Meow Cosmetics Egyptian Treasure kolekcija

Nedavno sam vam brzinski pokazala swatcheve ove kolekcije jer sam bila presretna narudžbom koju sam planirala oko 2 godine i oduševljena nijansama, efektima, pigmentacijom i imenima ovih sjenila. Slijedi detaljni opis najavljene Meow Cosmetics Egyptian Treasure kolekcije.

Počnimo prvo s pakiranjem i iskustvom sa ovim brendom - svi testeri su pakirani u kvalitetne plastične vrećice koje drže pozamašnu količinu testera. Testeri Meow Cosm. su definitivno najveći od svih mineralnih/indie brendova koje sam do sad isprobala (za bolju predodžbu - tester jednog njihovog bronzera sam koristila preko godinu dana). Uz svaku narudžbu Meow poklanja dva uzorka, pa sam tako u pretprošloj narudžbi dobila uzorke sjenila Tutankhamun i Royal iz dotične kolekcije, koje ću vam također pokazati u nastavku. Što se tiče same narudžbe, komunikacija sa brendom je odlična (odgovaraju na mailove unutar jednog dana), plaćanje je proteklo brzo i bez problema, a paketić je stigao na moju kućnu adresu za 12 dana. 

Egyptian Treasure kolekcija se sastoji od 22 sjenila, tri rumenila, tri Glow Powder highlightera i jednog tuša. Ja sam naručila 14 sjenila, uz kojih imam još dvije nijanse od prije, dva rumenila i jedan Glow Powder, koji se ispostavio potpuno beskoristan u funkciji highlightera.

Glow Powder - Immortal, Blush - Cleopatra i Isis. Immortal unatoč predivnom suptilnom sjaju koji graniči između metalik i bisernog efekta ima snažan sivi podton koji na koži izgleda prljavo i tmurno. U budućnosti ga planiram koristiti kao sjenilo. Cleopatra je predivna ružičasta nijansa žvakačih guma suptilno zlatnog sjaja koji daje koži divnu svježinu, a s njoj nikad ne nosim highlighter preko. Obožavam ovu nijansu od prvog korištenja i trenutno je jedina koju nosim. Isis je ciglasto crvena nijansa zlatnog, skoro metalik sjaja koja je prepigmentirana i pretamna za mene, pa ga nisam skoro uopće koristila. Mislim da bi pristajala sam osobama tamnijima od NC30. 

Cleopatra na obrazima.

ET sjenila; s lijeva na desno: Scarab (sveti kukac u starom egiptu, i simbol Khepri, boga Sunca) - snažno metalik maslinasto zelena sa prljavo žutim podtonom, Hieroglyph (eng. hijeroglif) - metalik kombinacija maslinasto zelene i boje starog zlata, Asp (eng. "otrovnica", egipatski simbol kraljevske krvi) - jako sličan Hieroglyphu, zagastija nijansa pozlaćene mahovine , Miw (egip. "mačka") - čista metali kzelena sa jakim zlatnim podtonom i Treasure (eng. blago) - svijetlo žuto zlato.

S lijeva na desno: Ancient (eng. drevni) - metalik maslinasto zelena sa tonovima čokolade i bakra, Sand Dune (eng. pješčana dina) - boja pijeska sa zlatnim i srebrenim sjajem, Pharoah (eng. faraon) - boja starog zlata sa brončanim tonom, Obelisk (monolit koji se sužava prema vrhu i simbolizira zrake boga sunca) - najneobičnija i najkomplesknija nijansa u kolekciji; metalik sivo zelena sa "duochrome" efektom, Ra (egiptsko solarno božanstvo) - zlatna nijansa sa cimetastim podtonom i Temple (eng. hram) - zlatna boja pijeska.

Tutankhamun (desno) - jedna od naljepših nijansi u kolekciji; duboka metalik mahagonij nijansa sa "duochrome" efektom (ujedno i 12. egipatski faraon)  i Royal (engl. "kraljevski", lijevo) - metalik ljubičasta, prosječna i loše formule (jedino razočaranje iz kolekcije).

Uzorci kao poklon uz kupnju: Wildchild Hacker i Bender - Hacker je predivna nijansa no obje me nisu oduševile ni formulom ni postojanošću.

Swatchevi:

Tutankhamun na vanjskom kutu oka.

Sand Dune u unutarnjem kutu oka, Obelisk na vanjskom kutu oka.

Tutankhamun u unutrašnjem dijelu, Pharoah na sredini gornjeg kapka, Ancient na vanjskom kutu oka.

Treasure u unutrašnjem kutu i na donjem kapku.

Miw preko oba kapka, Asp na sredini gornjeg kapka.

Miw preko oba kapka, Asp na sredini gornjeg kapka.

Sva sjenila (osim Royal nijanse) su me oborila s nogu predivnim nijansama, još ljepšim efektima, odličnom formulom (mekana su i odlično se blendaju) i vrhunskom pigmentacijom (sa većinom sjenila sam trebala rukovati pažjivo, posebice sa tamnijim nijansama). Ne bih mogla izdvojiti više njih kao "najdraže" jer mi se skoro sva jednako sviđaju. Nisam imala problema sa nakupljanem u boricama ili na pregibu oka s obzirom da uvijek nosim bazu ispod svakog sjenila. Svi swatchevi na ruci su napravljeni bez baze, a look-ovi na očima su napravljeni s bazom, pa se neki swatchevi doimaju drugačijim na očima nego na ruci. Beskrajno mi je drago što sam kupila sva ova sjenila jer sam planirala kupnju jako dugo, a na kraju nemam niti jednog prigovora za njih. 

Kolekciju u potpunosti možete pogledati ovdje. Meow Cosmetics imaju i Facebook stranicu, a za sve upite im se možete javiti na customerservice@meowcosmetics.com. Inače su Meow moj najdraži brend mineralne kozmetike i grantiram vam što god odaberete od njih neće požaliti. ;)

2 komentara:

  1. Koristim njihove mineralne pudere i oni su odlični.
    Cure koje imaju problema s licem (akne) slobodno neka ga naruče jer neće požaliti.
    Omjer cijene, kvalitete i količine proizvoda je odličan.
    Također uvijek pošalju sjenila ili rumenila (testere) koji su super, i kao što ti kažeš ima ih toliko da ih se može koristiti duži vremenski period.
    Poz :)

    ReplyDelete
  2. Tutankhamun i Royal *.* raspametila sam se!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata