Wet n Wild Coverall Cream Foundation 817 i 818

Krajem prošle godine u dm drogerije u Hrvatskoj stigao je poznati drogerijski brend dekorativne kozmetike Wet n Wild. Svi smo instantno poludjeli za njihovim proizvodima, pa su police bile opustošene odmah. I ja sam bila itekako zaintrigirana s njihovim proizvodima, s obzirom da je riječ o CF brendu koji ima puno veganskih opcija, što nije čest slučaj kod drogerijske kozmetike kod nas. Najviše su me zanimale njihove podloge i korektori, pošto sam u vječitoj potrazi za povoljnim no kvalitetnim puderima i sličnim proizvodima. Kupila sam Coverall kremaste podloge u nijansama 817 (Light) i 818 (Light/Medium) - potonju prije prve no kad sam shvatila da mi je 818 pretamna, uzela sam svijetliju nijansu.


Podloge su pakirane u plastičnim tubicama i za cijenu od 39 kn dobiti ćete 29.6 ml proizvoda. Amerikanci imaju čudan sustav pakiranja proizvoda, tj. barem je nama čudan jer smo navikli gledati okrugle brojke poput 30 ml ili 50 grama. Rok trajanja podloge je 12 mjeseci od otvaranja, što je standard kod tekućih ili kremastih podloga, mada ih ja osobno uvijek potrošim unutar pola godine jer nikad ne koristim više od 2 tekuća/kremasta pudera od jednom.

Podloga obećava cjelodnevnu postojanost, srednje do potpuno prekrivanje, lagan i satin-mat finiš na koži, VisiBright kompleks sastojaka koji zaglađuje bore i pore te pomađuje kožu. Koliko je održala svoja obećanja? Moj odgovor je: u potpunosti! Ovo je zbilja jako dobra podloga koja daje srednje do potpuno prekrivanje, ostavlja satin efekt na kože i zaglađuje lice, eliminirajući potrebu za bazom ili primerom. Nakon nekoliko sati moja masna t-zona se masti s njom, pa svakako trebam matirati s prozirnim fix puderom preko nje. Odlično ujednačava ten, ispravlja sve sitne nepravilnosti na koži poput hiperpigmentacije, crvenila, ispucalih kapilara, prištića, itd.
Mane su: obje nijanse imaju neutralan do rozi podton, a podton moje kože je topli (žuti) pa mi ne odgovaraju u potpunosti nijansom, te tubica koja pomalo curi i mrlja čep (iako ovo zadnje nije strašno, a navikla sam da je pakiranje svih WnW proizvoda lošije kvalitete. Rado bih platila koju kunu više za njihove proizvode kad bi uložili u kvalitetnija pakiranja).

Swatchevi na ruci:



Swatch na licu (primjetite kako ujednačava ten, u potpunosti prekriva sve što treba i ostavlja prirodan efekt):


Lijevo: lice bez podloge, desno: lice sa WnW Coverall Cream Foundation E817 Light.

Swatch preko tetovaže (za dodatni dojam snage prekrivanja):



 S kojim alatima nanosim ovu podlogu? Pošto nisam ljubitelj nanošenja dekorative s prstima, koliko god čisti bili, u ovom slučaju biram ili RT Expert Face Brush ili spužvicu tipa Beauty Blender - konkretno Essence spužvicu iz Bloom Me Up! kolekcije koja mi je draža od kista jer dodatno zaglađuje i daje još prirodniji ekfet na licu, iako RT Expert Face Brush upija mnogo manje proizvoda pa trošim manje podloge.


Što je sa sastojcima? Podloga je u potpunosti veganska, dakle ne sadrži proizvode životinjskog podrijetla. Uvidom u popis sastojaka i analizu na cosdna.com sajtu zaključujem da podloge ne sadrže puno opasnih supstanci, nisu komedogene, sadrže dosta emolijenata što ih čini jako mazivima i kremastima, a imaju i glicerin visoko na popisu sastojaka pa nema straha od isušivanja ili isticanja suhih područja ako ste suhokožac. Zanimljivo je da imaju i titanijev dioksid u sastavu, koji upija UVA i UVB zračenja i štiti kožu od štetnih utjecaja sunca, no jako je nisko na popisu pa vjerujem da nema puno koristi od njega ovdje. Zato biste svakako trebali nanositi kremu sa zaštitnim faktorom, posebice tijekom proljeća i ljeta kad je zračenje najjače. Iako mu sastav nije 100% siguran i prirodan, svakako je jedan od urednijih koje sam vidjela u komercijalnim podlogama. 



Ukratko: jako sam zadovoljna formulom ovih podloga, iako mi je žao što nemaju više izbora za topli podton (zato ih ne nosim više, pošto mi je lice prerozo nakon nanošenja). Podloge su jeftine, kvalitetne, lako dostupne, pakiranje bi moglo biti bolje no nije katastrofalno, sastav je veganski i poprilično siguran, te mi podloga nikako nije oksidirala na licu, izazvala nepravilnosti ili uzrokovala nikakve dodatne probleme. Veliki lajk!


3 komentara:

  1. Ja sam isto htjela isprobati njihove pudere, ali imam katastrofalnih problema s puderima... Žuti sam podton i tamnije puti, te kod nas ne postoji puder koji mi odgovara bojom... Čak i najžući puder koji posjedujem na meni djeluje malo rozo, a na svima drugima žuto...

    ReplyDelete
  2. Već dugo gledam njihove podloge, ali nikako da se odlučim na kupovinu. Imam njihova sjenila, ruževe i rumenilo i zadovoljna sam kvalitetom proizvoda, ali me loša ambalaža jako živcira :D

    ReplyDelete
  3. Bas sam ga kupila prije 2 tj I prezadovoljna sam, moja nijansa je e818 I napokon puder koji se bojom stapa s mojom kozom :) samo mi nije jasno zasto u dm u mom gradu su bili privremeno? Mislila sam da je za stalno

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata