New in 12/2013

Bližimo se kraju 2013. godine a do objave proizvoda i brendova godine je ostalo jako jako malo vremena. Danas ću vam pokazati što sam kupila posljednjih nekoliko tjedana i iznijeti kratke dojmove o nekim novotarijama jer ste o "bestsellerima" već puno puta čitali.


Od starih hitova tu su Batiste Blush šampon za suho pranje (sad je u mom lokalnom dm-u snižen sa 30 kn na 20 kuna, ugrabih zadnji primjerak), Terra Naturi gel za tuširanje s bademom i ružom (najdraži ikad) te Wet n Wild Coverall tekuća podloga koju sam kupila u nijansi Light jer mi je Light/Medium bila pretamna, dok mi ova idealno odgovara a dobro će poslužiti dok se ne dokopam novog mineralnog pudera kojima sam inače vjerna.

Među novotarijama svakako mi je najdraže Green Girl ulje za skidanje šminke My Own Gentleman koje je toliko divan, mirisan i kvalitetan proizvod da bih se uronila cijela u njega. Apivita Express Beauty maske s mrkvom sam kupila nakon istih od šipka, a recenziju ćete čitati jako brzo. Htjela sam napraviti odmak od Baleinog Aqua Seruma koji mi je stvarno dobar proizvod, no sad je prelagan pa sam pola sata proučavala sastojke u dm-u i od svih seruma odabrala ovaj Balea Vital serum za zrelu kožu koji ima relativno ok sastav, no nisam ga još isprobala. (Onaj hvaljeni Cell Energy s jabukom, u zelenom pakiranju ima alkohol jako visoko u sastavu...) Balea maslac za tijelo s kakaom sam odabrala samo zato jer je jedini u njihovoj ponudi koji ima shea maslac na drugom mjestu u sastav, s tim da dođe 19 kn pa nisam 100% sigurna koliko ga točno ima unutra i vjerojatno je rafinirani, al' ajde. Miriše na pravi napitak od kakaa, slasno i nenametljivo te dobro njeguje kožu. Everyday Minerals mineralno rumenilo Snuggle sam jedva dočekala nakon mjeseci i mjeseci "ukrašavanja" moje liste želja. Jako je dugotrajno, čak jedno od najdugotrajnijih rumenila koje sam ikad probala a boja je toliko nježna i neutralna da ne mogu pretjerati s njom. Za razliku od podloge, pakiranje rumenila nije problematično. Catrice Glamour Doll Volume maskara je ok no nije odlična kao Lashes to Kill, pa ju neću opet kupiti. Catrice Camouflage Cream je jedan od najdražih proizvoda godine - prekriva sve i jako je postojano. Inglot AMC Eyeliner Gel ima divnu kremastu formulu koja se savršeno nanosi, no nije ekstra postojan kao nikad prežaljeni i iz ponude izbačeni Essence Gel Liner. NYX Love in Paris Pardon My French paleta sjenila me ugodni iznenadila pigmentiranošću i formulom te je dokaz da su u NYXu napokon malo poboljšali nove proizvode (ova je svježe kupljena u Osijeku). Dr. Organic antibakterijska pasta za zube od čajevca je odlična pasta koja sjajno čisti zube i osvježava dah te ju toplo preporučujem ako ste spremni izdvojiti 45 kuna za nju. Sa Sleek Blush B 3 paletom rumenila Pumpkin imam love-hate odnos jer sam ju naručila uglavnom zbog mat narančaste nijanse koja je ispala kredasta, suha i nemoguća za ravnomjerno nanošenje dok su ostale dvije nijanse divne, pigmentirane i jako postojane no nisu mi bojom drage kao prva.

Čitamo se uskoro s beauty nagradama za 2013. godinu i novim recenzijama ;)



15 komentara:

  1. Kakav je Wet'n'wild Coverall? Jako me interesira puder, a bojim se tih težih pudera...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prve dojmove sam tipkala tu: http://voodoo-blonde.blogspot.com/2013/11/wet-n-wild-proizvodi-prvi-dojmovi.html Ukratko, jako dobra podloga, meni nije preteška, prekriva srednje do jače, ovisno o nanosu, a finiš je satin (ni mastan ni presuh). :)

      Delete
  2. Baš mi je drago da si zadovoljna s My own gentleman uljem, meni je zbilja savršeno! I Catrice kamuflaža se našla među mojim prošlogodišnjim favoritima, slažem se za napisano :)

    ReplyDelete
  3. Divni noviteti :) Meni su Nyx sjenila odlična.

    ReplyDelete
  4. Mogla bi i ja kupiti taj balein serum, čini mi se okej.

    Btw kaj su povukli essence gel liner :O?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :(
      Fala bogu pa imam još jedan puni u zalihi doma. Samo se nadam da se neće osušiti pre brzo.

      I di da sad kupujem budget friendly tuš u gelu? Ovo je užas

      Delete
    2. Nemam pojma no ako nađeš javi mi jer sam na ovaj Inglot iskešala dosta a mogla sam kupiti 5 Essence linera :(

      Delete
    3. Definitivno javim jer ja ne dam toliko love za inglot ako postoji neki jeftiniji koji valja.

      Delete
  5. Koju bi wet and wild nijansu pudera preporučila za ružičasti podton, čini mi se da svi vuku na žuto...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A niti jednu, sve su fkt neutralne do žute, meni je podton žuti pa mi idealno ova Light nijansa pristaje.

      Delete
  6. Sve redom mi se sviđa, žemskaaa!
    GG ulje je super, to smo već raspravile :D
    Sleek rumenila prekrasna <3
    Wet n wild necu niti komentirati jer me jako živcira što ih nema kod mene -.- :D

    ReplyDelete
  7. kakvo ti je gg ulje u usporedbi sa zimzelenim? :)

    ReplyDelete
  8. Ja imam trenutno Catrice Glamour Doll Volume maskaru, no probat ću Lashes to kill, baš me zanima. S ovom sam poprilično zadovoljna.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata