Sneak peek: Lime Crime Velvetines - Red Velvet

U posljednje vrijeme sam poprilično smanjila kupovinu kozmetičkih proizvoda zbog više razloga (neki od njih su kupnja skupog crtaćeg pribora za fax i manjak slobodnog vremena kojeg bih utukla u sastavljanje wish liste i kupnja proizvoda s iste). Sutra ću pokupiti zadnju naručenu stvar i napokon otići u frizeraj, pa vam pokazati sve ulove, no danas izdvajam jedan tekući ruž koji me u potpunosti očarao - Lime Crime Velvetines u nijansi Red Velvet.


Pošto ga koristim manje od tjedan dana, neću vam odmah iznositi kompletne dojmove. Ono što sad mogu reći za ovaj proizvod jest da je idealan tekući ruž za sve one koji traže intezivnu boju, neisušujuću formulu i iznimnu postojanost. Uz njega sam isti dan naručila i Sleek Matte Me tekući ruž u nijansi Party Pink, za kojeg sam na ovom blogu pročitala da je 100%-tni dupe za Velvetines nijansu Suedeberry no Sleek-ova formula je poprilično isušujuća a jednako postojana (no o njemu nešto kasnije).

Lime Crime Red Velvet odlikuje: a) predivan dizajn ambalaže, b) vrhunska pigmentiranost proizvoda koji u potpunosti prekriva usne u jednom sloju, c) postojanost od čitavog dana (preživljava hranu, piće, puno govora, slučajnih brisanja rukom, dok za poljupce još nisam isprobala :P), d) ravnomjerno gubljenje boje dok se troši tijekom dana i e) neisušujuća formula koja je ugodna na usnama. Nijansa Red Velvet je čista crvena sa minimalno hladnim/plavim podtonom u sebi a mislim da bi pristajala apsolutno svima koji se usude nositi ovakve boje na usnama. Ja ju nosim sa malo korektora, podloge, maskare i hladno ružičastim rumenilom poput Illamasqua Nymph. Za kraj vam još donosim i swatcheve ove ljepote. :)



Detaljniju recenziju ću objaviti nakon još nekoliko tjedana korištenja, a do tad uživajte u ostatku vikenda.



7 komentara:

 

Newsletter pretplata