Golden Rose Velvet Matte ruževi - 09, 13 i 18


Ove ruževe sam kupila početkom ljeta nakon nekoliko izrazito pozitivnih online recenzija i instantno se zaljubila u njih. Osim pristupačne cijene - 35 kn kom., ove ruževe odlikuje dobra pigmentiranost, još bolja postojanost i vrhunski izbor nijansi (ukupno 27!). Glavna "furka" ovih ruževa je mat formula koja ne isušuje usnice, ne naglašava suhe dijelove i ostavlja baršunasti osjećaj nakon aplikacije.


Ruževi su zaštićeni folijom koju morate pretrgati i skroz ukloniti da biste koristili ruž, što je svakako ogromni plus! Također, u Golden Rose dućanima su izloženi samo testeri, a tijekom kupnje dobivate nov proizvod iz ladica. 


Pakiranje nije pretjerano otmjeno ali ga odlikuje posebna mat mahagonij boja sa zlatnim slovima. Slova se tijekom korištenja skidaju, pa tubice postaju još neuglednije iako su oznake nijansi označene na dnu. Sa pakiranjem nisam imala prevelikih problema - mehanizam odvrtanja ruža savršeno radi i nakon više mjeseci korištenja, a ruževi se nisu niti jednom odlomili i ispali iz tubica (što mi se događalo s daleko skupljim ruževima *kh kh Illamasqua kh*).



Nijanse koje trenutno posjedujem su: 09, 13 i 18 (na fotkama istim redoslijedom s lijeva na desno). Prvi swatch je fotkan prije ljeta na svijetlijoj koži, a drugi prije tjedan dana na nešto tamnijom puti (preplanuloj od mora). Fotke su napravljene sa drugim aparatima i objektivima, a priložila sam ih da biste mogli bolje procijeniti nijanse.


09 je pastelno roza nijansa, sa malo "prljavijim" tonovima u sebi. Prije ljetovanja je to bila odlična svijetla MLBB nijansa, a iza ljetovanja na meni izgleda svijetlije i upadljivije. Idealna je za dnevne kombinacije, posebice za jači makeup na očima.


13 je zagasita fuksija. Nije preupadljiva ili neonska, pa ju lako kombiniram za dnevne i večernje prilike. Jako osvježava lice pa ju često nosim, obično sa crnim tušem i konturiranim obrazima.


18 je čista crvena, za nijansu tamnija od "srednje crvene". Na fotkama djeluje sjajno iako je u stvarnosti skroz mat. Nanošenje može biti nespretno ako nanosite ruž dirketno iz tube, pa savjetujem korištenje kistića i/ili olovke za usne slične nijanse prije samog ruža.

Nažalost, guglanje mi nije odalo sastav ovih ruževa, a nije naznačen ni na službenoj GR stranici. Doduše, kontaktirala sam direktno GR s pitanjem jesu li ovi ruževi veganski, a odgovor koji sam dobila je bio pozitivan.


Ukratko, ovim ruževima sam jako zadovoljna i vjerojatno ću nabaviti još nijansi. Pozitivne strane su im ugodna mat formula koja ne isušuje usnice, odlična pigmentiranost i postojanost. Ambalaža bi mogla biti malo ljepša a slova na njima kvalitetnija jer se skidaju nakon dužeg korištenja, no mehanizam tubica odlično radi a ruževi se nisu odlomili iz baze. Niska cijena im je svakako još jedan plus i činjenica da su ovi ruževi CF i bez životinjskih sastojaka. 

6 komentara:

  1. Slinim za njima već neko vrijeme, između ostalog i za nijansom 18. Sad kad si još i ti potvrdila da su dobri, nema sumnje, bit će moj(i) :)

    :*

    ReplyDelete
  2. Želim jako ove ruževe, ali ih kod mene nema za kupiti pa mi se ne da nekoga mučiti da mi ih kupuje :D Ovo ljeto sam si nabavila dosta ruževa pa možda i bolje da odahnem. Inače ću od ovih sigurno uzeti nijanse 02, 07, 08, 10 :D

    ReplyDelete
  3. mogu ti ih ja kupit i poslat, nije bed. ionako ih moram ić vidit :)

    ReplyDelete
  4. Nemam nijedan iz ove linije i svakako ću morati barem jedan da nabavim. :)

    ReplyDelete
  5. Žemskaa, kak su ti dobre fotke ej! :D
    Sviđa mi se fuksija, a bome i crvendać! Nisu još došli na red kod mene. Al, biće biće :D

    ReplyDelete
  6. 18icu imam, i još njih par, savršeni ruževi što se mene tiče. Svijetlije nijanse znaju malo "popucat" na usnama, ali to im opraštam jer su FANTASTIČNI <3 35 kuna čiste sreće!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata