Paul Mitchell Take Home Smoothing Kit

Prošle godine sam ludila za Paul Mitchell proizvodima i u tom ludilu sam kupila Take Home Smoothing Kit koji sadrži 3 mini proizvoda iz Smoothing (Super Skinny) linije: šampon, regenerator koji se ispire i serum za vrhove.


Proizvodi dolaze u pakiranjima od 100 ml - šampon i regenerator i 25 ml - serum. Šampon sam potrošila za 2 tjedna, regenerator za pola godine jer je jako koncentriran i treba ga jako malo, kao i serum. Svi imaju jako ugodan iako osjetno sintetičan miris lubenice i sličnog voća. Ova linija je dizajnirana za "divlju" kosu (tzv. grivu) koja se lako naelektizira, za suhe vrhove koji uvijek "bježe" i za kosu koja traži zaglađenost, mekoću i sjaj. Ja uvijek vodim rat sa suhim vrhovima cca mjesec dana nakon šišanja jer tada frizura gubi formu dok raste, pa je ovaj set odlično djelovao na zaglađivanje, omekšavanje, rasčešljavanje i podatnost kose. Kombinacija sva 3 proizvoda od jednom je često bila "preteška" za moju kosu koja je inače normalna sa suhim vrhovima i tjemenom koji se lako masti pa sam regenerator i serum kombinirala sa PM Awapuhi šamponom. Uz njih sam kosu počela u tom periodu češljati i sa Macadamia No Tangle četkom za kosu pa se razlika u izgledu kose jako osjetila i stalno sam dobivala komplimente za kosu, čak i od muškaraca koji takve sitnice često ne primjete.

Set sam kupila u Salonu Galant u Zagrebu gdje mu je cijena 150 kn, no ako želite uštediti set možete naručiti na stranicama Lookfantastic ili HQHair (često imaju i popuste uz prethodno niže cijene). PM proizvode obožavam i svakome bih ih preporučila, posebno ako vam ne smeta SLS u šamponima i nije vam problem izdvojiti koju kunu više na njegu kose. :) (Napomena: PM se do nedavno mogao kupiti u Zagrebu i u Royal salonu u centru, no ne drže više PM već L'Oreal.)

PM ne testira na životinjama i osim par iznimaka, svi proizvodi su im veganski.



2 komentara:

  1. ne znam zasto ali mojoj kosi PM proizvodi uopste ne gode :( jedino im je miris divan

    ReplyDelete
  2. Ima ih i u salonu "Tko te šiša" na Zagrebačkoj cesti!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata