Cheap vs. Chic #2


Zadnji Cheap vs. Chic post u kolovozu je doživio veliki uspjeh kod vas, pa sam vam nedugo iza obećala natipkati novo izdanje. Istinabog, malo toga sam pronašla kod sebe - samo nekolicinu duplikata no zato sam pretražila strane i domaće blogove uzduž i poprijeko da pronađem materijala za vas. Pogledajte koje vam jeftine verzije skupljih makeup proizvoda donosim ovom prilikom:


Illamasqua Rude rumenilo u kremi (180 kn) vs. Catrice Definining Blush Love & Peach (34 kn) - post


Illamasqua Eurydice ruž (160 kn) vs. Catrice Pinker-bell ruž (33 kn) vs. Looky by Bipa Bonbon (17 kn)


Illamasqua metalizirani puder Thalia (225 kn 15 grama) vs. Meow Cosmetics Firefly Bronzer Teenie Weenie Bikini (115 kn 10 grama s poštarinom, 155 kn 20 grama s poštarinom) - post

To su dakle bili moji swatchevi, a sad vam donosim one preuzete sa drugim blogova i stranica. Krenuti ću sa Wet 'n Wild proizvodima i njihovim skupljim duplikatima.


Jane nam donosi usporedbu MAC Ruby Woo (15 US$) i Wet 'n Wild Megalast Lipstick Spotlight Red (23 kn).


Wonders Of Beauty: MAC Rebel i Wet 'n Wild Megalast Lipstick Sugar Plum Fairy


Jazzy Blue Makeup: MAC Viva Glam Nicki vs. Wet 'n Wild Megalast Lipstick Pinkerbell


Pinterest: MAC Diva vs. Wet 'n Wild Megalast Lipstick Cherry Bomb


Ivana s Le Makeup Freak bloga donosi usporedbu Illamasqua Fable ruža (160 kn) i Wet 'n Wild Megalast ruža Think Pink (23 kn)


The Daily Varnish: OPI Not Like the Movies (Katy Perry Collection) (8.50 US$) vs. Wet 'n Wild Fast Dry Gray's Anatomy (14.90 kn)

Slijede neki random cruelty free duplikati za skuplje ne-CF verzije:


Natty donosi usporedbu MAC Chatterbox ruža i NYX Round Lipstick u nijansi Fig.


Kod Phyrre možete vidjeti usporedbu NYB Black Label Hot Pink ruža i MAC Candy Yum-Yum ruža.

audreymakeupaddict: Usporedba Chanel Illusion d'Ombre Illusoire sjenila (235 kn 4 grama) i e.l.f. Long Lasting Lustrous Eyeshadow Gala sjenila (35 kn 3 grama)


Polished Love Affair pokazuje OPI You Don't Know Jacques i NYX Chocolate Taupe lakove.


The Swatching Sprite uspoređuje OPI Teenage Dream (Katy Perry Collection) i Milani Pink Flare.


Kayla pokazuje OPI Rally Pretty Pink i njegov veganski CF duplikat Zoya Faye.

Fake On The Outside: Usporedba Lime Crime Velvetines i Sleek Matte Me tekućih ruževa. 

******************************

Nadam se da ste uživali u ovom izdanju Cheap vs. Chic rubrike, javite dojmove i čitamo se opet. ;)



17 komentara:

  1. izvrstan odabir proizvoda, hvala ti na ovome :)

    jedino mi swatchevi s MAC Rebel i NYX Fig ne djeluju realno, ali point taken, unatoč tome su očito dupes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na čitanju i komentaru ;) Da, MAC Rebel je swatchan na tamnoputoj blogerici pa je swatch malo drugačiji ali ideja za guglanje je tu :)

      Delete
  2. Gle jaa! Baš sam se iznenadila! :) Odličan post, treba sve te dupove staviti na jedno mjesto ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mislila sam ti javiti ali sam znala da čitaš :D Hvala!

      Delete
  3. Izvrstan post :) Sve je fino na hrpi, sada spremam kopiju posta na desktop i kasnije radim popis stvari koje trebam kupiti :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i moje isprike tvom novčaniku :F

      Delete
    2. Hahaha ako se odlučim na kupnju mic po mic, bude i on ok :D

      Delete
  4. odlican post koji zaista stedi dosta novca :)

    ReplyDelete
  5. Odlicna rubrikaaa! Ovo Catrice rumenilo je divno divno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da, zbilja jest i jedno od najpostojanijih :)

      Delete
  6. Odličan post! Uštediš nam gomilu novca :D

    ReplyDelete
  7. opaaa,jako mi se sviđa post,razveselilo me ovo e.l.f. sjenilo jer slinim nad chanelovim <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata