Sugarpill Chromalust Loose Eyeshadow - Goldilux

Za Sugarpill proizvodima "slinim" već godinama, otkad sam počela blogati i čitati strane blogove na kojima su njihovi proizvodi ultra popularni. Ovo ljeto sam napokon odlučila stati na kraj tužnim gledanjem u monitor i naručiti jednu od najpopularniji nijansi njihovih Chromalust sjenila u prahu - Goldilux.

Proizvod dolazi u malenoj kutijici sa genijalnim dizajnom među kojima se ističu otvor na prednjoj strani kutijice u obliku srca te dominacija ružičaste boje. Samo sjenilo se nalazi u posudici bez siftera od 5 grama (količina koja će vam trajati cijeli život, garantirano) koja me oduševila veličinom i kvalitetom. Upravo zbog te kvalitete nikad nisam doživila ispadanje proizvoda iz posudice, puknuće uzrokovano padom, labav čep i slično.

Sam Goldilux je teško opisati riječima, a nikakve fotke na netu (uključujući moje) ne mogu dočarati njegovu ljepotu. Ako bih ga morala opisati, rekla bih da se radi o čistoj stopljenoj saturiranoj zlatnoj nijansi, bez čudnim podtonova. Na koži izgleda "foiled" tj. kao pozlata; neprovidna i intezivna. S kojim god drugim proizvodom kombiniram Goldilux, potonji dominira i iskače u nebesa. Odlično naglašava moje plave oči mada bi na svakim očima, usnama ili drugom dijelu tijela izgledao odlično (uz pravilnu aplikaciju). Iako na njemu piše da je sjenilo u prahu, ja ga koristim kao obični pigment i miksam sa svim i svačim.

Na službenoj stranici pokraj njega stoji opis na engleskom:

Brilliant, highly-reflective metallic gold with breathtaking shine. The brightest gold you’ve ever seen. The micro-fine particles are super tiny, so this looks amazing sprinkled all over as body shimmer too.

Sastav:

Titanium Dioxide, Calcium Sodium Borosilicate, Bronze Powder, Copper, Zinc, Silicon Dioxide, Silica

Tekstura proizvoda je baršunasta, pigmentacija obara sve rekorde, a prianjanje na koži je toliko jako da mi s njim ne treba niti baza za kapke iako ju uvijek koristim za svaki slučaj.

Proizvod nije testiran na životinjama ni sastojcima ni u finalnom obliku, plus sastav mu je 100% veganski. Sugarpill Cosm. su nezavisna tj. indie firma koju ne posjeduju veće korporacije i ne prodaju svoje proizvode u Kini.

Goldilux na unutrašnjem kutku oka + Meow Cosm. Tutankhamun na vanjskom kutku, donjem kapku i pregibu.

Goldilux na sredini gornjeg kapka + Essence WOW It's Orange! pigment preko oba kapka.

Goldilux na sredini obje usne preko Illamasqua Growl ruža; na očima - Meow Cosm. Miw i Asp sjenila + Illamasqua Medium olovka S.O.P.H.I.E.

Ukratko, beskrajno sam zaljubljena u ovaj pigment/sjenilo i koristim ga stalno. Cijena je 12 US$ tj. nešto malo manje od 70 kn, a svoj sam primjerak kupila na Beautyjoint stranici i stigao je u roku od 2 tjedna. Ako ste ikad tražili savršeno zlatno sjenilo iznimne kvalitete, toplo preporučujem Goldilux. :)  

7 komentara:

  1. Predivno, predivno!! Obožavam pigmente, a ovaj me oborio s nogu :)

    ReplyDelete
  2. Prekrasan pigment, ali oduševio me ovaj look s narančastim essence pigmentom!

    ReplyDelete
  3. Odličan pigment! Lookovi koje si kreirala su divni. :))

    ReplyDelete
  4. Moram pohvaliti kreativnost koja je meni pomalo nedokuciva kada je u pitanju zlatna boja, apsolutno su me odusevili narancasto zlatni look i kombinacija sa ruzem.

    ReplyDelete
  5. Wow, ljepši pigment već dugo nisam vidjela! Lookovi mi se jako sviđaju, odlično si to iskombinirala, posebno ovaj drugi, nijanse se baš lijepo nadopunjuju. :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata