CF njega lica: Olival, Nikel i Avalon Organics preparati

U mojoj kupaoni nikad nije bilo više organskih kremica, seruma i ulja za njegu lica, a razlog tome je što sam posljednjih nekoliko mjeseci jako eksperimentirala s razih proizvodima - koliko iz puke dosade, toliko iz trajne želje da pronađem onaj jedan pravi, Holy Grail proizvod. Danas vam donosim recenzije Olival ekstra hidratantne kreme sa smiljem, Nikel ulje noćurka te Avalon Organics Vitaminc C Renewal serum koje koristim posljednja dva mjeseca.


Početi ću sa proizvodom koji me najmanje dojmio a to je Avalon Organics Vitamin C Renewal Serum. Proizvod obećava obnavljanje suncem oštećene kože (hiperpigmentacija, pjegice, bore i slično) te tvrdi da je krcat antioksidantima i potiče proizvodnju kolagena pa je rezultat blistava i njegovana koža. Na početku mi je ovaj serum bio poprilično dobar - vodenaste teksture poput fluida, nemastan i koža je od njega zbilja bila sjajnija bez viška sebuma. Onda sam shvatila da ostavlja lice pomalo ljepljivim i ne hidratizira dovoljno moju mješovitu kožu dehiriranu na gornjem sloju, posebice na obrazima i vratu. Čak je u kombinaciji sa malo "jačim" kremama izazivao osjećaj blago isušene kože pa sam ga prestala koristiti. Uzela sam ga zbog tone odličnih recenzija na iHerbu (ne može se kupiti kod nas), pa ću ubuduće ignorirati ocjene tamo i kupovati po intuiciji i boljem pregledu sastojaka.

Nikel Ulje noćurka (točnije mješavinu raznih ulja - jojobino, pasiflorino, žutog noćurka, narančinog i ružmarinovog) su poprilično nahvalile domaće cure, posebice kolegice blogerice pa sam nakon nažicanog testera odlučila invenstirati svoju stotku u njega. Riječ je o mirisnoj finoj uljnoj emulziji koja je predviđena za dehidriranu kožu koju čini baršunasto mekanom i blistavom. Također obećava obnavljanje prirodnog zaštitnog sloja kože zadržavajući vlagu u njenim dubokim slojevima. Koristeći ovaj preparat zbilja sam instantno zamijetila izrazito meku kožu a taj se efekt nikad nije pojavio s ičim što sam do sad koristila (osim možda uljnim emulzijama za skidanje šminke). Nažalost, nakon mjesec dana korištenja Ulja noćurka zaključila sam da mi i ovaj proizvod ne pruža dovoljno hidratacije. Savjetovali su mi kombinaciju sa drugim laganijim kremama, no ja sam sam u konačnici dobivala samo ili presuho ili premasno lice. Iako mi ne odgovara u potpunosti, smatram da je ovo zbilja dobar proizvod i nastaviti ću ga koristiti za tijelo, ruke ili tijekom putovanja umjesto kreme. Možete ga kupiti u dm poslovnicama ili u Priroda liječi dućanu u Vlaškoj, Zagreb za 99 kn.



I za kraj - Olival Ekstra hidratantna krema s uljem smilja. Ovaj proizvod koristim mjesec dana i smatram ga pobjednikom ovog trojca. Predviđen je za njegu normalne, suhe i osjetljive kože lica, no ja imam mješovitu dehidriranu i super mi paše. U sastavu osim ulja smilja ima i ulja jojobe, sezama, pšeničnih klica, mrkve i suncokreta. Osim predivnog mirisa smilja (koji neće svima odgovarati, no meni je odličan jer me podsjeća na djetinjstvo provedeno na Hvaru gdje smilje posvuda raste), ova krema ima nemasnu no bogatu formulu koja dovoljno hrani moju kožu. Ne izaziva prištiće i ne čepi pore, lako se razmazuje i brzo upija a tekstura joj je izrazito gusta. Velika prednost je pakiranje na pumpicu koje nudi dodatnu higijenu no i veliki minus je neprozirna ambalaža unutar koje ne vidite koliko vam je još proizvoda ostalo. Kupila sam ju u Mulleru za 59 kn, no mislim da sam Olivalove proizvode vidjela i u lokalnim drogerijama poput Bipe. Svakako ju preporučujem. :)

Svi proizvodi dolaze od brendova koji ne testiraju na životinjama, te ne sadrže proizvode životinjskog podrijetla.


7 komentara:

  1. sviđa mi se ova olival krema, mislim da bi mi odgovarala! ima li spf ili mi možda možeš preporučiti neku laganu dnevnu kremu koja ima? hvala :) volim tvoje postove, posebno vege talk i o hrani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala helenaa što me čitaš :) Olival krema nema SPF, no zato ti mogu preporučiti Kiss My Face kremu za lice i vrat sa SPF30, nema je kod nas, samo na iherb.com stranici, genijalna je. Spomenula sam ju u predzadnjem postu, a uskoro ću napraviti i detaljnu recenziju kad zatopli. :)

      Delete
  2. jesi možda koristila ili čula nešto o Olival kremi za lice sa SPF 30?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni znala da imaju tu kremu u ponudi, a kamoli koristila

      Delete
  3. Da nije bilo Olival kreme na kraju bio bi poprilično otužan post. I ja sam vidjela tu hrpetinu dobrih recenzija za ovaj Vitamin C serum, a onda sam otvorila Paula's Choice Beautypedia i ona ga je popljuvala pa me pokolebalo...mislim, nije ni da njoj baš sto posto vjerujem, ali eto, u ovom slučaju je znači bila dobra odluka preskočit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se ravnala po iHerb recenzijama, no sad shvaćam da sve moram uzimati s rezervom. Srećom sam ga kupila second hand sa forum.hr-a, inače bi mi bilo žao da sam dala punu cijenu plus poštarinu.

      Delete
  4. Meni je npr ulje nocurka savršen proizvod bez kojeg ne znam što bi. Doduse ja imam dehidriranu kozu koja bi valjda u idealnom stanju bila normalnam ni masna ni suha. Koristim ga tako da ga na nesem na kozu jos vlaznu od tonika, a ako je stanje malo kriticnije dodam jos nakon pola sata Mixinu kremu 8%

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata