Cruelty-free kozmetika za muškarce


Nedavno sam dobila zamolbu od vjerne čitateljice da napišem post o muškoj cruelty-free kozmetici. Pronalazak kozmetike koja nije testirana na životinjama a posebno ona koja ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla je često problematična (dodatna muka je ako ne naručujete online) za žene, a kamoli ne za muškarce. Danas vam donosim moje pronalaske i prijedloge, uživajte!

Počinjemo sa proizvodima koji se mogu kupiti kod nas. U dm drogerijama svakodnevno susrećemo Alverde robnu marku, a oni imaju cijeli Men liniju proizvoda u crnom pakiranju. Isprobala sam neke proizvode iz navedene linije poput gela za tuširanje sa marokanskom metvicom koji je bio odličan pa vama ili vašoj nježnijoj polovici savjetujem proizvode iz ove veganske linije:


Lush je kod nas itekako popularan, no ja osobno izbjegavam njihove sapune i gelove za tuširanje jer sadrže SLS tj. sulfate koji isušuju kožu. Ako vam ne smeta navedeni sastojak i možete potrošiti koju kunu više, slobodno čekirajte njihovu široku mirisnu ponudu. Imam iskustva sa mnogo proizvoda a od svih bih istaknula Daddy-o ljubičasti šampon kojeg mogu koristiti svi a ne samo plavušani:


U bio ljekarnama možete pronaći i organsku francusku Cattier kozmetiku. Isprobala sam dosta njihovih proizvoda no favoriti su mi peeling za lice sa bijelom glinom koji odlično čisti i polira lica te je pogodan i za osjetljivu kožu (a vama ili vašem muškarcu će odlično poslužiti za čišćenje pora i eliminaciju uraslih dlaka nakon brijanja) te tonik-gel za tuširanje s lavandom i ružmarinom koji ima divni unisex miris:


Na policama uz Cattier proizvode nerijetko ćete naletjeti i na Lavera kozmetiku. Velika većina njihovih proizvoda je veganska, a njihova Basis Sensitiv linija je odlična i toplo ju preporučujem (radi se o unisex proizvodima široke namjene poput krema za lice, krema za ruke i stopala, šampona, itd.). Imaju također i čitavu paletu proizvoda za muškarce Men Sensitiv koja je pogodna za osjetljivu kožu:


I u lokanim gradskim ljekarnama možete pronaći dobre CF ulove pa bih istaknula i Dr. Organic proizvode. Linija Tea Tree ili čajevac je po mom iskustvu zbilja dobra (obožavam pastu za zube sa čajevcem!) a za čišćenje lica, eliminaciju prištića, uraslih dlaka i proširenih pora s kojima se muški spol nerijetko susreće preporučujem umivalicu za lice i stik za isušivanje prištića iz spomenute čajevac linije:


U profesionalnim frizerskim salonima možete kod nas pronaći i proizvode iz Paul Mitchell linije za muškarce koji su namijenjeni stiliziranju kose i zadovoljiti će i najizbirljivije ukuse. Ove proizvode na žalost ne pronalazim na netu, pa biste za više informacija trebali kontaktirati PM distributera za Hrvatsku.


I domaći kreativci za zaostaju za ponudom, pa ćete tako i u Bubbleesh ponudi pronaći ručno rađene Pivski sapun za brijanje i Care and Style One kremu za stiliziranje kose po povoljnim cijenama sa 100% prirodnih sastavom:


Sapunotekini sapuni su također odlični, a među raznim mirisima preporučujem vam Anis & kakao koji miriše kao Bronhi bomboni. :) Recenziju pročitajte ovdje.


Melvita imaju jako široku ponudu pa se čovjek lako zagubi u istoj. Srećom sam isprobala dosta njihovih proizvoda a dva koja su me oduševila i koja svakako preporučujem su fluid za regulaciju sebuma te kremu za brijanje iz Homme linije:


Ako vi ili vaša polovica traži nešto za perutavu ili suhu kožu tijela/ruku/nogu/čega već, potražite jedan od ova dva "domaća" losiona koja ne samo da predivno mirišu već odlično njeguju (recenzija):


A za one kojima naručivanje s neta nije nepoznanica, ponuda je daleko šarenija i bolja. Jedni od mojih online odabira su proizvodi iz Jack Black brenda kojeg možete pronaći na stranici www.lookfantastic.com. Mene su oduševili specijalizirani proizvodi poput "podmazivača" (regeneratora) za bradu, fluida za brijanje električnom mašinicom i Mr. Fix It antibakterijske tekućine za porezotine nastale tijekom brijanja:


Mladi britanski brend Bulldog Skincare je kratko na tržištu, no već je pokupio brojne pohvale za svoje proizvode. Nisam isprobala ništa od njih, tako da ćete se trebati pouzdati u recenzije sa stranih blogova, no doznajem da ih možete kupiti na: www.iHerb.com, www.lookfantastic.com i www.feelunique.com, te Boots dućanima u UK-u.


Herban Cowboy je veganski brend koji nudi hvaljene proizvode u elegantnim pomalo retro crnim pakiranjima po povoljnim cijenama (većina proizvoda na www.iHerb.com stranici je do 7 dolara bez poštarine):


Za ekološki osvještene muškarce postoje i ekološke britvice od recikliranih materijala. Preserve u svojoj ponudi nudi i britivice sa 3 razine koje su ergonomski dizajnirane i klize glatko zbog trakice sa lubrikantom pri vrhu. Mogu ih koristiti oba spola. :) Link: www.lovelula.com




To je to! Nadam se da sam vama ili vašoj polovici barem malo olakšala pristup CF veganskoj kozmetici i da ćete nakon ovog posta potražiti neke od spomenutih proizvoda. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, slobodno ostavite komentar, pošaljite FB poruku ili me kontaktirajte na vooodoo-blonde@hotmail.com. Živili! :)


7 komentara:

  1. Svaka čast na postu! Jack black mi se čini zakon xD

    ReplyDelete
  2. Odlično, odlično! Ja bi ti samo dodala i Yves Rocher, oni imaju nekoliko linija za muškarce, ja sam mužu kupila par stvari! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ipak ne bih jer ih ne smatram CF pošto nažalost prodaju u Kini gdje se po zakonu obavezno testira na životinjama :/

      Delete
    2. :O nisam imala pojma za to! :/

      Delete
  3. Ja tražim nešto tipa vosak/krema ili nešto slično za njegovanje puštene brade. Jer dečko se nikada ne brije skroz do kraja, nego uvijek ima nekoliko mm brade i ja tražim neki proizvod koji će "omekšati" i njegovati tu bradu, ako me razumiješ :) Ne znam jel ovaj regenerator može poslužiti u tu svrhu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitaš za Jack Black? Mislim da da, to mu je vjerojatno i osnovna namjena. Nego, jeli probao tijekom tuširanja staviti obični regenerator za kosu na bradu? Ako nije, recimu mu da proba :D Javite rezultate.

      Delete
    2. Nismo to još probali, baš ću ga počastit jednim tretmanom :D Danas sam mu kupila kremu za područje oko očiju od Alverde, jedva čekam Valentinovo da mu srce stane kad vidi šta ga sve čeka za korištenje haha..

      Delete

 

Newsletter pretplata