Green Girl Aromakozmetika My own gentleman

Sa Green Girl Aromakozmetikom sam se prvi put upoznala prošle godine, kad sam prije ljetovanja naručila njezin maslac za sunčanje Fevered Skin. Pošto sam bila zadovoljna tim proizvodom i bila sam jako znatiželjna oko prašine koja se digla oko ovog domaćeg brenda prirodne kozmetike (dakle, čitala sam samo pozitivne recenzije kod kolegica blogerica), odlučila sam isprobati njezino ulje, točnije uljnu emulziju za skidanje šminke sa lica zvano My own gentleman.

Svi GG proizvodi nose posebna imena; neki su spravljeni po posebnim potrebama kože poput seruma i krema za lice dok je formula nekih univerzalna, poput My own gentlemana.
Sastav je jako jednostavan: biljna ulja suncokreta i ricinusa, polysorbat i miris. Miris koji proizvod ima (na početku) je jako ugodan i podsjeća na trešnju no ispario je nakon cca tjedan dana korištenja ovog proizvoda. Kupila sam ga krajem prosinca prošle godine (pohvala za komunikaciju s vlasnicom i brzinu dolaska paketa na moju adresu) i sad mi je na zadnjoj pumpici, dakle uz svakodnevno korištenje (nekad i po 2 puta ili više, jer sam s njom skidala i swatcheve sa ruku za recenzije i čistila lice itd.) traje skoro 3 mjeseca.
Ova emulzija skida skoro cijelu šminku sa lica, jedino imam problema sa skidanjem jako ali jako postojanih proizvoda poput ekstra trajnih mat ruževa i gel linera pojačanog Inglot Duraline-om, no pošto koristim fasadnu šminku/kamuflažne boje, a nekad i SFX proizvode i dodatke, za nju imam samo pohvale jer skida veliki dio mojih ratnih boja. Nježna je prema koži, ne isušuje niti malo, dobro čisti i ne začepljuje pore a koža je nakon nje mekana. Naravno, ne hrani ju što joj nije ni svrha pa nakon skidanja šminke obavezno nanosim hidratantne sprejeve, serume, kreme i ulja. Relativno je nježna prema očima, ponekad me zna zapeči ako baš uđe u oko jer su moje oči osjetljive, u posljednje vrijeme jako crvene i suhe su, kao i koža oko očiju jer po cijele dane buljim ili u papir za crtanje ili knjigu/skriptu za učenje ili računalo kad sam kod kuće. Ne muti mi vid ako s njom čistim okoloočno područje što se događa sa uljnim skidačima šminke bez polysorbata ili sa uljima općenito, što mrzim jer se unatoč dobroj njezi ona ne daju ispirati.
Nisam primjetila nikakve reakcije ili negativne nuspojave osim navedenog. Proizvod je stvarno odličan, traje jako dugo, jako je kvalitetan i za nisku cijenu ćete dobiti jako puno toga. Green Girl je trajno snizila ovaj proizvod na samo 60 kn, što je super vijest pa ga mogu priuštiti bilo kad. Vidila sam na FB stranici da u ponudi ima i malo pakiranje - dvostruko manja količina i dvostruko manja cijena, za probu ili putovanja.

Evo i emulzije u akciji:


Crveni ruževi pofotkani za neki drugi post, uglavnom mat i dugotrajne formule, s lijeva na desno: Illamasqua Sangers, Lime Crime Red Velvet, Kiss My Sass Gwen, Wet n Wild Coverall Red Velvet i Isadora Perfect Lipliner Prime Red. Od svih ovih ruževa najpostojaniji je Lime Crime-ov i najteže se skida sa svim odstranjivačima.

Razmazivanje emulzije po ruci - primjetite kako se Lime Crime Red Velvet drži unatoč svemu dok su se drugi ruževi davno otopili.

Isprana i osušena koža. LC Red Velvet se nije u potpunosti skinio, no izblijedio je većim dijelom (sa usana ga skidam dodatno nakon umivanja sa krpicom od mikrofibre za lie) dok su drugi ruževi najvećim dijelom ili u potpunosti izblijedili. Znam da su koža lica i ruke različite te se pigmenti drugačije ispiru i proizvodi reagiraju, ali nisam željela fotkati lice sa razrmljanim pigmentima i uljem. :)

Ukratko - My own gentleman itekako djeluje i kupujem novi primjerak uskoro. Također, PUNO vas me pitalo da usporedim ovu emulziju sa ranije prikazanom Uljnom emulzijom od Zimzelene kozmetike što sam do sad izbjegavala napraviti, pa evo - jednako dobro skidaju makeup s lica, ne iritiraju kožu, ne mute vid, ne isušuju itd. GG emulzija mi je možda malo draža jer je pumpica bolja, ulja mi se čine finija a miris je također ugodan. No po osnovnim karakteristikama su jako jako slične iako im sastav nije isti (a on su uvijek može teoretski  izmijeniti), kao ni sirovine koje koriste . 

Green Girl pronađite na Facebook-u ili joj pošaljite narudžbu/upit na: green.girl.aromakozmetika@gmail.com.

1 komentara:

 

Newsletter pretplata