Najgori i najbolji proizvodi ovog ljeta


Ovo ljeto sam isprobala nekolicinu novih proizvoda pa sam naletila na neke stvarno vrhunske i neke manje vrhunske proizvode. Ako bi trebala izdvojiti jedan najbolji i jedan najgori proizvod ovog ljeta onda bi to bili: Everyday Coconut Face Wash (najbolji) i Alverde gel liner (najgori).

Krenimo od najgoreg - Alverde Gel Eyeliner (nijansa 01 Schwarz). Ovo je bila impulsna kupnja a privukla me činjenica da je ovaj gel liner veganski, što stvarno rijetko pronalazim i na netu, a kamoli ne u lokalnim drogerijama. Posudica je nešto manja i sadrži 8 grama proizvoda. Ono što me kod njega na prvu loptu iznenadilo jest što je jako jako rijedak - praktički tekući tuš, no zato se lako nanosi i oblikuje. No nakon aplikacije slijedi razočarenje jer je potpuno nepostojan - sa kože se skida običnom vodom! Na koži traje svega par sati a kući bih dolazila u panda izdanju jer ne tolerira znoj, toplinu, suze a kamoli trljanje. Kao dodatak svemu, ne blijedi ravnomjerno ili imalo dostojanstveno, već se mrvi. Jedine pozitivne odlike su mu lako nanošenje zbog rijetke konzistencije i veganska formula. Ako vam ni to nije bitno - toplo savjetujem da preskočite ovaj proizvod. Inače mu je cijena 24.90 kn u dm-u i mislim da je relativno nov proizvod jer ga do sad nisam viđala na Alverde štandu.

Post ću završiti sa pozitivnijom recenzijom jednog sjajnog proizvoda - Everyday Coconut Face Wash (gela za umivanje). Pronašla sam ga na iHerb.com stranici gdje često kupujem kozmetiku (između ostalog), a prije kupnje sam se dvoumila između ovog gela i slavnog Desert Essence Thoroughly Clean Face Wash (za masnu i mješovitu kožu). Pošto potonji proizvod ima čajevac u sebi koji bi mojoj koži bio preagresivan sastojak za svakodnevnu upotrebu, a Everyday Coconut dolazi u većem pakiranju za malo veću cijenu, odabrala sam upravo EC gel. Boja ovog gela je jako tamna i podsjeća na Coca Colu. Miris je intezivniji, no ne i neugodan - podsjeća na lavandu. Ovaj gel koristim svaki drugi dan (kombiniram ga sa drugom umivalicom koju isprobavam), najčešće jutri kad mojoj mješovitoj koži sa jako masno t-zonom treba nešto učinkovitije da odstrani sav nakupljeni sebum. Ne samo da savršeno čisti kožu, već je ona nakon umivanja škripavo čista i nije isušena. Za umivanje cijelog lica i vrata mi treba jako mala količina ovog gela koji se dobro pjeni, pa će pakiranje od 354 ml trajati dosta dugo. Osim kokosa iz fair trade uzgoja, sadrži ekstrakt neema i papaje, kokosovu vodu i ulje lavande (odakle mu i miris). Ne sadrži sintetičke mirise, parabene, soju, gluten, GMO i životinjske sastojke. Cijena mu je 41 kn + poštarina na iHerb stranici i smatram da je ovo moja najbolja i najdraža kupnja ovog ljeta. Tople preporuke. ;)


13 komentara:

  1. Replies
    1. U ovu se kunem do god ju budu proizvodili! Nadam se samo da te neće previše isušivati; mene nije ali ja imam super masnu kožu jutri a ovo je bome jaka stvar.

      Delete
  2. Alverde gel liner nije baš nov, sigurno ga ima već desetak mjeseci do godinu dana jer sam ga ja negdje u zimu kupila. Baš je rijedak. Rijetko želatinast. Ja sam ga nanosila s aplikatorom od tekućeg tuša jer mi je za kosi kistić za eyeliner bio pretekući. Meni je relativno postojan, makar je istina da se lakše mrlja nego ostali, ali hvala Bogu ne trusi mi se s očiju nego ravnomjerno nestaje (ako nestane, jer su mi svi tuševi relativno postojani na očima).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da? Nisam ga prije viđala na Alverde štandu, a čekiram novitete svaki tjedan. Vjerojatno mi je "pobjegao" iz vida više puta.

      Delete
  3. Ravno predkratkim sem odkrila Everyday Coconut znamko in tale gel je že od takrat na spisku, hvala za oceno, mislim, da ga moram enkrat res preizkusiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi dojmove, valjda će ti biti odličan kao i meni ;)

      Delete
  4. Vidjela sam ga kad sam naručivala nedavno s iHerba, ali sam ga zaobišla, nezz zašto..al sad mi ide na listu :) Baš sam naručila ovaj od Desert Essencea koji si spomenula pa ćemo vidjeti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajd javi kakav je DS kad ti dođe, mene je odbio čajevac u sastavu doduše..

      Delete
  5. EC sam škicala zadnji put na iHerbu, al sam nakraju kupila neke totalno nepovezane stvari. Hvala ti što si nam obznanila da je odličan, sljedeći put ga definitivno uzimam, taman dok potrošim Alverde Clear kremu (isto jako fina i blaga umivalica za masne dane).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dođe tako i meni, pobacam gluposti u košaricu a ne kupim stvari sa liste želja. Nisam probala taj Alverde, ali me ona pjena sa jabukom malo isušivala a Alverde me razočarao sa više proizvoda ovo ljeto.

      Delete
    2. Bome i kod mene Alverde ima dugačak popis odvratnoća, ali zbog ove kreme za umivanje i prozirne maskare za obrve mi je opet vratio nadu u sebe, nakon višemjesečnog bojkota i durenja :D

      Delete
  6. Hoću sada taj gel! :D A možda bi mi bio bolji i drugi s čajevcem, hm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurno je dobar kao onaj Aminogenesis mada nisam probala potonji :D

      Delete

 

Newsletter pretplata