Essence All About Matt! Fixing Loose Powder

U nedavnoj mini anketi na Facebooku pitala sam vas koji proizvod prije svih želite čitati na blogu, a velika većina je bila jednoglasna - Essence All About Matt! prozirni puder u prahu za matiranje i fiksiranje. Bilo mi je drago da je odluka pala na tom proizvodu jer je riječ o jednom od mojih favorita za čitavu 2013. godinu.


Essence je nedavno izbacio iz svog stalnog asortimana preteču ovog pudera - Fix & Matte! Transclucent Loose Powder koji je umjesto crveno-ružičastih slova kao nova verzija imao ljubičasta slova, te količinu od 15 grama umjesto 11 grama kao nova verzija ovog pudera. Osim slova i gramaže, izgleda da su promijenili i formulaciju proizvoda jer je All About Matt! u mnogočemu bolji od prijašnjeg Fix & Matte! pudera.


Čestice su mnogo sitnije mljevene što omogućuje bolje upijanje proizvoda, a pod prstima možete i primjetiti koliko je nova verzija pudera finije mljevena. Prozirna boja pudera omogućuje da nanosite puder samostalno na lice ili preko bilo koje podloge (najbolje sjeda na kremaste ili tekuće podloge jer ih fiksira za kožu). Ovaj puder je savršen za fiksiranje kako i obećava, no tijekom dužeg korištenja sam shvatila da idealno i matira moju vječito masnu t-zonu (posebice čelo i područje oko nosa) te jako zaglađuje kožu. Ponekad od miline dodirujem dijelove kože na koje sam aplicirala ovaj proizvod upravo zbog tog baršunasto glatkog efekta na njoj.  Na početku je lako pretjerati s proizvod jer leti na sve strane pa će dojam odmah nakon aplikacije biti "brašnjav" i bljedolik no uskoro se proizvod upije pa izgleda sjajno.

Cjelokupni efekt na koži meni traje cijeli dan. Ako ga nanesem ujutro prije 8 sati na lice, ono će biti potpuno matirano, fiksirano i zaglađeno i do kasnih popodnevnih sati što za ovako jeftin (35 kn) drogerijski proizvod je zbilja više nego dobro.

Da bi vam bolje dočarala efekt matiranja (i smanjivanja vidljivosti pora na koži), fotkala sam dvije vrste swatcheva, prvi je na čistom licu, bez podloge i drugi je preko kože ruke na koju je prethodno nanesen masni balzam za usne s pčelinji voskom:

Lijevo - lice bez podloge i pudera, masna t-zona. Desno - lice nakon aplikacije Essence All About Matt! pudera, u potpunosti matirano i s manje vidljivim porama.


Lijevo - koža sa masnim balzamom za usne. Desno - matirana koža sa Essence All About Matt! puderom.

Ono što možete primjetiti po fotkama swatcheva jest da je lice matirano, no efekt nije mrtvački već se primjećuje neki minimalni mutni sjaj kože koji ostavlja dojam nemasnog i zdravog tena. Za aplikaciju ovog pudera koristim se velikih fluffy kistevima od sintetičke dlake, a najdraži mi je Real Techniques Powder Brush:




Ukratko, ovaj puder me svaki dan oduševljava na sve moguće načine, a trenutno trošim svoje treće pakiranje što vam govori koliko ga volim. Dio je stalne postave Essence asortimana i dokazuje da nisu sve kvalitetne i dobre stvari nužno i skupe. Ako imate masnu kožu, muči vas pretjerano lučenje sebuma, želite fiksirati i zagladiti lice ili jednostavno želite isprobati jedan zbilja odličan a jeftin proizvod, toplo vam preporučujem ovaj puder. :) Također, u ponudi imaju i All About Matt! u verziji pudera u kamenu što bi moglo biti dobro za nošenje u torbici i aplikaciju tijekom dana, no nisam isprobala tu verziju a i nemam potrebe za ponovnom aplikacijom jer efekt traje čitav dan na mom licu.

Napomena: Essence ne testira na životinjama. Što se tiče sastojaka, ne mogu ga pronaći na netu, pa ako itko ima ikakav link, neka slobodno stavi u komentarima ispod posta.



15 komentara:

  1. Odlična recenzija! Osobno neprestano vodim borbu s masnom T-zonom i dosada nisam pronašla nijedan proizvod čiji bi efekt trajao dulje od 5 sati. Ova stvarčica definitivno ide na popis za kupnju :)
    Molim te samo preporuku za odgovarajući kist drogerijskog ranga (DM, Bipa, Muller), cijena nebitna, bitno mi je samo da se može nabaviti kod nas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bipa ružičasto-bijeli kist za puder (onaj s drškom ili u kabuki verziji), 35 kuna u svim aBipa poslovnicama :) Voodoo Blonde

      Delete
  2. Imam ovaj puder i stvarno PREDOBRO matira, samo kad ga nanesem izgledam kao da sam stavila štaub šećer na sebe xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Također, ali se upije jako brzo i nema više tog efekta kod mene :) Voodoo Blonde

      Delete
  3. Ja imam onu stariju verziju i nakon duuugo vremena lagano mi je pri kraju. Kad ga potrošim, kupit ću ovaj novi :)

    ReplyDelete
  4. Ja sam iz neznam kojeg razloga uzela od catrice-a loose powder, sada mi je tako zao :( imam osjecaj da ga necu potrositi nikada, i stvarno zelim ovaj essence, i iako nije skup imam nelagodu kupiti isti proizvod dok mi nepotroseni stoji doma :D dileme dileme

    ReplyDelete
  5. Bas me zanima taj puder. Da li je bolji od Rimmelovog Stay matte pudera u kamenu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne koristim Rimmel, pa ne bih znala. (a ovaj puder ne daje prekrivanje kao taj Rimmelov, već je proziran koliko sam čitala po blogovima) Voodoo Blonde

      Delete
    2. Definitivno obavezni komad kozmetike i kod mene :D Meni doduše ne traje cijeli dan na T-zoni, ali zadovoljna sam, nisam dosad našla nijedan proizvod koji mi traje. Alverde ima sličnu stvar, kupila sam ga jednom prilikom jer ovoga nije bilo u dm-u i bila sam zadovoljna s njim. Loser puder transparent, ako se ne varam inače je skuplji od essenca (ja sam ga uhvatila na sniženju), a dobije se 9 grama proizvoda. Čestice su malo grublje, ali trajao mi je jednako kao i essence ;)

      Delete
  6. Nisam nikada koristila Essence pudere tako da nemam s njima iskustva. Ovaj mi djeluje baš zanimljivo i povoljno. Ja matiram kožu s Artdeco fixing powder koji mi je pri kraju, tako da ću definitivno isprobati ovaj jer je jeftiniji i veća je gramaža :)

    ReplyDelete
  7. obožavam ovaj puder, nakon što sam ga otkrila prestala sam koristiti artdeco transparentni puder jer je ovaj puno povoljniji a jednako dobar.

    ReplyDelete
  8. Nisam znala da su mijenjali i formulaciju, ja jos uvijek imam starog, ali dobro je znat da ga nisu pogorsali jer je meni i ovaj stari super :)

    ReplyDelete
  9. Prijasnji Fix & Matte je bio toliko hvaljen pa sam ga kupila i nakon mjesec dana bacila u smece. Njegov finis za mene jednostavno nije bio zadovoljavajuc :| Trenutno imam theBalm Sexy Mama i finis mi je savrsen, ali malo steka sto se samog matiranja tice pa sam jos uvijek u potrazi za Onim Pravim :)

    ReplyDelete
  10. Vidiš ja prethodnom verzijom nisam bila nešto posebno zadovoljna. Koristim sada Ben nye i on me super matira. Možda probam i ovaj :D

    ReplyDelete
  11. Ovaj puder ide na wish listu.

    Usput, budući da si jedan od blogova koje redovito čitam, nominirala sam te za Liebster award (vise informacija na linku http://fleurissante.wordpress.com/2013/11/11/liebster-award/)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata