Human+Kind All-In-One Deep Cleansing Cloths

Ako niste pobornik kemijskih peelinga za lice koji su u posljednje vrijeme jako popularni među ljubiteljicama kozmetike u svijetu, onda je možda vrijeme da isprobate krpice od mikrofibre! Danas vam predstavljam moj prvi susret sa takvom vrstom proizvoda s kojim sam jako zadovoljna.


U predivnom pakiranju art deco stila se nalaze dvije krpice od mikrofibre. Mogu se koristiti na dva načina: samostalno navlažene vodom, tonikom ili micelarnom otopinom ili pak u kombinaciji sa vodom i gelom za umivanje i čišćenje lica. Ja ih koristim uglavnom navlažene vodom kada mi je nakon uljne emulzije licu potrebno dubinsko čišćenje. Upravo takvo čišćenje osiguravaju ove krpice, a lice iza njih ostaje glatko i sjajno, pošto skidaju sve nečistoće i preostalu šminku. Naravno, nakon korištenja obavezno moram nanijeti serum ili ulje na lice pošto krpice zbog efekta dubinskog čišćenja znaju isušiti lice, pa ih ne savjetujem koristiti svaki dan, već najčešće svaki drugi dan. Nisam iskusila pretjerano crvenilo lica ili popucale kapilare s njima kao što je znao biti slučaj sa drugim mehaničkim pilinzima od kojih sam odustala.


Iako sam u postu Trenutni beauty favoriti #9 napisala da se mogu koristiti i na tijelu, povlačim tu tvrdnju jer su premalene za išta osim lica i lako se gužvaju te je teško manipulirati s njima igdje osim na licu. Preporučuje se pranje na ruke na temperaturi do 40 stupnjeva, iako ih ja ubacim u perilicu za rublje s drugim bijelim rubljem i za sad se dobro drže. Mogu se koristiti puno puta, sve dok se praktički ne unište, pa vam štede novce koje bi inače isprale vodom niz umivaonik. Ja sam s njima jako zadovoljna i u kombinaciji sa maskama koje sadrže AHA kiseline, ne bih se više nikad vraćala grubljim mehaničkim pilinzima.

Možete ih kupiti na Feelunique-u po cijeni od 5.95 funti (bez poštarine), a na Human+Kind službenoj stranici čekirajte i njihove druge organske multipraktične proizvode. Human+Kind je irski brend i ne testiraju na životinjama te ne koriste sastojke životinjskog podrijetla



4 komentara:

  1. Izgledaju fora :) Trenutno koristim Body&Soul četkicu iz Mullera, ali ako se ikad zaželim promjene, definitivno ću se vratiti na ovaj post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikad probala te četkice, uvijek su mi se činile pregrubima, a ove krpice su mi najgrublje što podnosim sad.

      Delete
  2. ovo ću sebi zabilježit pošto nekada radim piling s običnim frotirnim ručnikom. zakon, zakon, mislim da će ovo bit još bolje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove su super i za skidanje šminke, posebice za preostali makeup na očima, ako koristiš puno maskare i gel linera kao ja, znaš o čemu pričam :D

      Delete

 

Newsletter pretplata