Dupe alert: Sleek vs. Artdeco vs. Everyday Minerals rumenila

Ako sam ičega nakupila "na bacanje" u posljednje vrijeme onda su to rumenila. Često se zna desiti da kupim rumenilo koje ili poprilično nalikuje drugom rumenilu u mojoj kolekciji ili (rjeđe) je skoro stopostotni dupe za neko drugo rumenilo. Nedavno sam posudila frendici tester Everyday Minerals Snuggle rumenila i začudila sam se kad mi je rekla da na njoj izgleda narančast jer na meni izgleda "narsovski orgazmast" (zbog sličnosti sa slavnim NARS "Orgasm" rumenilom) - dakle neutralna ružičasta nijansa sa ružičastim ili/i zlatnim šljokicama. Isprobavajući i uspoređujući ostala rumenila sa EM Snuggle u kolekciji, naletila sam na dva koja bih također mogla svrstati u kategoriju "narsovsko orgazmastih".


U smjeru kazaljke na satu: Sleek Rose Gold, Everyday Minerals Snuggle i Artdeco #38 (LE, Butterfly Dreams proljeće 2013. kolekcija).


Krenimo od najljepše nijanse - Sleek Rose Gold. Davno prije RG kupila sam Artdeco #38 ne znajući da ovako jako nalikuju jedno na drugo, posebice ako gledate rumenila u pakiranju. Iako im je bazna nijansa neutralno do hladna ružičasta zajednička, RG ima mnogo ljepši i istaknutiji zlatni shimmer u sebi, zbog kojeg ne moram nositi highlighter preko. Također je postojanije od #38 iako potonje ima predivnu baršunastu teksturu i mnogo se ljepše blenda od Rose Gold-a. RG je hrapavije pod prstima što bih pripisala većoj količini šljokica u njemu. Everyday Minerals Snuggle ima breskvastu podlogu, za razliku od prva dva, no glitter koji se nalazi u njemu ga svrstava pod kategoriju "narsovsko orgazmastog" rumenila. Pošto je riječ o mineralnom rumenilu, dolazi u praškastoj formi i najpostojanije je od prva dva. Zapravo, EM rumenila su najpostojanija rumenila koje sam ikad isprobala pa ako volite tu odliku, čekirajte njihovu ponudu. Unatoč različitim baznim nijansama, mislim da sve 3 nijanse može isfurati bilo tko od vas, bez obzira na podton kože. Ako volite sjajnija i upadljivija rumenila, toplo preporučujem Sleek Rose Gold no ako ste pobornik neupadljivih prirodnih nijansi, za vas je više Everyday Minerals Snuggle. Savjet plus: za bolje nanošenje i postojanost rumenila nemojte proizvod utrljavati u kožu kružnim pokretima kistom već lagano tapkajte, kao i kod nanošenja podloge. ;)


Swatchevi rumenila.

Sleek Rose Gold možete kupiti na službenoj stranici ili na eBayu kod sellerice vanitypalace, EM Snuggle na službenoj stranici (gdje ga trenutno nemaju na popisu :/), iHerb.com ili Cocktail Cosmetics (mini pakiranje), a Artdeco #38 nažalost nije više dostupan jer je riječ o rumenilu iz limitirane prošlogodišnje kolekcije.

Bonus: ako volite rumenila sa sličnim efektom ili nijansama, pogledajte postove na blogovima Shesaidbeauty, My Women Stuff i Beauty Redefined. Živili!


1 komentara:

 

Newsletter pretplata