Everyday Minerals kistovi

Sretna Nova godina ljudi! 2013. je za mene bila super godina, puna iskustava koje ću pamtiti cijeli život. Malo se plašim ove godine jer ne znam što će mi sve donjeti no ako išta - blog ostaje tu i dalje. Nadam se da vam se sviđa ovaj novo-stari dizajn kojeg sam danas vratila zbog njegove jednostavnosti i preglednosti, dok je zekasti logo skroz novi kao i oku ugodniji vodeni žig na fotkama. :)

Danas vam neću pokazivati nikakve "beauty nagrade" ili "top proizvodi 2013." postove s kakvima vrve skoro svi blogovi ovih dana. Danas slijedi najobičnija recenzija Everyday Minerals kistova koje koristim cijelu 2013. godinu.


Na gornjoj fotki vidite s lijeva na desno: Long Handled Kabuki, Angled Blush Brush i Eye Kabuki Brush. Long Handled Kabuki je najveći od njih i zapravo je kabuki kist za pudere i podloge na dužoj dršci. Angled Blush Brush je koso rezani kist, duplo uži od prvog i namijenjen je nanošenju proizvoda za obraze - rumenilima i bronzerima. Eye Kabuki je okruglasto rezani uži kist namijenjen nanošenju sjenila na kapke no njegov mi oblik za to nema smisla pa ga koristim samo za blendanje korektora ispod očiju. Svi kistovi su 100% veganski - drške su im izrađene od super čvrstog bambusa, metalnih nastavaka i sintetičkih dlaka. Dlaka je izrazito mekana i uz Real Techniques kistove, ovi su kistovi najmekši od svih koje posjedujem.


Najviše sam zadovoljna sa Long Handled Kabuki kistom s kojim nanosim završni puder u prahu za matiranje i podloge u prahu i/ili kamenu te s Eye Kabuki kistom koji mi je HG alat za blendanje korektora na osjetljivom okoloočnom području. S Angled Blush kistom sam manje zadovoljna ne zbog manje kvalitete ili nečeg sličnog već zbog činjenice što je pregust za nanošenje i slabije pigmentiranih rumenila i bronzera pa svaki put pokupim više proizvoda nego što želim. Oblik mu je malo nezgodan za nanošenje pudera pa ga uglavnom držim sa strane. :/

Sva 3 kista su vrhunske izrade i kvalitete. Imam ih oko godinu dana i nikad im nije ispala dlaka, niti su puštali boju, zaudarali ili savinuli se. Jako sam zadovoljna s njima i svakako ću ih kupiti opet kad tj. ako mi ovi kistovi propadnu ili se zagube. Perem ih sa tekućim sapunom i malo tople vode, a potrebno im je duplo sapunjanje i ispiranje jer su jako gusti pa kupe dosta sapunice i treba im duže vremena da se osuše. Zbog toga ih nakon svake upotrebe dezinficiram da ih ne bi morala prati češće od jednom tjedno. Dodatni im je plus činjenica da su izrađeni od izdržjivog i ekonomičnog bambusa koji uspijeva na raznim vrućim ili hladnim klimama a može se sakupljati i nekoliko puta godišnje. Cijena im se kreće uglavnom od 9 do 13 dolara (oko 50 - 70 kn), a možete ih kupiti na službenoj stranici Everyday Minerals, iHerb.com ili na Cocktail Cosmetics.



3 komentara:

  1. Ja sam u iščekivanju ovoga: http://www.iherb.com/Everyday-Minerals-Inc-Flat-Top-Brush/42307#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=everyday%20minerals&rc=294&sr=null&ic=2

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam gledala taj Flat Top Kabuki, no na kraju nisam kupila jer imam već ovaj Long Handled Kabuki. Javim dojmove :)

      Delete
  2. Baš super izgledaju! I sve najbolje u Novoj! ;D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata