Everyday Minerals IT Base mineralna podloga



Everyday Minerals sam otkrila početkom ove godine kad sam se dokopala šačice uzoraka njihovih podloga i odlučila se na kupnju IT Base podloge u nijansi Light Medium. Naručila sam ju ovo ljeto, u kolovozu, dok sam radila na jugu gdje je klima bila izrazito vlažna i vruća pa su mi pore bile 0-24 začepljene. Trebala mi je laganija mineralna podloga koja će imati srednje jako prekrivanje a oko matiranja se nisam previše zamarala jer sam znala da sam tu sigurna sa svojim Essence All About Matt! prozirnim puderom u prahu.


Sa EM IT Base podlogom sam dobila sve što sam tražila: prirodna formulacija, nekomedogenost (ne začepljuje pore), ne ističe suhe dijelove kože, prekriva ovisno o nanosu no uglavnom srednje i lice mi izgleda praktički fotošopirano kad ga nosim u kombinaciji sa korektorom na par "bolnih" točka koje su za mene područje oko usana i nosa jer tamo imam hiperpigmentaciju i ispucale kapilare. Proizvod ima dvije bitnije mane: ne matira jako (što meni osobno nije smak svijeta jer matiram sve živo i neživo sa spomenutim Essence All About Matt! puderom, no voljela bih imati multipraktik u ruci posebice onih dana kad zaboravim nanjeti još jedan sloj pudera u žurbi) i ima najgoru moguću ambalažu ikad.

Što se tiče ambalaže, evo u čemu je problem: EM nagura previše proizvoda u posudicu sa sifterom (što je općenito bolje nego stave manje, no u ovom je problem:) pa se puder stisne u ambalaži i ne izlazi vani. Trebate ga lupkati, udarati, treskati i živicirati se da izvučete iti malo pudera. Na kraju sam ja poslala sifter kvragu i izvadila ga s pincetom te koristila puder bez njega. Uglavnom sam istresla manju količinu pudera u posudicu, sa ravno rezanim kabukijem od sintetičke dlake uzimala mic po mic pudera te tapkajući (ne utrljavajući!) nanosila puder na kožu. Evo rezultata prije i poslije:


Lijevo: lice bez šminke. Desno: EM IT Base podloga na licu (bez korektora!)

Ukratko, s ovom podlogom sam oduševljena. Svakako je najbolja podloga 2013. godine jer je njeno odsrednje prekrivanje dovoljno lagano samostalno za svakodnevne prilike a s kamuflažnom kremom se idealno pojačava za potpuno prekrivanje za noćne izlaske i specijalne prilike. Ne začepljuje pore što mi je bilo jako bitno ovo ljeto kad je klima bila vlažna i vruća, a sad tijekom zime ne isušuje u kombinaciji s dobrim serumom ispod i hidratantnim sprejem preko za ekstra suhe dane. Znam da me dosta ljudi zna pitati s čim nanosim mineralne podloge u prahu, pa ću ih preduhtiriti s odgovorom: e.l.f. Studio Powder Brush, Everyday Minerals Long Handled Kabuki ili najveći kabuki na dršći iz Ecotoolsovog Mineral Makeup seta. 

EM IT Base sam kupila na njihovoj službenoj stranici www.everydayminerals.com i s poštarinom me došlo oko 19 dolara ili 106 kn. Koristim ju više puta tjedno od kolovoza i tijekom siječnja ću naručiti novi primjerak, tako da računajte da će vam trajati cca pola godine ili još više ako se ne šminkate svakodnevno kao ja. Podloga je 100% cruelty-free i veganskog je sastava.

Poleđina sa sastavom:


Javite u komentarima koja je vaša najdraža podloga u 2013. godini ili preporuku neke odlične mineralne podloge. 



5 komentara:

  1. U pa super. Bas sam krenula da se zanimam koja bi minralna podloga mogla da bude dobra. A na slici sa sminkom si prelepa!

    ReplyDelete
  2. Kme, ne nalazim ništa za svoj svijetli ten sa žutim podtonom :(

    ReplyDelete
  3. Jako mi se sviđa novo-stari dizajn :)

    ReplyDelete
  4. Jel još uvijek voliš ovaj puder? Kako ti se preko njega blendaju rumenila/bronzeri/puderi za konture (u kamenu)? Jel ti u međuvremenu ikada izazvao nered na licu? Kako se preko ljeta slaže s SPF kremom/serumom/fluidom ispod njega?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, meni je drugi najdraži ikad nakon Miyu mineralne podloge. Baš sam ga jučer opet gledala na njihovoj stranici za novu narudžbu, no odlučila sam prvo isprobati Benecosov jer su napokon došli u Muller drogerije. Meni se preko njega sve lijepo blendalo koliko se sjećam, nisam nikad imala problema sa ičim a koristila sam tad dosta mineralne kozmetike (u prahu). Nije nikad nikakav nered izazvao, bio je baš divan. Preko ljeta je također dobro "surađivao" sa svim što sam ga stavila, sjećam se da se nije ni uvlačio u bore iako sam ih tad imala malo manje nego sad hehe. :D Još uvijek ima moje tople preporuke, ako se Benecosov isplati loš ovaj kupujem opet svakako.

      Delete

 

Newsletter pretplata