Top trenutni proizvodi za njegu suhe kože

Unatoč (relativno) blagoj zimi ove godine, moja koža je u posljednjih par mjeseci jako isušena, posebice na području ruku i nogu. Često nakon tuširanja imam perutave listove i potkoljenice, pa je njega uljnim preparatima iza tuširanja itekako poželjna. U posljednjih par godina sam isprobala jako puno losiona, krema, i maslaca za tijelo, no uljima se uvijek rado vraćam jer mi pružaju najbolju njegu, posebice tijekom zime. Pronalazak idealne kreme za ruke i balzama za usne je pravi izazov, posebice ako tražite CF ili čak veganska rješenja poput mene. Slijedi kratki pregled proizvoda koje najviše koristim ovih zimskih mjeseci.


S lijeva na desno: Alverde ulje za njegu tijela - divlja ruža i pasji trn, Kemig hladno prešano kokosovo ulje, Dr. Scheller krema za ruke s arganovim uljem i Madre Bees balzam za usne bez aroma.

Alverde ulje za njegu kože sam neplanirano kupila tijekom božićnih praznika jer sam netom prije potrošila svoj najdraži tučeni maslac za tijelo (Bubblesh Wave of Green), a znala sam da mi razni losioni i kreme neće pomoći sa perutavom i suhom kožom. Iako u sastavu prevladava suncokretovo ulje i samo je manji dio mješavine ulje divlje ruže i pasjeg trna, ova mješavina sasvim pristojno njeguje kožu ostavljajući blagi miris ruže dugo nakon aplikacije. Ako volite proizvode koje se instantno upijaju i ne ostavljaju ni trag ni miris na odjeći, onda ovo nije proizvod za vas. Za cijenu od 20ak kuna, količinu od 100 ml i veganski sastav mislim da proizvod vrijedi probati.
Još jedan proizvod koji se ne upija tako brzo i ostavlja miris nakon nanošenja je Kemigovo hladno prešano kokosovo ulje. Ovo je zapravo najsvestraniji proizvod koji imam u svom domaćinstvu jer ga osim za njegu kože i kose koristim i za kuhanje, pošto je jako termostabilno pa je idealno za prženje. Naravno, ostavlja slatkasti okus kokosa u svakoj namirnici, no za zdravlje se pretrpe i gore stvari. Glavni sastojak kokosova ulje je laurinska kiselina, koja ima antivirusno i antibakterijsko djelovanje pa je idealno za sve vas koji patite od kožnih oboljenja poput psorijaze, gljivica, seboreje i sl. Kad ga koristim kao proizvod za njegu kose, nanosim ga obilno od tjemena do vrhova kose prije pranja, držeći barem par sati kosu umotanu u ručnik ili staru majicu, te sve isperem sa blagim šamponom. Kosa je nakon ovog tretmana jako mekana, mirisna i sjajna. 
Dr. Scheller krema za ruke je jedna od mojih top proizvoda u 2013. godini. Kupila sam ju u Muller nedugo prije božićnih praznika a privukao me veganski sastav i dobar imidž brenda. Ima ugodan "zimski" miris koji podsjeća na kolačiće (s cimetom), odlično njeguje kožu ruku (i stopala!), brzo se upija i potpuno je nemasna. Mislim da sam ju platila oko 30ak kuna (ako netko zna točnu cijenu neka javi jer je ova plavuša jako zaboravljiva!) i traje sve do danas u svakodnevnu upotrebu jer je gusta i koncentrirana. Odlična stvar!
I jedini neveganski proizvod na ovoj listi danas je Madre Bees balzam za usne bez aroma. Možete ga uzeti kao freebie ili besplatan proizvod prilikom bilo koje kupnje na www.iherb.com za koji ste svi vjerojatno već čuli jako puno puta. Isprobala sam još nekoliko varijanti ovih balzama, no ovaj bez aroma mi je najbolji jer najbolje njeguje. Tekstura mu je tvrda, pa se ne troši brzo a uz njega nikad nemam ispucale usnice. Još jedna odlika koju jako cijenim je kvalitetno pakiranje jer mi do sad niti jednom nije zakočio mehanizam izvlačenja tubice niti je naljepnica izblijedila, što nije bio slučaj kod drugih organskih balzama s iHerba. Inače dođe nekoliko dolara, no najbolje ga je uzeti kao besplatan proizvod. Ako niste do sad isprobali, imate moju preporuku. :) Hvala na čitanju!


4 komentara:

  1. Ovo Alverde ulje ću baš pogledati u Dm-u. Imala sam svojedobno njihovo ulje za lice od divlje ruže i bilo mi je dobro. Meni sama ulja nisu baš od pomoći u ovim hladnijim danima, brzo mi se koža počne perutati nakon nanošenja, no kako jako volim ulja, tako i ne odustajem od njih niti zimi :)

    ReplyDelete
  2. Meni se koža jako isto perutala, potkoljenice su mi bile kao saće pa sam odlučila isprobati suho četkanje kože. Sad ljuskicama nema ni traga pa ako imaš volje i 5 minuta vremena prije tuširanja: give it a try :)

    ReplyDelete
  3. Kokosovo ulje rulz :D za kosu, tijelo, ruke, zanoktice, kuhanje! :D

    ReplyDelete
  4. madre bees balzami su mi odlični :D
    obožavam kokosovo ulje i nikad nisam bez njega... samo mi je skroz čudno ovo pakiranje u bočici, moraš ga grijati da se rastopi i da ga dobiješ van :(

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata