Wet 'n Wild proizvodi - prvi dojmovi

Kao što obećah, tako i napravih. U zadnjem New in postu vidjeli ste Wet 'n Wild proizvode koje sam nedavno kupila, a pošto vlada opća pomutnja za njima odlučila sam vam natipkati prve dojmove svih proizvoda koje imam kod sebe. Napomena: svi proizvodi su cruelty-free no nisu svi veganski. Napomena2: svi proizvodi dolaze sa zaštitom/omotom i odlično su zaštićeni od nepozvanih prstića što je ogromni plus s obzirom na njihovu cijenu.


S lijeva na desno: Coverall podloga u kamenu - nijansa Medium, Coverall kremasta podloga - nijansa Light /Medium, rumenilo u kamenu - nijansa Berry Shimmer i Megalast ruž - nijansa Just Peachy.


Coverall podloga u kamenu je prvi proizvod koji sam kupila. Kod njega me oduševljava skromna no funkcionalna ambalaža koja je kvalitetnija i čvršća nego kod drugih WnW proizvoda. Dolazi sa spužvastim aplikatorom kojeg ne koristim svakodnevno no za deblje nanose (tzv. "žbuku") ili hitne popravke itekako dobro dođe. Doduše, ne nosim ga u torbi tijekom dana jer popravci i nisu potrebni iskreno. Odlična zaglađuje kožu i matira mi T-zonu koja se u roku od 5 sati počinje mastiti. Jako je fine baršunaste teksture i ako niste osjetljivi na talk u sastavu (kojeg ima poprilično), savjetujem vam da isprobate. Prekrivanje je srednje do jače, a nanosim ga Everyday Minerals kabukiem na dužoj dršći koji daje odličan efekt zračnog kista. Podloga mi prekriva sve nepravilnosti poput hiperpigmentacije oko usana i nosa te ispucalih kapilara, a ne naglašuje pore ili komedone. Moguće mane su mu: malo se trusi tijekom uporabe (kao i svi praškasto/komprimirani puderi), nakuplja se u boricama oko usana nakon 5 sati (opet, kao i većina pudera na mom licu) i sumnjam da malo oksidira na t-zoni u kontaktu sa sebumom. Za ovo zadnje ću pričekati još kojih mjesec dana da provjerim istinitost te teorije. Proizvod nije veganski jer sadrži karmin. Cijena: 28,90 kn.


Coverall Cream Foundation u nijansi Light/Medium je vjerojatno jedna od najboljih kremastih/tekućih podloga koje trenutno možete pronaći kod nas. Formula je gusta, prekrivanje srednje do srednje jako a najbolja joj je odlika što se odlično daje miješati s drugim tekućim podlogama ako vam nijansa ili tekstura ne pašu. Ja ju miješam sa svojom Lavera Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation podlogom u nijansi Ivory (koja mi je FYI presvijetla i preroza s obzirom da mi se podton promijenio iz neutralno-rozog u topli ovo ljeto) i efekt je vrhunski! Matiranje osrednje, ne ističe bore ili pore i finiš je satin (dakle, niti svinjska mast sjajan ili zombi mrtvački mat, već na srednini). Lice s njim izgleda jako lijepo i zdravo. Uskoro ću kupiti za 2 nijanse svijetliju varijantu (Fair/Light) jer je Light/Medium za 2 nijanse pretamna no namjerno sam ju kupila zbog miješanja s Laverinom podlogom. Mana mu je pomalo plastičan miris koji se ne osjeća na licu nakon aplikacije. Proizvod je veganski. Cijena: 38, 90 kn.


Megalast ruževi su kod nas apsolutni hit i nakon samo 2 tjedna dolaska WnW u dm drogerije vidim ove ruževe skoro u potpunosti rasprodane, osim najtamnijih nijansi. Riječ je o ruževima koji imaju satin ili mat finiš, poprilično su postojani na usnama, ne isušuju i imaju solidan izbor nijansi. Just Peachy je jako svijetla boja breskve. Inače ne kupujem ovako svijetle ruževe, uglavnom crvene, narančaste ili tamnije no ova nijansa mi vizualno povećava usne i nekako osvježi lice u kombinaciji s breskvastim rumenilom na obrazima. Mana su mu nekvaliteno iritantno pakiranje (čep ne sjeda lijepo na ostatak ruža, kao kod npr. Catrice Ultimate Color ruževa) i činjenica što može dodatno naglasiti suhe dijelove usana pa ga nije na odmet koristiti s balzamom ispod. Proizvod je veganski. Cijena: 22,90 kn.

U Berry Shimmer rumenilo sam se zaljubila na prvi pogled nakon swatchanja. Izdaleka van pakiranja ne zgleda niti malo impresivno i pomalo pretamno no na koži se pretvara u predivnu zagasitu nijansu maline s zlatnim umjerenim shimmerom. JAKO je pigmentirano i morate paziti kako ga nanosite, odlične teksture, ne trusi se i traje na obrazima cijeli dan. Šteta što nije univerzalna nijansa da ga mogu nositi svaki dan uz bilo koji look, no nema veze. Proizvod je veganski, a cijena mu je 33,90 kn (jako povoljno s obzirom na kvalitetu).

Swatchevi rumenila i ruža:


Uskoro planiram kupiti još neke njihove proizvode čije ćete recenzije uskoro opet čitati na blogu, do tad javite svoje dojmove i preporuke. ;)



5 komentara:

  1. Rumenilo je zbila krasno :) ni ruž nije loš! Nemam još ništa njihovo jer ih kod nas u Dm-u nema :( ali već ću se ja dokopati njihovih proizvoda :)

    ReplyDelete
  2. Ja sam prije neki dan kupila nekoliko Wet 'n Wild stvarčica (ruž, lak, rumenilo) i stvarno sam zadovoljna omjerom cijene i kvalitete :) Jedino mi je žao što Wet 'n Wild proizvoda nema u svim DMovima, nego samo određenim.

    ReplyDelete
  3. bila sam stvarno uzbuđena kad sam vidjela da dolaze jer ih stalno vidim kod USA bloggerica na youtubeu, a kad ono -kod nas je cijena proizvoda dupla!!!!! makar niti tako nisu skupi, ne razumijem zašto je cijena 100% viša. ne volim kad se od mene radi budalu....a zapravo, svi to rade, OPI, essie....da ima logike, kod nas bi cijene bile niže, jer su naše prosječne plaće niže nego u SAD-u ? right? uglavnom, gledam njihove palete sjenila, i kvaliteta samog pakiranja je grozna, svim curama se doslovno raspuknu kad ih odlože na stol. a i u mom dm-u palete koje stoje 40% ih je već napuklo/truse se itd...ne znam hoću li išta uzeti na kraju......

    ReplyDelete
  4. u kojim DM-ovima u Zg se mogu kupiti Wet'n'Wild proizvodi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš na blogu Maybe's New Start, samo ukucaš u google "wet n wild dm popis". ;)

      Delete

 

Newsletter pretplata