Sneak peek: Illamasqua Libido

Nedavno sam za rođendan, među ostalim, dobila na poklon od tete Illamasquino kremasto rumenilo u nijansi Libido. Libido je savršena narančasta nijansa koju sam dugo tražila i napokon dobila. Danas vam samo brzinski donosim fotke ove ljepote a u budućnosti ćete čitati detaljniju recenziju. Sve što mogu sad reći da je tekstura predivna i super se razmazuje i nanosti. Pigmentacija je odlična a volim jako pigmentirana rumenila s kojima ne moram graditi slojeve na koži da bi postali vidljivi. Libido je mrak!




Uživajte u ostatku vikenda i čitamo se uskoro. ;)



4 komentara:

  1. Crveno :D super je, pogotovo sto mi se po swatchu cini nekako toplije, ovakve nijanse znaju povuc hladno prije

    ReplyDelete
  2. Predivno ali nikako za mene :D

    ReplyDelete
  3. Uh, nestvarno je lepo, verujem i da bi mi stajalo!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata