Empties #13

Slijedi jedan jako dugačak post u kojem brzinski recenziram proizvode koje sam potrošila u posljednja 2 mjeseca. Očito je da kozmetiku trošim kao pitku vodu koja mi je skoro pa jednako potrebna. :D Da bih izbjegla gužvu u postu, linkati ću recenzije proizvoda koje sam već objavila na blogu, a spomenuti samo one koji do sad nisu bili recenzirani.


Od vrha prema dnu: Dr. Organic Antibacterial Organic Tea Tree Toothpaste, Zimzelena kozmetika Balzamić za usne, Sierra Bees (Madre Bees) Vanilla Organic Lip Balm, Deep Stepp Foaming Hand Wash Tangerine Melon, Organic Surge Tropical Bergamot Shower Gel, Paul Mitchell Awapuhi Shampoo, Freeman Facial Enzyme Mask Pineapple, Derm E Hydrating Eye Creme with Hyaluronic Acid, Miyu prirodna kozmetika Aqua Rea, Zimzelena kozmetika Krema za mješovitu i normalnu kožu lica, Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara, Kemig kokosovo ulje, Essence Express Dry Spray, Balea Aqua Serum, Batiste Blush Dry Shampoo, Essence All About Matt! Fixing Loose Powder i Everyday Minerals IT Base.


Dr. Organic Antibacterial Organic Tea Tree Toothpaste pasta za zube me oduševila osvježavajućim i čistim efektom u ustima nakon korištenja, a svakako je jedna od najboljih pasta koje sam probala posljednjih godina. Uskoro ću ju detaljnije recenzirati na blogu i usporediti sa još jednom organskom pastom dostupnom u našim drogerijama. Cijena joj je 45 kuna, sadrži fluor i veganskog je sastava.

Balzami za usne su prijepotreban proizvod u mojoj torbici tijekom zime, a nedavno sam potrošila Zimzelena kozmetika Balzamić za usne sa aromom mente i Madre Bees Vanilla Organic Lip Balm. Zadovoljna sam s oba, no trenutno koristim Madre Bees balzam bez aroma koji mi je najbolji iako i dalje tražim za idealnim veganskim balzamom pošto MB sadrže pčelinji vosak (Zimzelena kozmetika je veganski!).

Derma E Hydrating Eye Creme sa hijaluronskom kiselinom je najbolja krema za okoloočno područje koju sam ikad probala. Hidratizira i čini kožu elastičnom, mimičke bore manje vidljivima. Lagana je te se upija jako brzo. Trajala mi je dobrih 5 mjeseci jer ju treba jako malo a koristila sam ju svaku večer i jutro. Svakako kupujem opet.

Zimzelena kozmetika Krema za normalnu i mješovitu kožu lica - recenzija.

Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara - recenzija. (P.S. Izgleda da su ju reformulirali jer su zadnje dvije tubice bile jako vodenaste, što je izazivalo mrljanje i sljepljivanje trepavica, pa ju ne kupujem više.)


Deep Stepp Foaming Hand Wash Tangerine Melon je vjerojatno najbolji sapun za ruke koji sam probala. Pumpica izbacuje pjenu umjesto gela (!) što izaziva sporije trošenje proizvoda, a formula je neisušujuća i mirisna. Također nije isušio moju kožu osjetljivu na SLS pošto ga ovaj sapun i nema. Već sam naručila novi Deep Steep sapun drugačijeg mirisa.

Organic Surge Tropical Bergamot Shower Gel je blagog mirisa, ne isušuje i dobro čisti kožu. Prije njega sam isprobala Fresh Ocean verziju koja mi se još više svidila, pa planiram isprobati još verzija njihovih gelova jer su zbilja odlični.

Paul Mitchell Awapuhi Shampoo - recenzija.

Freeman Facial Enzyme Mask me nije oduševila unatoč histeriji koja je nastala oko njihovih maski za lice koje su nedavno došle u Kozmo drogerije. Očito koncentracija enzima u maski nije dovoljno jaka, pa nisam primjetila veliku razliku prije i poslije korištenja ove maske. Neću kupiti full size pakiranje.


Miyu prirodna kozmetika Aqua Rea je pojačana verzija poznatije Aqua C hidratantnom spreja koja me nije oduševila kao potonji. Spremam vam usporednu recezniju oba spreja, pa ću svoje dojmove čuvati do tad.

Kemig kokosovo ulje je nešto što apsolutno uvijek imam u kuhinji i kupaonici. U kuhinji ga koristim za prženje s obzirom da je jako termostabilno na visokim temperaturama, a jedina mana mu je što daje okus jelima pa su ona pikantnija ili ljuća uvijek slađa nego što želim. U kupaonici ga koristim kao uljni pakung, u ručno rađenim pilinzima za tijelo sa kavom, kao losion za ruke, noge, zanoktice ili pak cijelo tijelo, kao balzam na rane i ožiljke, itd.

Essence Express Dry Spray je sprej za brže sušenje laka i radi svoj posao, plus daje lakovima visoki sjaj poput završnog laka za zaštitu. Mane su je intezivan cvjetno-puderasti miris i činjenica što izaziva kašljucanje bilo gdje osim u otvorenim prostorima.

Balea Aqua Serum je dobar jeftini drogerijski proizvod za normalnu i nezahtjevnu kožu, a nakon xy tubice odlučila sam ipak ne kupovati ga više i koristiti opet isključivo prirodne proizvode za lice (poput Nikel Ulja noćurka trenutno).

Batiste Blush Dry Shampoo - recenzija.

Essence All About Matt! Fixing Loose Powder - recenzija. (Napomena: izbačen iz prodaje :(((( )

Everyday Minerals IT Base - recenzija.

Catrice Glamour Doll Volume Mascara je moja nova najdraža maskara IKAD i koristim već treću tubicu za redom, a na blogu vam uskoro spremam detaljniju recezniju iste. :)


15 komentara:

  1. Sa Essence loose powderom sam se tako iznervirala da mi je skoro drago što je izbačen iz prodaje :D slažem se da je aposlutno fenomenalan, ali to prašenje svuda uokolo me je ubilo, jer sam zapravo matirala cijelu kupaonu. A kompaktna varijanta istog pudera se raspala na sastavne djelove u roku 3 sata nakon kupovine, ničim izazvana. Sad koristim ELF-ov kompaktni puder i prilično sam zadovoljna, a ima i ogledalo :) i hvala što si mi otkrila Miyu u svojim dosadašnjim blogopisanjima <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidiš, ja nemam taj problem, uzmem poklopac i u njega istresem manju količinu praha, zatim uzmem kist i tapkajući lagano nanosim puder na lice. Ako i padne koja čestica na odjeću, lako se skida i ne ostavlja mrlje, za razliku od toniranog mineralnog pudera. Brrrr od toga imam traume :D

      Delete
    2. Yay! Željezni oksidi all the way :D Ne, stvarno, mislim da za te "loose" stvari treba vježbat neki zen. Ili barem tao ;)

      Delete
    3. Meditacija i kristali su moj izbor :D

      Delete
  2. Obožavam Essence loose powder i ne mogu prežaliti što je izbačen :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni pričaš :( Upravo trošim zadnje pakiranje i strepim što moram uzeti nakon njega kompaktni jer mislim da neće biti dobar kao ovaj u prahu.

      Delete
  3. gdje kupuješ Derma E Hydrating Eye Creme? baš tražim neku dobru okoloočnu kremu

    ReplyDelete
  4. Ako trebas, dam ti Essence loose powder. Meni je koma, jednom sam ga samo koristila i bila uzasno nezadovoljna.

    ReplyDelete
  5. uh, čekat ću ovu usporedbu pasta za zube, užasno me zanima! ja trenutno koristim od Urtekarma jednu i nakon nje planiram kupiti neku od ovih naših kreativnih ljudi šta ih ručno rade. pokušat ću samo izbjeć neem jer mi se on GADI. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh, nisam ni ja veliki ljubitelj neema, iako sam probala neke domaće paste koje ga imaju a uopće se ne osjeti. Kad sam sama radila paste doma, stavila bih jako malo neema jer smrdi ko pakao :D

      Delete
  6. Baš sam mislila pitati gdje nabavljaš okoločnu, kad već vidim da si odgovorila da je s iHerba :((
    Trenutno za to područje koristim melem u sticku i efekt je fenomenalan, čak sam primjetila malo i zaglađivanje bora, ali opet ne želim na dugi period stavljati na sebe derivat nafte...
    Gdje nabavljaš zimzelenu kozmetiku? Sljedeći tjedan se spremam za kupnju pa si skupljam izvore, svakako se radujem isprobavanju ove essence maskare, a i catrice-ove, taman mi je moja pri kraju (oriflame maxi lash, ima češljić umjesto klasične četkice i odličnu formulu od koje rastu trepavice, preporučam ;) )
    P.S. prijedlog za post: recenzija ulola sapuna za lice, primjetila sam ih u bipi za 20 i nešto kn, ali se nećkam, bi ili ne bi, na forumu vidim da curke hvale neki alverde gel za lice također. i bilo bi super da napraviš random post ili još bolje video o organizaciji i učenju, budući da si na 2 faksa i jako uspješna, te vidim da jako dobro koristiš dane ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zimzelenu možeš kontaktirati na njezinoj FB stranici ili preko maila (stoji u opisu FB stranice, vidljivo je svima ako nemaš FB profil).
      Isprobala sam par Ulola sapuna, ugl kod frendice i nisu mi se svidjeli jer me svaki pomalo isušivao, a oblik im je nepresretan za korištenje i nekako su mi pretvrdi. :/ A random post mogu napraviti svakako, s tim da nisam na 2 faksa nego samo na jednom, krajobraznoj arhitekturi, ovo sam sve do ostavila jer nisam bila zadovoljna kao sad s ovim. Sad se napokon mogu baviti dizajnom i crtanjem a do sad sam samo o tome sanjala. Dani su mi bome iskorišteni, u strci, frci, učenju i crtanju no ne mislim da sam dobar primjer organizirane osobe jer se još uvijek borim sa činjenicom da sam kampanjac no kampanjac paničar :D Hvala na komentaru :*

      Delete
  7. hvala na odgovoru i svjetima :) svakako smatram da vrijedi odustati od onoga što te ne ispunjava i slijediti svoje nove, i ja sam odustala od 2 faksa i sad evo u 26. godini učim da upadnem na medicinu ;) i hvala na savjetu o uloli, onda ću zaobići te sapune jer imamo isti tip kože, uzet ću taj alverde gel pa bumo vidjeli kak će ispasti. p.s. mogu preporučiti biohyaluron eveline kremu za lice i njihove minimax lakove za nokte ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata