Zimzelena kozmetika Voćna noćna maska


Zimzelena kozmetika Voćna noćna maska je bila moj prvi susret sa maskama koje sadrže AHA kiseline jer sam do tad koristila isključivo mehaničke, grublje pilinge za lice. Vjerovala sam da samo grublji tretmani mogu skinuti mrtve slojeve stanica kože i učiniti lice svilenkasto glatkim, no gadno sam se prevarila. Osim jačeg crvenila nakon takvih tretmana sam imala i ispucale kapilarice oko nosa i usnica pa sam odlučila isprobati blaži tretman sa AHA kiselinama.

Ova maska dolazi u teglici od 50 grama i crvenakste je boje te gelaste formule. Ono što sam prvo primjetila i što bih istaknula kao najveću manu proizvoda je neobičan i nažalost neugodan miris koji podsjeća na alkohol iako u maski nema ni trnuke alkohola ili sličnih spojeva. Nanositi ju možete direktno prstima na lice ili kistom. Tanji sloj maske se brže suši a nisam primjetila veću razliku u efektu ako stavim deblji ili tanji sloj. Na licu bi se trebala držati cca 10 minuta, no ja ju držim i po 20 da budem sigurna da se dobro osušila i obavila svoj posao. Kad je maska suha, prstima nježno masiram lice pri se maska skida s lica pa imate osjećaj da sami prstima masažom skidati mrtve stanice kože. Nakon toga slijedi umivanje mlakom vodom i ako imate suhu kožu, nanošenja najdražeg seruma ili kreme. Ja serum nanosim samo na obraze dok mi na T-zoni bilo kakva njega nakon maske nije potrebna.


Konačni dojam? Riječ je o stvarno dobrom proizvodu koji radi to što obećava - skida mrtve stanice kože, čini kožu glatkom, ne isušuje, ne iritira i odlična je alternativa grubljim mehaničkim pilinzima. Postotak kiselina unutra se može podesiti po želji, a što je postotak veći to imaju jače i bolje djelovanje. U mojoj maski je postotak kiselina bio 7%. Mana mu je neugodan miris, no s ostalim karakteristikama sam zadovoljna.

Prije par mjeseci sam isprobala djelovanje maske na mami koja je u kasnim 50-ima i ima zrelu suhu kožu s borama, hipepigmentacijskim mrljama i jednim ožiljkom na nosu koji je tamniji od ostatka lica. Nanjela sam masku na ožiljak u debljem sloju i savjetovala joj da pričeka barem 20 minuta dok se maska ne sasuši. Maska je skinula skoro sve nakupljene slojeve mrtvih stanica kože i jako posvijetlila i cijelo lice i ožiljak, a lice je bilo glatko i neisušeno. Žao mi je što nisam pofotkala taj tretman jer je efekt bio "wow", no morat ćete mi vjerovati na riječ.

Sastav maske: hidrolati ruže i bušina, biljni glicerol, alantoin, aloe vera, ekstrakti krastavca i maka (hidratacija, regeneracija i osvježavanje koze), prah borovnice (adstringent i antioksidans), guar gumm (gelirajuci agent) i AHA kiseline. Maska je veganska i brend ne testira na životinjama.

Cijena maske je 50 kn, a možete ju kupiti na Facebook stranici Zimzelene kozmetike ili preko maila zimzelenakozmetika@gmail.com.



6 komentara:

  1. Baš ove dane gledam uzeti neku masku s kiselinama, razmišljala sam o Andalou s glikolnom, no mislim da će i ova biti dostojna zamjena, a svakako jeftinija za početak. Na nosu mi se prije koji mjesec pojavila užasno iritantna crvena mrljica koja nije ožiljak od istisnutog prištića. Baš me jako estetski smeta, a još više što redovitom njegom ne nestaje niti znam od čega je. Prekrijem je Catrice kamuflažom u kombinaciji sa zelenom nijansom iz All Round-a, ali isto nisam najsretnija. Nadam se da će mi maska pomoći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andalou je hvaljena također, ali meni je tlaka uzimati nešto što toliko često koristim sa neta, pa čekati da dođe pa ovo pa ono. Mislim, stalno naručujem preko neta pa nije bed, ali zgodnije mi je kupiti nešto ovako kod nas u roku od par dana i to je to. Osim par ovih prirodnih maski što rade naše cure ne znam jesam li vidjela išta slično organsko u dućanima.

      Delete
  2. Hvala ti na ovoj recenziji, sjela mi je k'o šamar budali :D Dobila sam tester pakiranje od Zimze prilikom posljednje narudžbe, ali se nikako nisam odvažila isprobati je. Sad je definitivno stavljam u promet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kak ne, ja te testere prvo obrstim kao da nema sutra :D Ekšuli, tako je sa svom kozmetikom pa mi se čude koju količinu proizvoda imam u Empties postovima hahaha.

      Delete
  3. Ja baš trenutno koristim masku s AHA kiselinama od Green Girl i isto mi je ovo bio prvi susret s njima. Divna mi je maska, lice mi baš bude mekano i pore očišćene. Samo je ova u posudici s malim otvorom na čepu i mislim da se tako lakše nanosi a i miris joj je baš divan, po borovnicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nju sljedeću planiram probati pa ću napraviti recenziju kad je se dočepam i probam kako spada. Slušam puno pohvala o njoj već neko vrijeme.

      Delete

 

Newsletter pretplata