Empties #15


Proizvodi koje sam potrošila (i sačuvala ambalažu) ovog ljeta:

Alverde Beauty&Fruity 3in1 Reinigunsschaum - ovaj proizvod sam dobila od frendice na moru, za probu. Iako je njoj bio odličan za jutarnja umivanja i skidanja šminke, mene je malo isušivao iako je odlično uklanjao šminku. Praktično je pakiranje a proizvod je jeftin i dostupan, pa mu dajem zeleno svjetlo. Svakako pogledajte sastav prije kupnje u slučaju da sadrži sastojke koje vam inače ne pašu (za mene je to bio Alcohol Denat).

Alba Botanica Hawaiian Sunscreen SPF30 + Kiss My Face Face & Neck Face Factor SPF30 losion i krema za zaštitu od sunca - detaljna recenzija oba proizvoda ovdje.

Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara - najdraža drogerijska maskara, jako jeftina (25 kn) i lako nabavljiva, daje dobar volumen bez grudica, minimalno se preslikava i ne iritira oči. Davno sam je recenzirala ovdje i ovdje. (Napomena: nije veganska.)

Dr. Hauschka Face Toner + Melissa Day Cream - vrhunski organski preparati za njegu masne/mješovite kože koji su se pokazali jako dobrim za moju vječito masnu T-zonu. Nanosila sam ih uglavnom navečer nakon skidanja šminke i čišćenja (prvo toner, onda krema, dok je lice još vlažno) a jutri bih se budila sa glatkim nemasnim licem. Potrošila sam 3-4 mini pakiranja oba proizvoda (u Bio&Bio dućanima, oko 20ak kn svaki) i na kraju zadnjih tubica koža mi se vratila u staro stanje, pa nisam kupila full size pakiranja. Planiram ih isprobati opet kad malo jače zahladi jer će mi možda koža opet pozitivno reagirati na njih. Napomena: toner sadrži alkohol koji bi mogao isušivati kožu. Oba proizvoda su CF i veganska.

(Sastav melisine kreme: Water (Aqua), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Alcohol, Glycerin, Manihot Utilissima (Tapioca) Starch, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Anthyllis Vulneraria Extract, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Fragrance (Parfum), Citral*, Limonene*, Geraniol*, Citronellol*, Linalool*, Hectorite, Lysolecithin, Xanthan Gum, Coco-Glucoside, Zinc Oxide (CI 77947)
*Component of natural essential oils.
Sastav tonika: Water (Aqua), Anthyllis Vulneraria Extract, Alcohol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Fragrance (Parfum), Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Limonene*, Citral*
*Component of natural essential oils.)

Wet 'n Wild Megalast Lipstick Rosebud - moj donedavno najdraži ruž kojeg sam morala baciti nakon mukotrpne borbe sa pakiranjem i kvalitetom ruža. Ruž se otkinuo pa sam ga morala otopiti u bazi i zalijepiti natrag, no to ga nije spriječilo da pukne još par puta i na kraju završi u smeću. Znam da sam ga mogla otopiti i preliti u posudicu, no to mi je prevelika gnjavaža za ruž koji dođe 24 kune. Inače je divne mat MLBB (my lips but better) nijanse koja paše na svaki makeup i za svaku prigodu, kremast i postojan na usnama.

Inglot Duraline - još jedan makeup proizvod kojeg sam trebala baciti jer je pakiranje nakon cca godinu dala puklo (kapaljka je pukla u bazi pa je čitav proizvod curio po bočici i mom neseseru). Duraline sam mješala sa mineralnim pigmentima i nanosila ih kao unikatne tekuće tuševe, a bio je odličan za oživljavanje osušenog tuša u gelu. Cijena mu je bila 60ak kuna, a čula sam glasine da se otvara Inglotov štand u Arena Centru u Zagrebu, pa ću ga vjerojatno opet kupiti tamo.

6 komentara:

  1. Meni je Hauškin toner loše seo, odmah su mi iskočile nekakve bubuljice i nisam ga koristila ponovo. Hoću da probam njihovu kremicu za čišćenje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerojatno ti je loše sjeo jedan od sastojaka, nisu bome neiritativni ali moja koža nije osjetljiva, samo me muči T- zona. Čujem da je dobra ta krema mada se ja držim uljnih emulzija i gelova za umivanje.

      Delete
  2. Rosebud je i među mojim najdražim ruževima, ali me isto izluđuje pakiranje. Srećom, ruž još nijednom nije pukao (možda zato što ga odvrćem u nanometrima :D), ali se zato pakiranje raspalo na sastavne komade nakon valjda trećeg korištenja :/ Svejedno je ruž divan i kupovat ću ga dok ga budu proizvodili <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam u maaaalom iskušenju da ga kupim opet, samo zbog nijanse.. Imam još 3 WnW ruža i iako imaju groznu ambalažu, nisu pukli kao ovaj. Zbilja je divan, ali budem vidila hoću li ga opet kupiti..

      Delete
  3. ja od Wn'w-a imam Rosebud, Red Velvet i Stoplight Red i nijedan mi nije pukao, ambalaža je još na mjestu, i tekstura je super O.o a Rosebud mi se tumba po torbici svaki dan i pao mi je dva ili tri puta... čini se da sam imala sreće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja Red Velvet, te Just Peachy a imala sam i 24 Carrot Gold. Nijedan od njih nije pukao, unatoč groznoj ambalaži. Planiram kupiti opet 24 CG (poklonila sam ga frendici kad sam bila crvenokosa jer mi nije pristajao), pa ću vjerojatno opet i Rosebud. Ali su stvarno gnjavaža za tako male novce :/

      Delete

 

Newsletter pretplata