Trenutni beauty favoriti #7

Posljednjih 5 tjedana nisam puno mijenjala rutinu njege kože, a pošto zima još nije počela, držim se nekih starih favorita za njegu kože iako sam otkrila nekoliko zbilja odličnih novih proizvoda. Makeup koji svakodnevno koristim  je jako jednostavan i obuhvaća korektor za podočnjake, pigment za obrve i nekoliko jarkih te postojanih ruževa. Evo kratki pregled proizvoda koje trenutno jako volim:


Balea Aqua serum je mnogima poznat, već pomalo "izlizan" proizvod kojeg sam kupila puno puta jer trenutno nemam dovoljno velik džeparac da isprobavam i kupujem skuplje serume možebitno boljeg sastava. Aqua serum mi pruža sve što trebam - hidrataciju bez dodatnog sebuma na koži, sprečava nastanak mimičkih i dehidracijskih bora, zaglađuje kožu i dobra je podloga za šminku. Posavjetovala sam se sa prijateljicom farmaceutkinjom u vezi njegovog sastava, te sastava nekih drugih organskih seruma na stranicama poput iHerb-a i njezin glas je otišao Aqua serumu (ako ikoga zanima detaljno objašnjenje, javite u komentarima). Za cijenu od 25 kn i trajanje od skoro 2 mjeseca, ovo je dobar izbor za moju mješovitu kožu kojoj je Zimzelena kozmetika krema za normalnu i mješovitu kožu trenutno preteška. Šminku skidam sa Melvita micelarnom otopinom koja mi na početku nije odgovarala jer je ostavljala ljepljiv trag na koži no nekako mi se koža priviknula i više ne ostavlja taj ljepljivi sloj. Sjajno skida i najpostojanije proizvode i  osvježava kožu lica a čak sam podcijenila njezinu dugotrajnost jer unatoč svakodnevnom trošenju bočica od 200 ml mi traje skoro 2 mjeseca. Derma E Hydrating Eye Creme je jedan od rijetkih proizvoda koje sam kupila na blef i nisam požalila jer je riječ o laganoj a hidratantnoj kremi za okoloočno područje koju koristim ujutro i prije spavanja. Potpuno je nemasna, brzo se upija i ne sadrži niti jedan sastojak životinjskog podrijetla. Zimzelena kozmetika Voćna noćna maska je zbilja sjajan proizvod koji očekuje individualan post. U sastavu se nalaze hidrolat ruže i busina, biljni glicerol, alantoin, aloe vera, ekstrakti krastavca i maka, prah borovice, guar gumm i AHA kiseline. Učinkovito skida mrtvi sloj kož bez mehaničkog "kidanja" i koža je potpuno glatka nakon nje. Koristim ju nekoliko puta tjedno i definitivno se vidi razlika onih dana kad ju redovito koristim i kada ju zaboravim staviti na lice.


Illamasqua Motto pigment za obrve je nešto savršeno. Riječ je o kompaktnom pigmentu divne pepeljaste/sivkaste nijanse koji sjajno paše na moju boju obrva, a pošto sam plavokosa, bilo koje smeđe, crno ili svijetlo bež sjenilo mi nikako ne pristaje. Proizvod je uz to i postojan, odlično se nanosi i blenda te će u ovoj količini trajati jako jako dugo vremena. Flormar Perfect Coverage kremasti korektor u nijansi 02 je proizvod koji sam ponovno kupila nakon što sam potrošila prvu tubicu. Možda je do čudnog primjerka, no mislim da su mu malo promijenili formulu jer je sad laganiji i ne prekriva tako jako kao starija verzija, no zato izgleda još prirodnije, bolje se razmazuje i upija u kožu. Također se manje nakuplja u boricama i ne ističe pore. Dva jako postojana ruža koja stalno nosim zadnjih mjesec dana su Lime Crime Velvetines - Red Velvet i Sleek Matte Me Ultra Smooth Matte Lip Cream - Party Pink. Njih također čeka posebni post jer su must have za sve ljubiteljice ekstra postojanih, jarkih, mat proizvoda.


Za nokte sam uglavnom birala drogerijske proizvode i nisam pogriješila u izboru s-he Stylezone pločice za poliranje noktiju koju sam ovo ljeto stalno krala od sestre, pa sam napokon kupila svoju. Essence Express Dry Spray za brzo sušenje laka za nokte pošteno radi svoj posao i ne ostavlja mastan trag na koži kao s-he sprej kojeg sam također isprobala prije nekog vremena. Na nagovor frendice sam odlučila napokon isprobati novu liniju Essence Color & Go lakova za nokte i ostala sam ugodno iznenađena širokom četkicom, mazivošću, pigmentiranošću i solidno formulom nijanse 114 Fame Fatal. Od ostalih lakova JAKO volim Zoya Adinu koja ostavlja prekrasan duochrome zelenkasto-lila efekt na noktima i formula je stvarno odlična (jedina mana što se malo duže suši). Pošto sam nedavno pobijedila svog dugogodišnjeg demona grižnje noktiju do krvi, potražila sam saveznika u Eveline Maximum Nails Growth laku za nokte. Nokti su mi rasli poprilično brzo s njim i dan-danas ga koristim kao bazni lak. Nokti mi nisu niti jednom popucali otkad ga koristim, što se prije znalo stalno događati u rijetkih periodima puštanja noktiju.

Koliko vas se trenutno bori ili se borio sa svojim demonom (opsesivne) grižnje noktiju? Želite li čitati poseban post o tome kako sam napokon prestala gristi nokte, koje sam proizvode koristila i pogledati slike prije i poslije? Javite u komentarima. ;)



10 komentara:

  1. Voodoo, mene baš zanima ova okoloočna Derma E Hydrating Eye Creme! Stalno tražim neku idealnu i nikako... Trenutno koristim od Yves Rochea jednu koja mi nit smrdi nit miriše i ne vidim nikakav učinak, onda me čeka jedna okoloočna od Marilou kozmetike (nju još nisam otvorila), ali da budem iskrena, najveće promjene vidim kad koristim ulje pšeničnih klica. Ali njega stavljam samo navečer. Zapravo, tako sve okoloočne stavljam, isključivo navečer.
    Aj pliz jednom napravi recenziju te svoje kremice! :D

    ReplyDelete
  2. Mene zanimaju serumi, i koje to je Balein potukao? :) Taman se spremam odrješit kesu na neki s iHerba, ali nikako da se odlučim.

    I ova maska od Zimzelene mi izgleda jako primamljivo, trenutno imam Andalou Organics masku od bundeve, ali kad budem pri kraju s njoj javit ću se Zimzi u vezi ove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkretno ovog: http://www.iherb.com/White-Egret-Candles-Hyaluronic-Acid-Day-Serum-2-fl-oz-59-ml/39548 Alfa lipoična kiselina u njemu je nestabilna (nakon par dana izvjetri iz formule) i glyceryl stearate SE je komedogen, dakle Aqua serum je jednako hidratantan, stabilan i svakako nekomedogen pa je super za masnu dehidriranu kožu. Voodoo Blonde

      Delete
  3. Zanima me Flormar korektor... Kakav mu je sastav? Bi li bio ok za okoloocno podrucje i za nas koji imamo malo osjetljivije oci (npr mene je Bourjoisov HM korektor u tubici malo peckao).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sastav mu je po meni nekomedogen, no skenirajući sastav mislim da bi mogao biti blago iritantan za osjetljive oči. Evo i fotka: http://i.imgur.com/2iTLV2o.jpg Voodoo Blonde

      Delete
  4. Kad smo kod griženja noktiju, ja sam ih isto nedavno prestala gristi, točnije prije 6 mjeseci i meni je najviše pomogao OPI start to finish (verzija bez formaldehida). Sada imam duge bademaste nokte na koje sam jako ponosna! Čestitam ti na uspješnom presranku griženja noktiju! Znam kako je to teško jer sam ja svoje grizla oko 15 godina. Navijam za post o griženju noktiju sa slikama prije i poslije :)!

    ReplyDelete
  5. Ja sam taman potrošila x-tu bočicu Aqua seruma i razmišljala sam da probam nešto drugo (hvalila mi je prijateljica Olay fluid), ali baš mi se teško odvojiti od njega jer je za te novce i više nego dobar.

    ReplyDelete
  6. Meni Aqua serum nije bio nešto posebno nažalost :/ Ali zato su ovi Eveline lakovi za rast/oporavak noktiju super :) Što se tiče griženja noktiju, s tim sam prestala odavno, ali se sjećam kad sam ih grizla kakvi su odvratni bili, nikad više :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata