New in & Empties #14

U posljednje vrijeme nisam kupovala puno kozmetike koliko sam mogla i znala prošle godine u ovo doba, ali sam otkrila neke vrhunske (praktički HG) proizvode, pa bih voljela podijeliti svoje prve dojmove istih s vama, uz pregled potrošenih proizvoda.

iHerb proizvodi: Auromere pasta za zube s okusom metvice, Nature's Gate Henna šampon, Avalon Organics Vitamin C Serum (kupljen na forum.hr-u), Earth Science maska za kosu s maslinovim uljem i avokadom i Kiss My Face krema za lice SPF 30. Pasta za zube je dosta dobra, fino osvježi dah i očisti zube, ali ne uklanja plak i nije snažna za moje zube koje stalno "tuširam" kavama, pa ću se vratiti Dr Organic pasti za zube s čajevcem. Nature's Gate Henna šampon zbilja daje uočljivi sjaj kosi, blag je i nema sulfata ili silikona, ali sam primjetila jače isušivanje vrhova s njim no to zanemarujem zbog činjenice što mi je kosa s njim čista i do puna 2 dana. Earth Science maska za kosu je fantastičan proizvod i vrhnuski djeluje na moju obojanu zapetljanu kosu, prekrasno miriše, omekšava i raspetljava. Svakako ću naručiti i veliko pakiranje. Sa Avalon Organic serumom sam na početku bila zadovoljna no nakon skoro mjesec dana korištenja zaključujem da je slab po pitanju hidratizacije, te čini kožu blago ljepljivom na dodir i zategnutom što mi se nikako ne sviđa.

Najdraži proizvod s iHerba mi je svakako Kiss My Face krema za lice i vrat SPF 30 koja ima prekrasnu teksturu, divno se razmazuje, brzo upija, ne masti dodatno ili začepljuje pore, te ne ostavlja bijeli trag! Toliko mi je dobra da planiram izbaciti sve serume, ulja i ostale kreme koje imam i koristim samo nju cijele godine.


Bubbleesh je nedavno reformulirao dobro poznati Green Deo pa mu je tekstura sad puterastija, brže se upija i prijanja na kožu. Mirišem na citruse cijeli dan, no mana mu je da ostavlja žute mrlje na bijelim majicama. Sreća pa sam uvijek u crnom. :D Kupila sam još jedan Valentinovski sapun jer mi je vrhunski - odlično čisti kožu i ne isušuje, kao i svi Bubbleesh sapuni.
U Mulleru sam prošli mjesec ugrabila i dva organska proizvoda, jedan stari, provjereno odličan - Dr. Scheller krema za zahtjevnu kožu ruku s arganovim uljem koju obožavam, te Olival ekstra hidratantna krema sa smiljem. Miris smilja obožavam kao i njegov efekt na svojoj koži, a ova krema mi je uz Kiss My Face kremu najdraža od svih proizvoda za hidratizaciju kože koje posjedujem.
Za jedan dizajnerski poslić sam si priuštila paketić proizvoda kod Green Girl Aromakozmetika - malo izdanje odličnog My Own Gentleman ulja za skidanje šminke, te Touch my Skin masku s AHA kiselinama i For your eyes only kremicu za okoloočno područje. Testiram ih tek drugi tjedan za sad pa ću vam kompletnije dojmove dati kasnije.

Još jedan novitet koji spada u favorite desetljeća a ne mjeseca ili sezone je Manic Panic High Voltage polutrajna veganska boja za kosu u nijansi Vampire's Kiss. Trenutno imam ružičasto crvenu boju kose i obrva (popunjene Essence Paparedzii pigmentom) koje obožavam, a kosa mi je njegovana i neisušena. Inače ova nijansa ne zahtjeva prethodno blajhanje pa se odlično prima i ne ispire ni približno kao La Riche Directions boje za kosu, pa moj glas od sad nadalje ide trajno Manic Panic brendu.

Od proizvoda koje sam potrošila u posljednje vrijeme spomenuti ću samo nerecenzirane proizvode:


Terra Naturi tekući sapun za pranje ruku mi je bio grozan (ra razliku od drugih TN proizvoda koji su stvarno dobri za svoju cijenu) jer je isušio ruke unatoč činjenici što nema SLS u sastavu, pa ga neću više uzimati. Alverde ulje za tijelo od ruže i pasjeg trnja je bilo ok, ne pretjerano njegujuće što i nije čudno jer u sastavu na prvom mjestu ima obično ulje suncokreta dok se ostala ulja nalaze na sredini ili dnu, pa sam reciklirala bočicu s pumpicom i sad miješam vlastita ulja za njegu tijela. Ardell trepavice obožavam kao i njihovo ljepilo, pa sam nedavno na Danima ljepote kupila novo ljepilo a staro bacila. Balea Oil Repair regenerator je stvarno dobar drogerijski proizvod koji ima relativno siguran sastav i dobro je poslušio kao zamjena za moj HG ali preskupi Paul Mitchell Super Skinny Daily Treatment. Njeguje, raspetljava, ne otežuje i daje malo sjaja. Batiste šampone za suho pranje kose sam zamijenila za jedan 100% prirodan proizvod kojeg ću vam pokazati u jednom od sljedećih DIY postova. Ostale proizvode s više-manje vidjeli prije na blogu, sve redom odlični prizvidovi: Bubbleesh tučeni maslac za tijelo i sapun, Zimzelena kozmetika Noćna voćna maska, GG My Own Gentleman ulje, Concrete Minerals Electric Eye Primer, Miyu prirodna kozmetika Pasta za depilaciju s kamilicom, PM Awapuhi šampon, Terra Naturi gel za tuširanje s bademom i ružom i Cattier zelena glina u tubi.


14 komentara:

  1. kakvu kožu imaš :D zanima me jer tražim neku dobru kremu sa SPF-om, a čini mi se da ova ima sve karakteristike. moja koža je normalna, na nekim dijelovima suha, i osjetljiva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mješovitu - masno čelo, nos i brada a suhe/normalne obraze. Koža oko očiju i oči suhe, zimi općenito dehidrirana. Dakle, ugl nešto laganije ali svakako hidratantno. Ova krema ima jako puno pohvala i svakako bih ju svima preporučila.

      Delete
  2. Kiss My Face krema ide na pod-hitno listu :)

    ReplyDelete
  3. Naručila sam Kiss My Face isključivo zbog tvoje preporuke,nadam se da će i meni odgovarati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zakon, javi dojmove tu ili negdje kasnije :)

      Delete
  4. i ja sam jučer naručila kremu sa spf-om. prošle godine sak koristila od avena cleanence verziju koja je duplo skuplja a manje je ima. imam kožu baš kao ti pa vjerujem da će odgovarati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do sad ti nisam previše fulala sa preporukama, pa valjda će i ovo biti isto, tj. nadam se :D Javi dojmove.

      Delete
  5. Čudno, meni manic panic boje na mojoj blajhanoj kosi traju 2 tjedna i onda se skroz isperu, definitivno su najgore takve boje koje sam ikad probala xD.

    Kiss my face ide na wishlistu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A na blajhanoj ti se kosi navodno više ispiru nego na neblajhanoj, s njoj budu samo intezivnije odmah nakon bojanja, ali ne produžuje trajnost. Mislim, ne kužim se toliko u kosu da velim da je tako 100% ali na mojoj je tako (na prirodno plavoj je trajalo 2-3 tjedna, a na ovoj sad se fkt slabo ispire, valjda ovisi o podlozi i svemu).

      Delete
  6. Hvala na ovoj recenziji! Trudim se da izbegavam firme koje proizvode testiraju na životinjama, pa mi tvoj blog baš dobro dođe.
    Gde si kupila Manic Panic farbu za kosu? Mada, ja sam iz Srbije, verovatno nemamo iste prodavnice...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala što me pratiš :)
      Kupila sam ju u Zagrebu u jednom šoping centru, privatna firma za frizersku opremu i boje, ne bi ti bilo od pomoći puno s obzirom na lokaciju :/

      Delete
  7. Ja sam odustala of šampona za suho pranje .... uvijek mi ih treba previše, teško se češlja i gdje od prislonim glavu iza mene bijeli oblak.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata