Trenutni beauty favoriti #9

U prošlom postu o trenutnim beauty favoritima imala sam brdo dekorativne kozmetike koju sam morala nahvaliti, pa nije ostalo previše mjesta ni vremena za preparativu. Danas vam donosim kratki pregled proizvoda i alata za njegu kože koje volim u posljednje vrijeme:


Balea me oduševila sa dva jako povoljna a odlična proizvoda iz svoje ponude - Balea MED ph 5,5 neutralni kruti sapun za kožu i Oil Repair regenerator za kosu koji se ispire. U dm-u sam detaljno proučavala sastav sapuna i zaključila da bi bio OK za moju vječito isušenu kožu (posebice zimi) i ispostavio se kao odličan ulov za samo 12 kuna. Miriše jako čisto i pomalo klasično, a troši se relativno sporo unatoč svakodnevnom korištenju. Koristim ga i za tijelo i lice i ne isušuje kožu niti malo a jako lijepo čisti. Oil Repair regenerator je trenutno zamijenio moj ljubljeni Paul Mitchell Super Skinny Daily Treatment regenerator. Balein je za cca 7 puta jeftiniji a jednako učinkovit. Cijena u dm drogerijama mu je 18 kuna a kupila sam ga na preporuku forumašica sa pdf-a Kozmetika jer je bio hvaljen na sva zvona. Olakšava rasčešljavanje, omekšava kosu i čini ju jako sjajnom. 

Miyu prirodna kozmetika Aqua Rea ultra hidratantni fiziološki sprej za lice je zamijenio dosadašnji AquaC sprej. Rekla bih da je Rea hidratantnija i zato pogodnija za sušu kožu ili za sve tipove kože zimi. Koristim ga preko makeup-a kad osjećam zatezanje i suhoću i na čisto lice u bilo koje doba dana nakon umivanja i/ili čišćenja lica. Ne paše mi savršeno kao AquaC kojem ću se nakon ovog svakako vratiti no riječ je o odličnom proizvodu prirodne recepture kojeg svakako preporučujem. Cijena mu je 65 kuna.

I zadnji proizvod za danas su Human+Kind Deep Cleansing Cloths krpice od mikrofibre. Jako su mekane i lako se čiste, a koriste se za uklanjanje šminke sa ili bez čistača, eksfolijaciju i dubinske tretmane kože. Zamijenili su mi dosadašnje mehaničke peelinge i s njima mi je lice jako jako čisto i glatko. Naravno, kao i kod drugih eksfolijacijskih tretmana lica nije ih prikladno koristiti baš svaki dan (ja ih koristim nekoliko puta tjedno, uglavnom svaki drugi dan) jer mi u protivnom isušuju kožu lica. Mogu se koristiti i na tijelu, a čiste se s običnim sapunom iako ih je najsigurnije prati u veš mašini na 60 stupnjeva. A najbolja im je odlika što se mogu koristiti iznova puno puno puta! Kupila sam ih na Feelunique-u za 5,5 funti.

Sretni blagdani! :)



3 komentara:

  1. Boook. Gdje se moze nabaviti ovaj fizioloski hidratantni sprej? Hvalaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upiši u Facebook "Miyu prirodna kozmetika" a ako nemaš FB onda na mail miyu.prirodna.kozmetika@gmail.com

      Delete
  2. Dijelimo dojmove za Balein regenerator, fakat je odličan a košta siću. :D Uvijek ga imam u rezervi. Samo me živcira tubica pa ga sad prebacim u pakiranje s pumpicom jer mi je praktičnije :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata