Bubbleesh Deep Sea Something, Stonski i Wave of Green

Prije ovogodišnjeg ljetovanja na Hvaru opskrbila sam se s nekoliko Bubbleesh sapuna koji su tad bili sasvim novi u ponudi brenda. Tražila sam svježe ljetne mirise s notama citrusa i eukaliptusa pa sam na odabrala Deep Sea Something i Stonski sapun. Prije mjesec dana se u mojoj kolekciji mazalica za tijelo našao i skroz novi Bubbleesh proizvod - maslac za tijelo Wave of Green kojeg jako jako volim, pa vam danas donosim recenzije ova tri 100% prirodna, ručno rađena domaća proizvoda.


Deep Sea Something je sapun tamno plave boje, mekan/puterast pod prstima i s mirisom mente i eukaliptusa. Zbog nota cedra i sandalovine ovaj sapun ima unisex miris i primjenu. Jako lijepo čisti kožu bez isušivanja, pa nisam morala odmah iza tuširanja koristiti losion za tijelo. Zbog mekše formule pametno ga je čuvati na suhom mjestu u kupaonici (a ne kao ja odmah na pločicama uz tuš zbog čega se lakše topio i brže trošio). Zbog mirisa bih ga mogla koristiti cijele godine a iako inače ne volim pretjerano unisex mirise u kozmetičkih proizvodima ovaj sam sapun rado mirisala svaki put kad sam ga ugledala. Cijena za 100 grama je 30 kuna. Sastav: sodium cocoate, sodium palmate, sodium canolate, sodium olivate, sodium castorate, sodium grapeseedate, aqua, zobeno mlijeko, glicerin, eucalpytus globulus, eucalpytus citriodora, santalum album, mentha piperita, juniperus communis, cupressus sempervirens, cedrus antlantica, iron oxide, pigmenti.



Stonski sapun sam kupila u fullsize verziji nakon isprobavanja testera koji me oduševio. Koristila sam ga za umivanje lica jutri jer odlično čisti kožu bez isušivanja pa je tako moja vječito masna T-zona bila uspješno očišćena bez iritacija ili dehidracije. Osim za lice, koristila sam ga za tijelo - glatki dio za tuširanje od glave do pete, a grubi dio sa stonskom soli za poticanje cirkulacije na bedrima i listovima. Ovaj sapun miriše na limetu i metvicu pa djeluje jako osvježavajuće što je ljeti itekako dobrodošlo. Zbog nešto grubljih kristala soli ne savjetujem upiranje već jako laganu masažu na koži da ne bi završili s posjekotinom po bedru kao ja. :'D U sastavu ima: saponificirana ulja kokosa, palme, riciusa i masline, glicerin, vodu, stonsku sol, mirisno ulje, mentin klorofil i mljevenu mentu. Stonska sol u ovom sapunu je neprerađena i skupljana je ručno u jednom od naših najstarijih solana - Stonu. Cijene se iskreno ne sjećam no mislim da je bila nešto skuplja od uobičajene zbog stonske soli, oko 35 kn za 100 grama.


Wave of Green tučeni maslac za tijelo je jedan od najnovijih Bubbleesh proizvoda u mojoj kolekciji. Dakle, ovaj maslac OBOŽAVAM a vjerujte mi, nisam nikako ljubiteljica maslaca za tijelo. Često su preteški za moju kožu i ljeti i zimi, imaju previše ulja u sastavu, sporo se upijaju, ostavljaju mrlje na odjeći i često "užegnu" posebice ako su prirodni proizvodi bez konzervansa. Ovaj maslac miriše - božanstveno. Nedavno sam taj miris na blogu opisala kao "luksuzne bijele ruže, blaga verzija starog bakinog parfema, nešto toplo, ukusno, slatko i aromatično". Ne znam kako da vam točno dočaram ovaj miris, no ovisna sam o njemu. Ono što je fantastično kod ovog maslaca je brzina upijanja u kožu koja je instantna. Ne samo da se mogu odmah nakon aplikacije obući već miris ostaje u odjeći čak i par dana nakon nošenja pa sam duže vremena obavijena njegovim fantastičnim mirisom. Tekstura mu je lagana i pjenasta, a tijekom aplikacija ne kožu postaje tanki sloj najfinijih maslaca, ulja i ostalih njegujućih sastojaka - karite maslaca, ulja grožđanih sjemenki, ulja konoplje, glicerina, kokosovog ulja, kukuruznog škroba i mirisnog ulja. Ovaj proizvod toliko volim da ide u moje favorite godine. Cijena za 195 grama je 67 kuna i vrijedi svake lipe jer ga imam već mjesec dana i uz redovitu upotrebu potrošila sam samo pola pakiranja (kao na fotki). A little goes a long way! 


Bubbleesh proizvode potražite na Facebook stranici brenda, na webshop stranici ili mailajte ih na bubbleesh@gmail.com. Svi proizvodi su 100% kupljeni mojih novcima, kao i uvijek.



2 komentara:

  1. Kako mi ovaj maslac slasno izgleda :D

    ReplyDelete
  2. Naručila ovaj maslac neki dan, danas mi stigao... dok je putovao do mene svako malo bi čitala ovu tvoju recenziju i zamišljala ga (zvuči li ovo freraky? :D )..miris je stvarno prekrasan, tekstura genijalna... Hvala što si ga otkrila i podijelila s nama! :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata