Bubbleesh noviteti!

Jučer sam spletom okolnosti osvanula na ponoćnom shoppingu prirodne kozmetike dobrog starog Bubbleesha na 3. Malom sajmu velikih stvari u Katranu, ZG. Vitu nisam vidila od početka ljeta, dakle dobrih 4 mjeseca pa je bio red da se opskrbim nekim njegovim novitetima.


Kupila sam svježe spravljeni tučeni maslac za tijelo (Whiped Body Butter) Wave of Green, Hot Coffe sapun sa mljevenom kavom za peeling i poticanje cirkulacije, Vanilla Hemp balzam za usne i dobila sam na poklon uzorak Pink Pirate Sugar Scrub (šećernom pilinga).

Tučeni maslac za tijelo sam već isprobala jutros nakon tuširanja i oduševljena sam! Vito je ovaj put nadmašio samog sebe. Radi se o jako jako laganom i nemasnom maslacu za tijelo koji ostavlja kožu mekanom i nahranjenom, a miris se na koži zadržava skoro cijeli dan. Upravo me ta zadnja karakteristika najviše ugodno iznenadila jer na mojoj koži se skoro ništa ne zadržava osim uljnim parfema i to onih pravih, najkvalitetnijih. Vanilla Hemp balzam koristim cijeli dan pošto je vani poprilično zahladilo a centralno grijanje je već debelo u pogonu. Jako mi se sviđa suptilna aroma vanilije i lagana no hidratantna formula samog balzama, kao i pakiranje (napokon poklopac koji neće zgnječiti vrh istisnutog balzama!). Sapun sam već davno prije isprobala, a možete potražiti dojmove u jednom od starijih Bubbleesh recenzija na blogu. Šećerni piling nisam isprobala no očekujte dojmove u jednom od nadolazećih postova.

U međuvremenu Bubbleesh izlaže još večeras na Malom sajmu u Katranu (od 20 do 24 h) a ako ga ne uhvatite večeras, potražite ga na: https://www.facebook.com/Bubbleesh ;)



2 komentara:

  1. Kako miriši taj maslac? :D
    Nikako da naručim onaj njegov dezić :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, kako da ti to objasnim... Na skupo luksuzno cvijeće, nešto kao kreme onih HE brendova, još malo puterastije i maznije od toga i dodaj dobrog muža da plaća sve to zajedno :D VB

      Delete

 

Newsletter pretplata