Trenutni beauty favoriti #8

Prošlo je duuuuugo vremena otkad sam objavila zadnji "Trenutni beauty favoriti" post, pa se bome nakupilo materijala za današnji. :D Koje proizvode jako volim u ovom trenutku?


Rumenila - Wet n Wild Berry Shimmer, Illamasqua Cream Blusher Libido, Sleek Blush By 3 Pumpkin i Catrice Defininf Blush Love & Peach. Catrice Camouflage Cream kremasti korektor, Everyday Minerals It Base Light Medium mineralna podloga, Just Pure Minerals sjenila Fairy Princess i Bohemian Chic te Ebony mineralni tuš i Wet 'n Wild Megalast ruževi . 24 Carrot Gold, Just Peachy i Red Velvet.

Rumenila su mi trenutno najveća opsesija i počela sam ih gomilati kao luda. Srećom, koristim ih apsolutno svaki dan i ponekad - u slučaju nepostojanih rumenila ili skidanja pa novog fasadiranja - više puta dnevno, pa niti jedno nije zanemareno. Wet n Wild Berry Shimmer je predivna boja maline za bisernim sjajem koji izgleda jako prirodno na obrazima, a postojanost mu je osrednja (cca 5 sati). Illamasqua Libido sam nedavno dobila od tete za rođendan i ne mogu se nadiviti pigmentaciji, kremastoj formuli i postojanosti ovog rumenila. Sleek Blush By 3 Pumpkin umalo nije završio u favoritima jer me JAKO razočarala narančasta nijansa u paleti koja je jako kredasta, suha i nemoguća za blendanje, no zato ju spašavaju druge dvije nijanse - crvenkasta i hladna ružičasta koje imaju lijepi shimmer, divno se blendaju i traju čitavi dan na obrazima. Tugu za nedavno bačenim Illamasqua Rude kremastim rumenilom krpam Catrice Love & Peach rumenilom koji je njegov 100%-tni dupe i za razliku od Rude-a, traje čitavi dan na obrazima. 


Wet 'n Wild Megalast ruževi su izazvali opću histeriju među ljubiteljicama kozmetike u državi, a bome im nisam ni ja odolila. Riječ je o mat ruževima ugodne tekstrure, velike pigmentacije i dobre postojanosti. Ovisno o nijansi mogu biti kremastiji ili suši, pa je tako Just Peachy kremasta nijansa svijetle breskve pa ne isušuje usne no jako naglašava suhe ljuskice u unutrašnjosti usnica, kao i 24 Carrot Gold. Red Velvet ima po meni najbolju formulu jer ostavlja potpuno matirani nanos i suh je pa stoji na usnama cijeli dan. Mnogi ih nazivaju "budget Illamasqua ruževi" jer su dovoljno slične teksture i postojanosti, no meni su IPAK Illamasquini ruževi daleko kvalitetniji i manje ističu suhoću usana, a izbor nijansi je vrhunski. Za 23 kune ovi Wet 'n Wild ruževi su stvarno dobar ulov ako vam pašu nijanse. I još jedna stvar vezana za W'nW ruževe - ambalaža im je užasna i rado bih platila koju kunu više za njih kad bi uložili u bolje pakiranje. :/


S lijeva na desno: Red Velvet, Just Peachy i 24 Carrot Gold.

I ajmo porfavor na kratko razgovarati o nečemu apsolutno predivnom - Just Pure Minerals mineralim sjenilima i tušu sa Etsya? 


Ove piksice mi je (uz još neke stvarčice) poslala divna Dreaming Neon Black (hvala draga! P.S. Nosim onaj bedž svaki dan na jakni :D) jer je čula da žarko želim isprobati njihova sjenila. Formula je predivna - jako su pigmentirana, odlično se blendaju i drže cijeli dan, s bazom ili Inglot Duraline-om. Bohemian Chic je najanajnajljepša smaragdno zelena nijansa IKAD i točno sam takvu dugo vremena tražila. Podsjeća me na najljepšu hippie boho vješticu koja spava u močvari s krokodilima, sluša Fleetwood Mac i oživljava mrtve s vremena na vrijeme:


Da, Misty Day, pričam o tebi.


Od ostalih proizvoda preostaje reći nešto o Everyday Minerals IT Base mineralnog podlozi i Catrice Camouflage Cream kremastom korektoru. EM podloga je mog favorit već duže vrijeme a posljednjih nekoliko tjedana nosim samo nju sa malo jačim korektorom na podočnjacima i području oko nosa i usnica gdje mi se najviše očituje hiperpigmentacija, ispucale kapilare i prištići. Djeluje jako prirodno na licu a efekt je mat-satin. Ne matira previše pa na čelo preko nje obavezno nanosim Essence All About Mat! prozirni puder u prahu. Do sad niti jednom nisam imala reakciju nikakvu na nju ili probleme, pa ću vam ju uskoro dodatno nahvaliti u posebnoj recenziji. Catrice Camouflage Cream korektor sam kupila početkom ovog tjedna i do sad koristila samo nekoliko puta no već sam oduševljena! JAKO prekriva, ne nakuplja se u borama i porama, ne ističe nikakve suhe ili masne dijelove lica, blenda se odlično, ne izaziva prištiće.. Najbolji korektor ikad? Vidjeti ćemo još no za sad - čista petica za oba proizvoda. :)



3 komentara:

  1. Ova Bohemian Chic stvarno prekrasno izgleda...Catrice Camouflage korektor imam i ja, ali ga nisam još isprobala kako spada, ne može jadan doć na red od ostalih korektora :))

    ReplyDelete
  2. Potpuno se slazem da bi dala i desetak kuna vise samo da ja bolja kvaliteta pakiranja Wet 'n Wild ruzeva. Narucila sam ih prije nego sto su stigli u HR i ostala odusevljena pigmentacijom i postojanoscu. Bohemian Chic je WOW !

    ReplyDelete
  3. Imam Wet n Wild rumenilo u nijansi Mellow Wine i jako sam zadovoljna s njim. Meni na licu izdrži gotovo cijeli dan, ali ja obavezno nanesem fiksator nakon šminkanja :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata