Najdraže cruelty-free maskare

Jedan od najvećih problema s kojim se ljubiteljice kozmetike poput mene susreću stalno je pronalazak dobre maskare. Ako uz to kupujete isključivo od brendova koji ne testiraju na životinjama, područje vam je poprilično suženo - no ne i nepostojeće. U ovih godinu i pol dana isprobala sam zbilja puno raznih masakra no samo 3 su se do sad pokazale dobar omjer kvalitete, cijene i dostupnosti. Nerado kupujem maskare preko neta jer mi često trebaju u roku dan-dva nakon što potrošim prethodnu a nisam dovoljno organizirana da kupujem maskare mjesec-dva unaprijed. :D Evo koje maskare najviše koristim:


Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara, Catrice Lashes To Kill Waterpoof Volume Mascara i Inglot Volume & Waterproof Mascara.

Prvu koju sam davno otkrila je Catrice maskara, koju sam recenzirala na samom početku bloganja. Ono što me najviše oduševljava kod nje je iznimna postojanost u bilo kojim uvjetima, pa sam tako ovo ljeto čak ronila s njom u moru. Ne preslikava se, ne razmrljava i ne iritira oči. Potonje mi je u posljednje vrijeme, osim CF statusa, najbitnije pri odabiru maskare jer su mi oči osjetljive i lako suze. Daje sličnu definiciju i dužinu, ali ne i pretjeran volumen pa je ovo dobra laganija dnevna maskara. Od sve tri maskare u ovom postu, ova mi je najdraža i obavezno ju imam na sebi cijelo ljeto kad počne sezona topljenja lica. Jedina mana je činjenica da se teško odstranjuje većinom proizvoda za uklanjanje šminke, pa vam je potreban uljni skidač (ili najbolje isperiva uljna emulzija). U Kozmo drogerijama i Nama robnih kućama cijena joj je 33 kn.


Catrice Lashes To Kill Waterproof Volume Mascara na trepavicama.

Za Essence maskaru sam čula nekolicinu pohvala ranije ove godine kad je tek izašla na tržište, no nikad nisam imala dobrog iskustva s njihovim maskarama, pa sam se nećkala oko kupnje. Na kraju sam ju ipak uzela zbog povoljne cijene (25 kn). Ugodno me iznenadila s četkicom koja je idealnih dimenzija i za donje i gornje trepavice (nije klasična četkica, već jedna od ovih novih kratkih gumastih), sa formulom koja nije iritirala oči i solidnih efektom velikih gustih trepavica. Nažalost, mislim da su ju reformulirali nedugo nakon lansiranja jer je druga tubica bila lošija - kremastija formula, lakše se preslikava na kapke, četkica zahvaća previše proizvoda na sebi pa se lako gruda i neizbježno mrljanje. Svejedno, ako ju prethodno obrišem od maramicu i uklonim zamrljanost, ova maskara i dalje ne iritira moje osjetljive oči i traje cijeli dan bez trušenja. Nije najbolja od ove 3, ali je ok za moje potrebe jer ne tražim niti volumen niti trepavice do čela. :) Detaljnu recenziju (prvotne verzije ove maskare) pročitate ovdje.


Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara na trepavicama.

S Inglotovom maskarom sam zadovoljna po pitanju volumena i postojanosti iako je Volume & Waterproof Mascara jedna od onih koja ima malo vlažniju formulu pa joj treba duže da se osuši na trepavicama. Nije ekstra postojana kao Catrice Lashes To Kill, ali se ne trusi, ne preslikava i ne briše s trepavica tijekom dana te se ujedno lakše i skida. Ovo mi je druga najdraža maskara po redu koju sam kupila na blef tijekom jednog nasumičnog posjeta Inglot dućanu u Masarykovoj ulici u Zagrebu. Cijena joj je  78 kuna i mislim da je dobar omjer cijene i kvalitete, a iako je Inglot profesionalni makeup brend ova cijena je čak niža od nekih drogerijskih maskara i ujedno povoljnija. Dodatni plus je elegantno crno pakiranje i klasična četkica s kojom je lako raditi.


Inglot Volume & Waterproof Mascara na trepavicama.

Essence je jedina od spomenute 3 maskare koja ima jako popularnu gumenu četkicu sa malim zupcima koji super djeluju i na gornjim i donjim trepavicama, dok ostale dvije maskare imaju klasičnu četkicu.


Osim ovih maskara, planirala sam u post uvrstiti i još jednu zbilja odličnu maskaru (ako ne i najbolju koju sam probala do sad) - Physicians Formula Organic Wear Lash Boosting Mascara, no nisam ju nažalost imala pri ruci za fotkanje. Detaljnu recenziju iz prosinca 2012. možete pročitati ovdje.



4 komentara:

  1. Ova essence je definitivno predobra <3

    ugodan ti vikend želim,

    pusa

    Matea

    ReplyDelete
  2. Veoma sam srećna što sam otkrila tvoj blog :) U zadnje vreme i sama odem u pravcu cruelty-free proizvoda, kada sam već u mogućnosti da biram. Nažalost, teško mi je da nađem dobru maskaru, nosim sočiva, a maskara mi je najvažniji beauty proizvod. No, skoro sam videla testiranje na mačkama, a kako sama imam četiri mačke, ta slika mi ne izlazi iz glave. Osećam da ne želim da budem toga.

    ReplyDelete
  3. Ja isto gledam stalno Essence maskaru i također zbog loših iskustava ju stalno preskačem.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata