Najdraži pigmenti!

Ako pratite blog neko duže vrijeme, onda znate da obožavam intezivne, lude i šarolike nijanse šminke, posebice na usnama, očima i kosi. Nisam veliki ljubitelj paleta, iako ih imam 10-ak, rijetko kad se u koju zaljubim jer a) ne sviđaju mi se baš sve nijanse u paleti i b) pigmentacija "običnih" sjenila mi je grozna naspram pigmenata. Eh, pigmenti! Jedna od moje top 3 najdraže dekorativne igračke uz ruževe i neobične boje za kosu. U više godina sam skupila pristojnu brojku istih (a s obzirom da kupujem uglavnom od mineralnih indie brendova, uvijek uzimam uzorke jer su praktički nepotrošivi i mogu dobiti više nijansi za cijenu jednog full size proizvoda), a danas vam pokazujem svojih 7 najdražih pigmenata.


S lijeva na desno: Illamasqua Čisti pigment Furore, Meow Cosmetics You Had Me At Meow, Lumikki Cosmetics Forbidden Love, Essence Cop & copper pigment, Illamasqua Čisti pigment Ore, Lumikki Cosmetics Death Star i Just Pure Minerals Bohemian Chic.

Kao što vidite, od 7 komada tu su 2 Illamasqua Čista pigmenta i 2 Lumiki Cosmetics pigmenta. Illamasquini su mi najbolji ne-indie pigmenti koje sam probala do sad, iako im se formula razlikuje od nijanse do nijanse. Unikatni su, te iznimno postojani i pigmentirani, no minus im je visoka cijena i nezgodna ambalaža. U ovu hrpicu sam zaboravila uvrstiti i nijansu Static, koja je svakako vrijedna divljenja, pa punu recenziju pročitajte ovdje. Lumikki Cosmetics su, uz Meow Cosmetics, najbolji indie pigmenti koje sam probala do sad. Imala sam razne (ne)zgode prilikom naručivanja i čekanja paketa (punu priču pročitajte ovdje), no unatoč svemu formulacija, pigmentacija i nijanse Lumikkia su fantastične! Krenimo secirati svaku nijansu posebno.


Illamasqua Čisti pigment Furore je moj najdraži svestrani pigment IKAD. Koristim ga isključivo kao highlighter na obrazima, nosu i očima, a na kapcima je najljepši uz jednostavni crni tuš. Po meni je on najbolji Illamasquin proizvoid ikad igdje za išta, vrijedi svake lipe i toliko ga obožavam da sam pri kraju sa svojim primjerkom kojeg sam kupila prije godinu i 4 mjeseca, a novi je već spreman na kupnju. Detaljnu recenziju pročitajte ovdje.


Illamasqua Furore.

Meow Cosmetics You Had Me At Meow je trenutno moj najdraži Meow pigment. Neutralan je, no opet upečatljiv na kapcima, a nosim ga ugl solo kad furam prirodnije "no makeup" lookove. Puteraste teksture, nanosi se divno i jednako divno blenda. Detaljnije recenziran u ovom postu.


Meow Cosmetics You Had Me At Meow.

Lumiki Cosmetics Forbidden Love je smeđe-bakreno-bordo nijansa, sa istaknutim crvenim tonom u sebi. Jako mirno i dramatično u istom trenu. Nosim ga preko cijelog kapka tijekom večernjih izlazaka uz neutralne nijanse na usnama i dramatične umjetne trepavice.

Essence Cop & copper pigment je poput rastopljene bronce na kapcima. Egipat na speedu. Nosi jaki narnačasti ton u sebi. Dramatično kad se nosi samostalno, dramatično kad se kombinira sa tamnijim sjenilima. Ovo je BUM nijansa koju nosim kad želim jako istaknuti plavu boju očiju a kombiniram ga sa crnom olovkom ili tušem jer ne trpi previše "konkurencije" drugih nijansi na kapcima, no najbolje se da kombinirati sa zemljanim tonovima. 


Essence Cop & copper (sredina kapka).

Illamasqua Čisti pigment Ore je brončana nijansa sa zlatnim česticama u sebi, bogata i jako nosiva, posebno za večernje prilike. Nanosim ga na unutarnji dio kapaka kad furam smokey eyes ili samostalno preko cijelog kapka sa maskarom i tušem. Još jedna nijansa poput Cop & coppera koja ne trpi previše nijansi na mojim kapcima. Formula je nešto manje glatka i puterasta kao u Furore-a no definitivno ugodnija za nanošenje od Statica. Detaljniju recenziju pročitajte ovdje.

Lumikki Cosmetics Death Star je prava bomba. Kad sam ga prvi put swatchala, rekla sam (da prostite): "Daj ne seriiii!" Riječ je o gunmetal sivo-srebrenoj nijansi, bogatoj i raskošnoj. Formula je glatka te se nanosi i blenda bez problema. Od 10-ak Lumikki pigmenata koje trenutno imam u uzorcima, ovaj mi je najdraži. Nosim ga na očima samostalno ili u kombinaciji sa Illamasqua Static pigmentom preko.


 Lumikki Cosmetics Death Star + Illamasqua Static preko DS.

I posljednji, Just Pure Minerals Bohemian Chic. Prekrasna, vrhunska, savršena smaragdna zelena. Ovo sam tražila godinama i napokon pronašla! Djeluje poput dragulja na očima, a nosim ga samo tijekom večeri jer djeluje jako dramatično u kontrastu sa mojoj bojom očiju, posebice u kombinaciji sa crnim sjenilom, tušem i maskarom. Podsjeća me na jako drag lik iz American Horror Story Coven - Misty Day (tko nije gledao, obavezno neka skine cijelu sezonu odmah!) Žao mi je što nemam fotke ovog pigmenta na očima. :(  Hvala milijun puta dragoj Dreaming Neon Black koja mi ga je poklonila jer ne znam što bih bez njega. :) (kupljen originalno na Etsy-u).

Sve pigmente OBAVEZNO nosim preko Concrete Minerals Electric Eye Primer baze za sjenila. To je moja najdraža baza ikad, s njom se niti jedan pigment, sjenilo, tuš, olovka ili što god ne nakupljaju na kapku, truse, bježe i sl., cijena joj je smiješna u odnosu na kvalitetu i dugotrajnost (90 kn na stranici sa poštarinom iz SAD-a) a odnedavno su joj modificirali sastav pa je i veganska. :) Moju recenziju pročitajte ovdje.


Imate li neke slične nijanse među svojim favoritima? Slobodno dajte prijedloge mineralnih pigmenata koje bi mogla/trebala isprobati. :)


0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata