Sleek Matte Me - Party Pink

U potrazi za jeftinijom varijantom divnih Lime Crime Velvetines tekućih ruževa naletjela sam na post s bloga Fake On The Outside gdje je autorica pronašla 100%-tni dupe za nijansu Suedeberry: Sleek Matte Me u nijansi Party Pink.


Krajnji dojam za ovaj proizvod bi bio - isušujuća kvaliteta. Pakiranje mu je beskompromisno kvalitetno, čvrsto i tvrdo, idealno za sve one koji nose svu šminku u torbi zajedno s ključevima, marketima, olovkama, mp3 playerima i ostalim sitnicama koje lako izgrebaju ili unište osjetljivije tubice ruževa i sjajila. Postojanost je vrhunska jer proizvod stoji na usnama doslovno cijeli dan, bez popravaka no uz to ide ruku po ruku sa isušivanjem. Iako nikad nemam suhe usne i ne smetaju mi mat suhe teksture šminke, na kraju dana s ovim proizvodom usnice mi hitno trebaju puno balzama ili ulja. Odlično se nanosi, pigmentacija je zapanjujuća i stvarno sam prezadovoljna sa svim, no isušivanje bi se ipak moglo malo umanjiti reformulacijom. Šteta što je Sleek lansirao mali broj nijansi za ovaj proizvod no mislim da bi svi trebali pronaći nešto za sebe u ponudi.


Pošto sam prije dojmova spomenula Lime Crime Velvetines ruževe, bilo bi red da napravim usporedbu oba proizvoda. Ne posjedujem LC Suedeberry pošto već imam Sleek Party Pink, već Red Velvet pa ću prosuditi po teskturi te nijanse. LC Red Velvet je jednako pigmentiran proizvod, izrazito tekuće teksture kad se nanosi, no suši su mat na usnama. Sleek PP je mnogo suše teksture i prije nanošenja te nešto teže klizi na usnama te se suši brže od LC. Red Velvet na kraju dana manje isuši usnice a postojanost mu je možda mrvicu slabija, te ima naviku da "krvari" po usnama ako slasno jedete ili pijete dok se Party Pink teže skida na taj način. Na kraju dana ipak radije biram Lime Crime ruževe jer su im karakteristike jako slične a usnice su manje isušene. Naravno, za cijenu jednog LC Velvetines ruža možete kupiti 2 Sleek Matte Me ruža, pa je izbor na vama. Planiram nabaviti preostala dva LC tekuća ruža, a za oko mi je posebno zapela najnovija Pink Velvet nijansa.

Sleek Matte Me ruževe možete kupiti na službenoj stranici po cijeni od 7.49 $ (42 kn) bez poštarine.

Sastav:

Dimethicone, Hydrogenated Styrene Isoprene Copolymer Cresin, Silica, Diox, Titanium, Ide/CI77891, Red, Iron Oxide,/ CI77491, Yellow, Iron Oxide/CI77492, Bht, Propylparaben, D&C Orange No.5/CI145370:2, D&C Red No.6/CI15850:6


9 komentara:

  1. Sviđa mi se boja, lipo ti stoji. :)
    Mislim se između Sleek ili MUA kod kojih mi je nijansa Kuky posebno zapela za oko. :D

    ReplyDelete
  2. Baš ti lijepo stoji, taman fino razbije trenutno sivilo svakodnevnice :) Šteta što isušuje :/

    ReplyDelete
  3. wow stvarno prekrasna nijansa...i super ti stoji

    ReplyDelete
  4. Preeedivna nijansa! Čekiram svakako :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Prekrasna nijansa, na usnama je divan i mislim da ti takve boje stoje najbolje :)
    Već neko vrijeme gledam i Lime Crime ruževe i ove Sleek, pošto želim crveni izbor mi je na Red Velvet od LC jer je baš prava, prekrasna crvena, a od Sleeka mi se sviđaju Fandango purple i Petal :)

    ReplyDelete
  7. Koliko je diiivan, ne mogu ga se nagledati! :) Dugo sam tražila baš ovu nijansu, ali ju je jako teško pronaći. :) I da, super ti stoji! :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata