Predrođendanski New in - Wet 'n Wild, Melvita, PM, Apivita...

U posljednjih nekoliko tjedana kupovala sam više kozmetike nego prošli mjesec jer sam zanemarila kozmetiku i bloganje zbog faksa, no pokušala sam naći balans između akademskih obaveza i svog ljubljenog hobija. Pritom sam investirala malo više u beauty sitnice nego u listopadu. Ovo je ujedno i predrođendaski new in jer sljedeći vikend očekujem neke nove ulove i darove za četvrtinu svog stoljeća. :)) P.S. Isprike na različitoj kvaliteti i bojama pojedinih fotki, fotić mi crkava još od ljeta i samo je pitanje dana kada će skroz izdahnuti...


Wet 'n Wild - Coverall podloga u kamenu Medium, Coverall kremasta podloga Light/Medium, rumenilo Berry Shimmer i Megalast ruž Just Peachy. (slijedi post s prvim dojmovima!)


Miyu prirodna kozmetika Aqua Rea ultra hidratantni fiziloški sprej (link), Paul Mitchell Pink Ribbon Foundation Super Skinny Serum (LE) (link) i Melvita mlijeko za čišćenje lica s ružom (ugrabljeno na forum.hr-u za siću).

Apivita set od 5 maski + poklon Wine Elixir krema za lice (link)


Face Food Cucumber & Apple Reviving Masque (Muller, 7.90 kn), Apivita Express Beauty With Pomegranate Face Mask (Muller, 39.90 kn) i Himalaya Neem & Turmeric Soap (Muller, 7.90 kn)


Preslatko pakiranje Human+Kind proizvoda: Deep Cleansing Cloths + poklon/GWP Hand Elbow Foot Cream (link)



8 komentara:

  1. Baš me zanima Coverall puder i podloga :D

    ReplyDelete
  2. zanima me Paul Mitchell Pink Ribbon Foundation Super Skinny Serum :)
    Super noviteti, jedino se himalaya sapuna užasavam, imam grozna iskustva s njihovim proizvodima :/

    ReplyDelete
  3. Super noviteti. Mene zanimaju Wet 'n Wild proizvodi. Nisam još ništa njihovo koristila pa me zanima vrijede li :D

    ReplyDelete
  4. Super noviteti, čine se jako jako dobrima.

    ReplyDelete
  5. i mene zanimanju dojmovi o w'n'w :) i o maskama bi voljela citati

    ReplyDelete
  6. Rumenilo mi je divno, jako me zanima kremasta podloga, šeram ljubav za PM :D, Apivitine maskice ipak nisam naručila, i čekam recenziju za preslatke Human+Kind proizvode :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata