My Beauty Addiction HD Lip Paints - Grape Crush, Nemesis i Indigo

Kad sam prvi put ugledala My Beauty Addiction na Etsy-u, odmah sam se zaljubila u njihov ogromni izbor nijansi ruževa, pa sam uskoro nakon toga naručila 3 favorita. Njihovi ruževi dolaze u tri oblika - u teglici, u tubi (klasični oblik ruža) i u "petite slim" tubicama (u obliku tankih balzama za usne). Postoje i dvije verzije ruževa: klasični ruževi čija su baza mica i mineralni pigmenti koji ostavljaju malo slabiji trag boje, te "Lip Paints" čija su baza bojila ("dyes") pa su mnogo pigmentiraniji i trajniji na usnama (navodno, jel). Vjerujem da sve pomalo zvuči komplicirano, no radi se o jednostavno cool šarenom brendu iz Ohia u SAD-u od kojih sam u travnju ove godine kupila već sad slavne HD Lip Paints u nijansama Grape Crush, Nemesis i Indigo.

Ova verzija pakiranja je najmanja i sadrži 3.5 grama proizvoda. Prvi minus proizvodu ide samom pakiranju: iako su tubice uske i lako stanu u neseser, torbu, kutiju sa ostatkom ruževa ili bilo gdje, mehanizam koji gura ruž vani i sama formula ruža nikako ne surađuju dobro. Na jednom sam stranom blogu vidjela da su na ove tubice znali zaljepiti upozorenje koje govori da se treba odmjereno i jako lagano odvrtati mehanizam jer se ruževi ne mogu vratiti natrag unutra, zbog kremaste i ljepljive formule proizvoda. Ja sam odmah nakon primitka paketića sa ovim ruževima odvrnula dobrih pola centimetra proizvoda vani i do sad sam ih užasno raspackala po čepu, naljepnici, rukama i svemu okolnome.

S lijeva na desno: Grape Crush, Nemesis i Indigo.

Što se tiče pigmentacije, ovi ruževi tj. Lip paints su vrhunski. Dovoljan je jedan jedini nanos za potpuno prekrivanje, posebice kod tamnijih nijansi - Nemesis i Indigo. Problemi nastaju opet kod obje tamne nijanse koje ostavljaju toliko intezivan otisak ili "stain" nakon uklanjanja da sam par puta pomislila da imam alergijsku reakciju. Nakon što uklonim nanos ruža, moje su usnice žarko crvene, pogotovo kod Nemesis nijanse. Inače mi ne smetaju ruževi koji ostavljaju "stain" ali u ovom slučaju poludim svaki put kad ugledam odraz u ogledalu nakon uklanjanja šminke. Zbog istog sam razloga i odustala od ideje da ove iznimno pigmentirane i kremaste ruževe isprobam kao gel linere jer bih sigurno izgledala kao da imam konjuktivitis.

Postojanost ovih ruževa je solidna. Ne traju cijeli dan kao neki mat tekući ruževi koje sam do sad isprobala, no preživljavaju nekih 4-5 sati bez većih popravaka. Tamnije nijanse su dugotrajnije od najsvijetlije, ali zato više ostavljaju tragova na usnama, zubima i svemu ostalom što dodirnu. 

Sa formulom najsvijetlije nijanse sam zadovoljna - nije ni presuha ni prekremasta, nanosi se ravnomjerno i ne ističe suhe dijelove. Preporučila bih ju i onima sa vječno suhim usnama. Ostale dvije tamnije nijanse su kremastije pa se lakše nanose, ali imaju tendenciju da se uvlače u borice oko usanama, preslikavaju na zube i ne postaju matirane tijekom nošenja (ni kad se skidaju s usana jelom, pićem i ostalim).

Grape Crush je tamna pastelno ljubičasta boja sa hladnim podtonom. Idealna je i za dnevne i večernje prilike, upečatljiva ali ne i predominantna. Na početku mi nije bila draga ali mi je ovo ljeto postala najdraža od sve tri. Ne ostavlja stain nakon uklanjanja, ne isušuje usne ali i ne hidratizira ih. Odlično se miješa sa drugim ruževima raznih formula.


Nemesis je čista ljubičasta srednjeg tona, potpuno neutralna. Na fotografijama često ispada intezivno kraljevski plava ili presvijetla, dok sam na fotografiji iznad uspjela većim dijelom uhvatiti njezinu pravu nijansu. Brutalno mrlja usnice tijekom nanošenja, jako je kremasta, preslikava se na sve živo i iako mi je najljepša od sve tri, rijetko za njoj posežem jer je muka za skinuti i iskombinirati čak i za noćne izlaske.


Indigo je najpopularnija nijansa Lip Paint ruževa. Riječ je o zbilja prekrasnoj efektnoj tamno ljubičasto-plavoj nijansi. Kao i Nemesis, ostavlja snažan trag na usnama, zubima i ostatku površina, a kremastija formula se lakše nanosi no stvara probleme kod ambalaže. Zanimljivo je kako ova nijansa čini zube bijelima zbog snažnih plavih tonova u sebi. Teško mogu zamisliti ovu ili ostale nijanse na nekome toplog podtona, no vjerujem da bi se dale iskoristiti za face painting ili SFX projekte u kojima ću ih u budućnosti i iskoristiti.

Sastav:

Castor Oil, Jojoba Oil, Beeswax, Carnauba Wax, Fractionated Coconut Oil, Shea Butter, Vitamin E, Mica, Titanium Dioxide, Oxides, May contain Blue #1 Lake, Yellow #5 Lake, Yellow #6 Lake, Red #7 Lake, Red lake #21, Red Lake #30, Red #40, Red #33, Red #27, Red #30, Orange #5, Hydrogenated Polisobutene, Palmitic Acid

A što o nijansi Indigo (kojeg sam dobrovoljno udomila) ima reći kolegica Meow s bloga Grumpy Čke, pročitajte u nastavku:


"Čim je Voodoo podijelila fotografije sa swatchevima ovih ruževa, zaljubila sam se u nijansu Indigo. Čekala sam da ih ona dobije kako bih vidjela jesu li u redu prije kupnje, no tada je uslijedilo iznenađenje - Voodoo je rekla da joj ta nijansa ne paše i poklonila je meni. ". Odmah sam se natrackala, doduše, prilično nespretno i uživala u zabezeknutim pogledima prolaznika. Da, ova nijansa definitivno privlači pažnju i nije za one koji ne znaju nositi ovakve nijanse ili koji se opterećuju tuđim komentarima. Ako su vam ovakve nijanse drage - oduševit ćete se! Pakiranje je malo i praktično, od srednje čvrste plastike i lako se otvara. Ono što mi je zasmetalo je što treba jako paziti kod podizanja čepa, jer ako ga ne dignete okomito i to veoma pažljivo, vrlo je moguće da zagrebete sam ruž i da vam uprlja čep. Također mi je nezgodnan oblik ruža - pakiran je kao balzam i nemoguće ga je precizno nanijeti direktno iz pakiranja. Definitivno morate ili biti veoma pažljivi i strpljivi ili koristiti kist za nanošenje ruža. Sama tekstura je divna - topi se na usnama i ostavlja predivan trag indigo boje, uz savršeno prekrivanje. Ovaj ruž ima u sebi sitne čestice, pa se na različitim osvjetljenjima različito presijava, te tako nekad imate čistu i bogatu indigo plavu na usnama, a nekad indigo plavu s jakim primjesama ljubičaste. U svakoj varijanti mi se sviđa. Što se tiče postojanosti, ovaj ruž definitivno nije u rangu mat ruževa koji su krajnje postojani i "kiss proof". Ovaj malac će ostavljati indigo trag posvuda, ali neće prebrzo nestati s usana. Brže i više nestaje s unutrašnjeg ruba usana i potrebno ga je popraviti nakon jela i pića. Ne isušuje usne i ne "krvari" preko ruba usana. Bih li ga i sam ponovno kupila? Da, bih! Međutim, apeliram na promjenu pakiranja jer otvaranje i nanošenje može biti neuredno ako niste jako oprezni i spretni (ja sam smotana). "

My Beauty Addiction možete pronaći na Etsy-u i pratiti preko Facebook-a. Cijena ovih tubica je 5 US$ po komadu (plus poštarina) na Etsy-u. MBA ne testira sastojke ni proizvode na životinjama, a iako imaju veganskih proizvoda u ponudi, ovi Lip Paints nisu veganski jer sadrže pčelinji vosak. Iako ovi ruževi imaju dobrih strana, neću naručivati više nijansi zbog problema sa ambalažom, problema mrljanja usnica kod tamnijih nijansi i neveganske formule. Vaši dojmovi?

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata