New in - Lime Crime, Zoya, Illamasqua, Nubar...

Posljednjih nekoliko tjedana sam svela šoping na minimum jer je pribor za crtanje jako skup, režije se stalno talože a dobili smo i privremenu mačju prinovu u stanu. :) Kupovala sam uglavnom sa liste želja i to konkretne komade, jer je svaki šoping bio više "za počastiti se" nego "treba mi hitno". Pogledajmo te divne sitnice (koje me trenutno vesele više nego ikad prije, posebice u periodu kad sam masovno kupovala SVE IKAD):


Nubar Greenr, Illamasqua Nomad, Zoya Adina i China Glaze Holographic When Stars Collide (svi ulovljeni za sitne novce na forum.hr-u osim Nubara koji je kao zadnji primjerak ulovnjen na eBayu za 40ak kuna a  datira iz 2009. (kolekcija Going Green).


Zara Black Amber Edt 50 ml + 10 ml, Lime Crime Velvetines Red Velvet i Sleek Matte Me Party Pink.


Illamasqua Motto Eye Brow Cake (napokon!) i Illamasqua Pure Pigment Static koji sam dobila od drage Mell's. :*

Što trenutno slušam:


Za čim trenutno JAKO slinim:


Uživajte u vikendu koji je pred nama (ja znam da hoću jer sam počela živjeti za subotnje izlaske koji mi dođu kao melem na ranu zbog obaveza i faxa) i javite ako želite ikoji swatch ili uranjenu recenziju nekog od ovih proizvoda.



1 komentara:

  1. veeliki lajk za lakice,divni su svi od reda! *_*

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata