Illamasqua Fundamental paleta

Još u svibnju Nic je imala darivanje na blogu, a osvojivši prvo mjesto u makeup kategoriji, osvojila sam Illamasqua Fundamental paletu.


Paleta sadrži sjenila Hype (žuto) i Inception (ljubičasto), kremasti pigment Bedaub (mint zelena) te tekući metal Surge (srebreni). Pakiranje je veličine njihovih rumenila i podloga te dolazi sa povećim ogledalom kojeg možete koristiti tijekom nanošenja sjenila ili pigmenata. Surge tekućeg metala je najviše u pakiranju - 2 grama, količine Hype i Inception sjenila je 1.5 grama a Bedaub pigmenta ima samo 2 grama iako su dimenzije "kućica" u paleti jednake.


Sve 4 nijanse se osim gramaže razlikuju i po formuli. Surge je iznimno kremast i pigmentacija mu je vrhunska, dok je Bedaub gušći i pri nižim temperaturama se slabije razmazuje i blenda. Hype i Inception su sjenila u kamenu pa su manje kremasta ili maziva od prve dvije nijanse, pa im je i pigmentacija slabija.

Doduše, odlike koje ovu paletu čine po meni preskupom za to što nudi su upravo (slaba) pigmentacija sjenila u kamenu i (ne)postojanost kremastog i tekućeg pigmenta. Inception (ljubičasta) je najslabije pigmentirano ljubičasto sjenilo koje sam IKAD isprobala, čak slabije pigmentirano i tvrđe od nekih Catrice mono sjenila sličnih nijansi (Don't Lie Lilac! mi prvo pada na pamet). Hype već nekako može proći po pitanju pigmentacije, posebice ako imate dobru bazu preko. Pigmenti su dosta dobro pigmentirani no na kapcima su 0% postojani. Čak i sa više vrsta bazi ispod brutalno se nakupljaju u pregibima i boricama što nakon samo pola sata izgleda užasno. Po kvaliteti i postojanosti bih izdvojila Hype sjenilo kao jedino kvalitetnije u paleti.

Swatchevi (bez baze):


Najviše sam koristila Hype sjenilo u paleti koje zajedno sa crnim tušem izgleda jako lijepo na plavim očima i ne nakuplja se na pregibu kapka sa kvalitetnom bazom (koristim Concrete Minerals Electric Eye Primer). Ako ste razmišljali o nabavci ove palete, moj savjet je da radije uštedite i kupite samo Hype sjenilo ako vam se sviđa nijansa. Kremasti pigment Bedaub (mint zeleni) bi se mogao koristiti eventualno kao korektor za prekrivanje crvenila ili crvenih točkica na licu, no nisam sigurna jesu li sastojci komedogeni). Redovna cijena ove palete je 340 kuna a cijena pojedinačnog sjenila u kamenu je 155 kuna (s 2 grama proizvoda). Ne bih ponovno kupila ovu paletu, no iz iskustva znam da Illamasquina sjenila nisu njihov najbolji proizvod pa ću se držati ruževa i rumenila. Još jednom hvala Nic i neka ju ova negativna recenzija palete ne uzruje pošto je moje mišljenje 100% iskreno unatoč nagradi. :)

 Napomena: Brend je cruelty-free ali paleta nije veganska jer svi proizvodi u njoj sadrže pčelinji vosak.



7 komentara:

  1. Slazem se. Imam Neutral paletu i malo sam ostala razocarana... Zaletjela sam se nakon sto sam uzela Justify za konturiranje pa sam racunala da su i ostala sjenila super but... I was wrong :)
    Ipak vjerujem da se moze nac kvalitetnih sjenila iako treba pazit. Hype mi se jako svida iako pojma nemam gdje i kako da isfuram takvu boju...

    ReplyDelete
  2. Bedaub imam, katastrofa...Kad je Illamasqu tek stigla kod nas krenula sam isprobavati njihova sjenila i nakon tri komada odustala (jedino mi se Can Can jako sviđa kao boja, piglentirano je ali užasno praškasto) dok su druga dva bila koma...mislim da su u međuvremenu nešto radli općenito na formuli svih sjenila, ali da me ubiješ ne znam jeli to bilo prije ili nakon ove Fundamental palete. Uglavnom, držim se Illamasque za druge stvari, sjenila definitivno preskačem :)

    ReplyDelete
  3. Jako lepa recenzija. Secam se tog givnog giveaway-a i tvoje lepe prijave. Steta sto je paletica takva. A skroz se slazem da ovo zuto na tebi izgleda odlicno.

    ReplyDelete
  4. Au, tako loša, a ja mesecima fantazirala o njoj! Sad mi je jako drago što je nisam kupila.

    ReplyDelete
  5. Predobro ti stoji ova kombinacija sa žutim sjenilom, baš ono PRE! :)

    ReplyDelete
  6. Wow, odlična su mi oba looka. Oči ti dođu do izražaja, jako lijepo :)

    ReplyDelete
  7. Drago mi je da si pobrala nagradu jer je definitivno zassluženo :D Ove boje ja ne bih mogla isfurati niti za maškare haha, ali tebi fantastično stoj!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata