Lime Crime Velvetines Red Velvet

Lime Crime Velvetines Red Velvet je moj prvi Lime Crime proizvod IKAD i bila sam jako uzbuđena nakon narudžbe ovog proizvoda jer sam čula same pohvale za ovu liniju tekućih ruževa i općenito brend (van nekih poslovno-PR drama u koje neću ulaziti ovom prilikom).


Proizvod sam naručila krajem rujna s Beautyjoint.com, gdje inače nalazim Milani, Wet 'n Wild i NYX stvarčice a stigao mi je za cca 15 dana kao i obično. Prvo što vam upadne u oko šarena ali ne i prekičasta ambalaža koja podsjeća na Božić, medenjake, sobove i crveni baršun odijela Djeda Mraza. U tubici od mutnog stakla se nalazi 3 grama proizvoda, što je neka standardna količina. Aplikator je spužvasti i odlično služi za nanošenje proizvoda na usne (ja osobno mrzim one kratke četkaste aplikatore poput onih na novim verzijama Illamasquinih Intezivnih sjajila).



Razlog zbog kojeg je ovaj proizvod moj favorit već mjesecima jest njegova pigmentacija i postojanost, među ostalim. Formula je dugotrajna, jako dugotrajna a pigmentacija vrhunska. Dovoljan je jedan tanki sloj za obje usne, a izdržava piće, hranu i ostalo. Jedina mana je što ima tendenciju da "krvari" u borice uz rub usana no to ovisi o vašoj koži i prethodno nanesenoj olovci (ja ju osobno ne stavljam jer ne krvari tako jako). Ako imate nešto punije usne poput mene, možda će vam se preslikavati pigment na bradu i nadusnice tijekom jela. :D Nijansa je klasična srednje tamna retro mat crvena. Jako intezivna no nikako neonska. Must-have u svačijoj kolekciji. Ukratko, najcrvenija crvena boja ikad!



Ako ste ljubitelj intezivnih, crvenih, postojanih ruževa ili jednostavno tražite nešto za skorašnju božićnu i/ili novogodišnju zabavu, potražite LC Velvetines ruževe (osim Red Velvet, postoji i svijetlija koraljno-crvena Suedeberry koju ću si sigurno priuštiti u budućnosti). Ruž me došao 127 kn s poštarinom na Beautyjoint.com stranici, no čujem da se može naručivati direktno i sa službenog LC sajta. U nedavnom Cheap vs. Chic postu ste vidjeli da su ovi ruževi jako slični Sleek Matte Me tekućim mat ruževima, a neke se nijanse čak i skoro potpuno poklapaju. Imam jedan primjerak tih Sleek-ovih (nijansa Party Pink) i iako su jeftiniji, formula je prepreisušujuća pa i automatski još postojanija. Ipak su mi draži Lime Crime ruževi koje toplo preporučujem!

Brend je cruelty-free a sastav Velvetinse ruževa veganski ;) Prethodni (sneak peek) post pročitajte ovdje.



14 komentara:

  1. Aaaa kako je samo PREKRASAN! :O I divno ti stoji... :)

    ReplyDelete
  2. Odlično ti stoji :) Ali za mene nije ta nijansa..

    ReplyDelete
  3. Divan ruž i odlično ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. ako ima I u nekim nude nijansama, definitivno ide na wish listu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na žalost, samo crvena, koraljno-svijetlo crvena i sad lansiraju ružičastu.

      Delete
  5. kolika je poštarina sa te stranice, ovisi li o količini/težini ili je fiksna? sviđaju mi se Lime Crime stvarčice, pogledati ću, a i NYX me mami! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovisi o iznosu mislim. Meni je uvijek na recimo 12 dolara proizvoda oko 6 dolara poštarine. Ili na 10 dolara proizvoda 4 dolara poštarine, tako da fkt ovisi.

      Delete

 

Newsletter pretplata