Najdraži proizvodi za njegu kose

Do sad nisam nikad napisala post o njezi i održavanju kose, pa vam ovom prilikom donosim pregled svojih najdražih proizvoda.


Kosu perem svaka 3 dana, a imam normalnu kosu sa masnim vlasištem koja traži redovito podšišavanje vrhova s obzirom da su skloni isušivanju. U pubertetu su mi vrhovi jako lako pucali, pa sam cijelu srednju školu imala kratku kosu. U posjednih 2,5 godine puštam kosu pa mi je redovito pošišavanje vrhova malo veći problem, no recimo da to obavljam minimalno svaka 3 mjeseca. U ljeto 2012. mi se tjeme počelo jako perutati i svrbjeti nakon ljetovanja na moru, pa sam shvatila da mi morska voda "okida" seboreični dermatitis  koji, zbog stresa i nošenja kapi tijekom zimskih mjeseci, već lagano prelazi na čelo. 

Šampon koji koristim i obožavam je Paul Mitchell Awapuhi Shampoo koji stvara jako bogatu gustu pjenu (da, sadrži SLS), sjajno čisti kosu i ne masti ju dodatno. Ima ugodan miris i srednje je guste formule, pa ga ne treba pretjerano puno, posebice ako imate kosu do brade kao ja. Za njega je bitno napomenuti da ne ispire boju s kose pritom ju blijedeći, no s obzirom da sam ja prirodno pepeljasto plava i bojam se sa nekoliko nijansi svjetlijom bojo, ne znam koliko bi efekt bio na crvenoj ili tamnijom kosi. Zatim slijedi regenerator a moj najdraži regenerator koji se ispire je Paul Mitchell Super Skinny Daily Treatment. Trenutno koristim mini pakiranje od 100 ml iz Super Skinny seta a traje mi jako dugo (oko pola godine čak) jer je jako gust i hranjiv. U kombinaciji sa Paul Mitchell Super Skinny Serumom kosa mi izgleda glatko, sjajno i njegovano nakon svakog pranja, a ako ne koristim regenerator i serum nakon pranja, to se vidi jer čine veliku razliku.

Regeneratore koji se ne ispiru koristim na dva načina - za njegu kose nakon pranja, kad je ekstra isušena, pri čemu izostavljam ili Super Skinny Serum ili regenerator jer bi to bilo previše proizvoda u kosi koja postaje teška i ljepljiva i za depilaciju sa britvicom jer su jako koncentrirani i bogati, pa britivca super klizi po koži. Tigi Bed Head Dumb Blonde Leave-in Conditioner bih preporučila svima (ne samo plavušama) koje imaju jako tretiranu, oštečenu i suhu kosu koja traži ekstra dodatnu njegu, a Paul Mitchell The Conditioner mogu koristiti svi, i oni sa masnom, normalnom i suhom kosom jer je lagan (ako ga se dozira racionalno), solidno njeguje i može se koristiti i kao losion za kožu, a uniseks je mirisa.


Boja za kosu koju koristim skoro cijelu ovu godinu je Biokap Nutricolor 9.0. Prezadovoljna sam s njom jer daje jako prirodnu nijansu, ne oštečuje kosu i super prekriva izrast. Cijena joj je 69-75 kn, ovisno o prodajnom mjestu (ja ju kupujem u Garden dućanima i Farmacia ljekarnama), a recenziju na blogu potražite pod oznakom "Biokap". Što se tiče češljanja kose, tu mi je nezamjenjiva Macadamia No Tangle Brush koju imam od ovog proljeća i apsolutno sam luda za njom. Sjajno rasčešljava, bez pucanja ili čupanja i bez statičkog elektriciteta. Detaljniju recenziju potražite na blogu pod oznakom "Macadamia".

Za kosu koristim još dva proizvoda koja nisam fotografirala, a riječ je: Batiste šamponima za suho pranje kojima sa vjerna više od godinu dana i bez kojih ne mogu živjeti, te kokosovom ulju kojeg koristim kao masku za kosu jednom mjesečno ili češće, ovisno o potrebi. Ulje nanosim prvo na korijen neoprane kose zatim na sredinu i vrhove, zamotam u ručnik ili staru majicu i pustim da se upija nekoliko sati (iako je najbolje ostaviti da djeluje preko noći). I ako koristite ulja za kosu, savjetujem vam da izbjegavate šampone sa silikonima za koje sam čitala da oblože vlas, sprečavajući uljima da prodru u nju.

Koristite li i vi išta od navedenih proizvoda i koja su vaša iskustva? Imate li kakve preporuke proizvoda?



8 komentara:

  1. Mozes molim te napisati gdje kupujes sampon i leave in regenerator ( u biti sve sa prve slike) i po kojoj cijeni? Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paul Mitchell proizvode kupujem u Salon Galant ili Royal frizerajima u Zagrebu a često povoljnije na lookfantastic.com stranici. Do sad sam kupovala na HQHair, no imam problema sa plaćanjem preko Paypala kod njih, pa sam odustala. Tigi regenerator imaš u Iris parfumerijama, no mnogoooo je povoljniji na beautybay.com stranici (oko 80 kn na stranici, inače u Irisu 150). PM šampon je na netu 80ak kuna, u salonima 120 kn, dok su mali regenrator i serum iz jednog seta kojeg sam kupila na HQHairu za 100njak kuna. Voodoo Blonde

      Delete
  2. nova sam u klubu sa seboreičnim dermatitisom, a i ti i meli hvalite PM šampon, mislim da ću ga kupiti ♥

    ReplyDelete
  3. Dijelimo sve proizvode osim Biokapa i Tigija :D Obožavam PM awapuhi šampon i regenerator i potpisujem sve što si rekla.

    ReplyDelete
  4. A ja bas kupila ovaj PM Super Skinny serum jer ga svi hvale al meni nije bas dobar, koliko god stavim kosa mi uvik ostane greasy haha da tako kazem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj staviti jako malo i to samo na vrhove kose, možda bude bolje ;) VB

      Delete
  5. Hvala što si mi otkrila Batiste šampone za suho pranje, već se godinu dana mučim s onim Lushevim, ovo je toliko bolje:)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata