Lavera 2-in-1 Compact Foundation 03 & Soft Glowing Highlighter 03

Početkom ljeta Muller na zagrebačkom glavnom Trgu je doživio makeover, pa su cijeli prvi kat rezervirali za organsku kozmetiku, hranu i proizvode za dom, sa mnoštvom veganskih proizvoda. Pri prvoj posjeti sam odmah navalila na štand Lavera dekorativne kozmetike koja se do tad mogla kupiti na samo par mjesta u gradu (s tim da je broj proizvoda uvijek bio oskudan). Swatchanjem svih testera, na kraju sam se odlučila za Laverin kremasti puder i kremasti highlighter koji su bili prijeko potrebni u mojoj kolekciji.

Oba proizvoda se nalaze u crnoj plastičnoj okrugloj ambalaži, sa prozirnim poklopcem koji olakšava razabiranje proizvoda na dnu torbice ili ladice. 2-in-1 Compact Foundation u nijansi 03 Honey je kremasti puder sa srednje gustom konzistencijom NC30 tona. Ispod gornjeg poklopca se nalazi proizvod koji se može podići a ispod njega se nalaze ogledalo i spužvica. Spužvicu ponekad upotrijebim iako nije odlične kvalitete, dok je ogledalo poprilično praktično.

Kod ove podloge mi se sviđa srednje jako prekrivanje koje ne izgleda "nažbukano", blagi dewy (sjajni) finiš na licu i formula koja njeguje kožu a ne izaziva prištiće. Ne bih ju preporučila nekome s masnom kožom jer ima tendenciju da se tijekom vrućina i znojenja topi s lica i preslikava na podloge (mobitel, odjeća...). Kada želim 100% matirano lice koje ima jako jako blagi zdravi sjaj, onda preko ove podloge nanosim kukuruzni škrob tj. Gustin (kojeg koristim umjesto skupih matirajućih pudera). 

Kao što sam prethodno napisala, podloga nudi srednje jako prekrivanje i uz nju ne koristim nikakve korektore. Besprijekorno ujednačava ten, a lice izgleda sjajnije, zdravije i mlađe. Zbilja nemam niti jednog prigovora na ovu podlogu.

Soft Glowing Highlighter u nijansi 03 Golden Shine je kremasti highlighter toplog podtona, a efekt koji ima na koži bih opisala kao "mjesečina". U sebi sadrži fine zlatne čestice koje odlično pašu na moj podton kože pa koža izgleda kao da sijeva od zdravlja. Jako sam sretna što sam napokon pronašla povoljan zlatni highlighter jer sam do sad viđala i koristila samo roze koji nikako ne pašu na moj podton.


Formula je gusta i traži malo vještije rukovanje. Skoro je nemoguć za nanošenje kistom jer se omekšava i razvija samo pod toplinom prstiju, a s njim se i najbolje nanosi na lice. Nisam obožavatelj korištenja prstiju no ovaj proizvod je toliko divan da pregrmim tu minutu dok se šminkam. Najčešće ga koristim uz mat bronzer kada želim još više vizualno podići i istaknuti jagodične kosti. Može se koristiti i kao kremasto sjenilo, iako ga rijetko koristim za to. U pakiranju se nalaze 4 grama proizvoda što je dovoljno za skoro godinu dana svakodnevnog korištenja, ako ne i više (po mojoj procjeni). Jedina zamjerka proizvodu je gustoća, dakle voljela bih da je manje voskast i suh i uz to lakši za rukovanje.


Sastav:



Cijena kremaste podloge u Mulleru je 73 kn, a kremastog highlightera 40 kn. Podloga dolazi u još jednoj svijetlijoj nijansi (01 Ivory), a highlighter u ružičastoj varijanti (02 Shining Pearl). Obje podloge su cruelty-free i veganske. Savjetujem kupnju uživo jer su cijene ovih i ostalih Laverinih proizvoda na netu mnogo mnogo više (npr. na Naturisimo stranici podloga je 113 kn a higlightera 84 kn).

1 komentara:

  1. Ljubomorna sam na sve koji žive u Zagrebu zbog mnogo razloga, a to što je Müller dobio tako divan i velik prostor samo za organsku kozmetiku je kap koja je prelila čašu ;D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata