Inglot Freedom System ruževi #71 i #90

Prije koji dan sam saznala da je Inglot snizio cijene svojih proizvoda i do 70% pa sam pojurila do dućana u Teslinoj ulici da čekiram ponudu. Pošto sam drastično promijenila boju kose i cjelokupni izgled ovaj tjedan, moja kozmetička kolekcija doživljava inventuru jer više ne mogu nositi apsolutno sve nijanse kao kad sam bila plava. Pošto su mi ruževi jedna od najvećih izazova trenutno, isprobala sam puno Inglot ruževa u dućanu no za oko su mi zapela samo dva prekrasna ljubičasta ljepotana - #71 i #90 nijanse iz Freedom System odjeljka (proizvodi u metalnim panevima za palete).


Ovisno o osvjetljenju, ruževi mijenjaju svoju nijansu. Svijetlija nijansa (desni kut fotke) je #71 koju bih opisala kao fuksijasto ljubičastu sa ljubičastim glitterom, a tamnija nijansa je #90 - ljubičasta sa ljubičastim glitterom koja ima mnogo manje rozih tonova i više plavog u sebi od #71. Iako se na prvi dojam čine kao "isti par rukava" nijanse su poprilično različite i morala sam ih uzeti obje.


Na popust su ovih refilli došli samo 20 kn po komadu! Na žalost, nisu imali prazne palete jer bih inače kupila jednu. Zadovoljna sam ovim ruževima iako sam ih nosila samo jednom od jučer i planiram kupiti još puno nijansi te ispuniti što više paleta kad ih napokon dobiju. Jako mi se sviđa njihova formula jer nisu niti malo mat, no jako su postojani i ne skidaju se ni sa ruke trljaljem blazinicom i sredstvom za skidanje šminke. Nakon što se istroše sa usana, ostavljaju mrlju tj. stain. Za ovu cijenu nije lako naći nešto jednako kvalitetno kod nas.
Mislim da su ovi Freedom System ruževi u paletama odlično rješenje za putovanja i za sve one koji muku muče sa manjkom prostora zbog poveće količine ruževa. Uostalom, ako često mijenjate boju kose ili stil, ovako možete imati puuuuno nijansi na okupu ali u manjoj količini koja se lakše da potrošiti nego ruževi u tubicama. Jedini će problem biti aplikacija jer osobno  ne volim nanositi šminku prstima, pa ću kupiti i kistić za ruževe na izvlačenje uskoro.

Swatchevi:


21 komentara:

  1. Prekrasni su ovi ruževi, baš padam na ljubičasto, nebitno da li su to ruževi ili sjenila :D I predobra ti je nova boja kose, bacam lajkčinu :D

    ReplyDelete
  2. Kako ti dobro stoji ova boja! Ne vjerujem, baš mi izgledaš opako, ali onako - dobro opako :DD Od ruževa, više mi se sviđa 71. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudno mi je kad mi kažu da izgledam opako jer nisam u nikojem kontekstu takva, ali hvala :D

      Delete
  3. Replies
    1. Da, zbilja su posebne, a nemam ništa ovakvo u kolekciji :)

      Delete
  4. Ideees,koja promjena!Predobro izgledas sa ovom bojom,ruzevi su mi pali u drugi plan kad sam te vidjela:-)

    ReplyDelete
  5. Ma krasna si skroz. Boja ti super stoji! I sviđaju mi se cipele koje nosiš na fotkama!
    Ruževi su divni, pogotovo ovaj 90!

    ReplyDelete
  6. Očekivala sam bakar nijansu kad sam počela čitati tekst, ne tako drastičnu promjenu, ali mi se jako dopada i mislim da ti sjajno stoji. Ustvari sveukupni lotd mi se sviđa.

    ReplyDelete
  7. Boja je prekrasna! Btw jel su cipele iz Deichmana? :D

    ReplyDelete
  8. 71 wooooooooow! oću i ja :DD
    prekrasna si na ovim fotkama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebala si mi javiti ranije da ti ga ugrabim, ne znam jel ima i dalje :/ I hvala :*

      Delete
  9. pridružujem se pohvalama za boju kose,predobra promjena!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata