Blagdanski cruelty-free paketi

Preostaje nam skoro 2 tjedna do Božića, a vjerujem da mnogi od vas (uključujući mene) nisu još uvijek odabrali darove za svoje najmilije. Nedavno sam proučavala ponudu beauty webshopova i prikupljala ideje što pokloniti, pa sam usput skupila hrpetinu ideja i za vas. Ako ste u lovu na kozmetičke darove, razmislite o doslovnom "bijelom Božiću" i darujte kozmetiku s bijelih lista (brendova koji ne testiraju na životinjama). Napomena: cijene svih paketa ne prelaze iznos od 200 kuna. :)

Naturisimo.com:





Lovelula.com:






Lookfantastic.com:









Feelunique.com:







iHerb.com:









A ako nemate vremena za očekivanje paketa van Hrvatske ili želite kupiti nešto iz lokalnih dućana, čekirajte:




(-30% na Laveru do isteka zaliha)


(ostale duo pakete pogledajte ovdje)





To bi bilo sve što sam pronašla, nadam se da sam vam olakšala izbor oko božićne kupnje ili dala pokoju ideju. Ja krećem u pohod na poklone za dan-dva jer mi ne pada na pamet ulaziti u dućane u zadnji tren tijekom opće ludnice i strke (iako je već sad počela). :D



1 komentara:

 

Newsletter pretplata