Trenutni makeup favoriti (#10)

Ovo ljeto sam otkrila hrpicu novih proizvoda te se vratila nekim starijim favoritima. Bronzeri su mi postali lagana opsesija u zadnje vrijeme, a kod svih novih proizvoda stavljam dugotrajnost i multipraktičnost na prvo mjesto.

Lavera 2in1 Compact Foundation (podloga u kremi), nijansa Caramel se odlikuje jakim prekrivanjem, blagom formulom i satin efektom na koži. Odlična je podloga za sva rumenila, bronzere i highlightere, ne začepljuje pore, ne izaziva prištiće, ima ugodan miris koji se ne zadržava dugo na koži i veganska je. Postoji i 01 - svijetlija nijansa koju ću svakako kupiti uskoro kad potrošim ovaj primjerak a koža ne bude više preplanula od ljetovanja. Cijena u Mulleru (glavni ZG trg, prvi kat) je 72 kn.

Lavera Soft Glowing Highlighter u nijansi Gold Pearl je kremast, divno se stapa sa podlogom i drži cijeli dan. Kao i podloga, ima ugodan miris koji se ne zadržava dugo na koži. Nijansa Gold Pearl me podjeća na mjesečinu, a riječ je o biserno zlatnoj nijansi toplog podtona. Do sad sam nalazila samo highlightere sa roskastim ili bijelim bisernim sjajem, dok je ovu zlatnu toplu nijansu jako teško pronaći. Cijena u Mulleru (glavni ZG trg, prvi kat) je 39 kn.

Essence Sun Club mat bronzer (svijetla nijansa, za plavuše) je prastari favorit kod mene, no iz nekog nepoznatog razloga nisam ga mogla pronaći cijelo proljeće na policama lokalnih drogerija. Tu je u pomoć priskočila draga Brlog koja mi je poslala svoj bronzer koji nije koristila, a uz njega još par proizvoda koje ćete pronaći u ovom postu. Što se tiče Essence bronzera, u potpunosti je mat, odlične teksture, dobro se blenda (zapravo najbolje od svih bronzera koje posjedujem), traje dugo na koži i izgleda sjajno. Vrijedi svake kune (njih 33) i nadam se da ga nikad neće izbaciti iz asortimana.

e.l.f. Contouring Blush & Bronzing Powder duo - St. Lucia je jedan od mojih posljednjih kozmetičkih kupovina. Dugo sam o njemu čitala na stranim blogovima, a kad sam ovo ljeto na jednom vidjela usporedne swatcheve ovog dvojca i theBalm Bahama Mama bronzera zaljubila sam se instantno. e.l.f-ov duo je odličan za putovanja i jednostavne dnevne look-ove. Ovo svakako nije najpigmentiraniji proizvod iz ove hrpe i zahtjeva malo bolji alat te vremena tijekom šminkanja, ali za par funti koliko dođe proizvod se isplati.

e.l.f. Studio HD rumenila u nijansama Headliner i Diva sam dugo "lovila" po netu, a oba sam nabavila preko oglasa na forum.hr-u, za sitne novce. Inače dođu par funti na službenoj stranici a odlikuje ih vrhunska pigmentiranost, iznimna dugotrajnost na usnama i obrazima te formula koja se lako nanosi i stapa sa podlogom. Divu uvijek nosim u paru na usnama i obrazima što mom licu daje posebnu svježinu. Uskoro recenzija ova dva mališana. ;)

Lily Lolo mineralno rumenilo u nijansi Clementine je baršunasto mekan, intezivan i dugotrajan proizvod. Clementine je saturirana koraljno breskvasta nijansa koja (kao i e.l.f.-ova Diva) daje svježinu mom licu i odlično paše na topli podton. Hvala Brlog na ovom divnom poklonu. ;)


Flormar Supermmate ruž (nijansa 204) me oduševio brutalnom dugotrajnošću. Da mi je netko zavezao oči povezom i nanjeo ruž, nikad ne bih rekla da je isti drogerijskog ranga. Formula me podsjeća na Illamasquine mat ruževe ali je mnogo manje suh. Pigmentacija je odlična a nijansa 204 super osvježava lice i nosim ju rado s Lily Lolo rumenilom iz ovog posta. Još jednom, hvala Brlog na poklonu. 

Sugarpill Chromalust sjenilo u prahu, nijansa Goldilux je sve što želim od pigmenta - dugotrajan (i bez baze), intezivne pigmentacije, mekan poput svile i beskrajno multipraktičan. Riječ je on nijansi čistog stopljenog žutog zlata koji izgleda fantastično na kapcima. Kupila sam ga na Beautyjointu za 12 $ + 3.70 $ poštarine i stigao je u roku od 12 dana. Toliko sam oduševljena njim da mu spremam posebnu recenziju sa mnoštvom fotki uskoro.


Koji su vaši favoriti u posljednje vrijeme? (◎ヮ◎)

8 komentara:

  1. Uh Sugarpillov pigment izgleda odlično, jedva čekam post! :) Moj favorit, valjda za sva vremena, je Miyu mineralni puder... Preporodila sam se otkad ga imam, već negdje pola godine otprilike i tako sam ti zahvalna, jer sam ga kod tebe otkrila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzeti ću glas za njegovu recenziju u obzir. :) O da, Miyu radi vraški dobar puder posebice u posljednje vrijeme otkad je poboljšala formulu. I nema na čemu hehe

      Delete
  2. Favoriti su krasni i ful mi je drago što ti se tako sviđaju stvarčice koje sam ti poslala :)) Hvala tebi na svemu što si meni poslala, dojmovi o svemu su i dalje divni ;)

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu i još jednom hvala ti <3

      Delete
  3. U svojoj kolekciji imam Laverin kremasti highlighter u nijansi Shining Pearl i odličan je. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ta nijansa nije pasala a imam već nešto slično, zato mi je Golden Pearl savršen :)

      Delete
  4. Moj trenutni favorite je Rimmelov ruž u Piccadilly Pink

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala ali čujem da su dosta hvaljeni :)

      Delete

 

Newsletter pretplata