Sneak peek: Meow Cosmetics Egyptian Treasure kolekcija

Ne sjećam se kad sam zadnji put bila uzbuđena oko kozmetike kao danas kad mi je napokon poštar pokucao na vrata i dostavio paketić od Meow Cosmetics naručen prije predugih 12 dana. Egyptian Treasure kolekciju gledam skoro 2 godine (!) a sad je napokon u mojim rukama. Dame i gospodo - bez previše priče, predstavljam vam službeno naljepšu kolekciju sjenila koja trenutno posjedujem (u obliku testera, naravno :D).


Glow Powder - Immortal, Blush - Cleopatra i Isis.

Scarab, Hieroglyph, Asp, Miw i Treasure.

Ancient, Sand Dune, Pharoah, Obelisk, Ra i Temple.

Detaljniju recenziju sa opisom formule, nanošenja, blendanja, dugotrajnosti i ostalog ću objaviti kad isprobam svaku pojedinačnu nijansu na sebi. Od starih narudžba posjedujem još dvije nijanse sjenila iz ove kolekcije: Tutankhamun i Royal, no njih ću swatchati naknadno. Za sad vas ostavljam sa ovim fotografijama. Živjeli. ;)


7 komentara:

  1. Prestala sam da dišem gledajući slike. Predivno! :)

    ReplyDelete
  2. wow,koja pigmentacija,savršeno!

    ReplyDelete
  3. Ijao ubila bih se sad dok gledam ovo i kad se sjetim da sam totalno popušila očajne Illamasquine tekuće metale D:

    ReplyDelete
  4. Mineralni pigmenti su nešto najdivnije iz svijeta sjenila :)

    Ja sam prije dosta kupovala sa Pure Luxa i sa Archetype Cosmetics, ovaj drugi ja nažalost ugašen, a imali su najdivnije boje i nazive pigmenata. Za cijenu od samo 25 centi po uzorku :)

    Hvala na podsjetniku za minerale, baš ću pogledati što sve imaju na meow :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata