Giovanni Frizz Be Gone serum za kosu

Vjerojatno ste primetili moju odsutnost na blogu u posljednje vrijeme, a razlog je uglavnom početak zahtjevnih cjelodnevnih predavanja na faksu. Ide super za sad, točno kako sam očekivala, iscrpljena sam od ritma i obaveza, no sretna. Zato vas ubuduće molim za razumijevanje pošto će mi se postanje itekako smanjiti. No krenimo na brzinsku recenziju ovog proizvoda za kosu kojeg sam kupila prije 4 mjeseca na iHerb.com stranici - Giovanni Frizz Be Gone serumu za kosu tj. vrhove.


Serum dolazi u povećoj bočici od 81 ml, a cijena mu je 5.57 US$ ili oko 32 kune (na www.iherb.com), što je u odnosu cijene i količine jako dobar ulov. Ono što sam odmah primjetila kod seruma njegov neobičan biljni miris - ako ste korisnice nerafiniranih biljnih ulja onda znate na što mislim. Proizvod obećava: kontrolu statičkog elektriciteta u kosi, dodatni sjaj, smanjenje utjecaja vlažnosti iz zraka na kosu, regeneraciju, njegu i hidrataciju kose, manjak ispucalih vrhova, zaštitu od topline, poboljšanje elastičnosti vlasi i "zaključavanje" pigmenta u kosi. Ono što sam uočila tijekom višetjednog korištenja je uglavnom bolja zaglađenosti vrhova, manjak statičkog elektriciteta, te nešto mekšu i glađu kosu.

Sastav:

Cyclopentasiloxane, dimethicone, tocopherol (vitamin E), panthenol (pro-vitamin B5), fragrance (includes essential oils), *eschscholtzia californica leaf extract, *urtica dioica (nettle) extract *rosa canina (rose hips) fruit extract, *rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract , *citrus aurantium bergamia (wild bergamot) fruit extract.
*USDA Certified Organic
100% Vegetarian Ingredients / No Animal Testing
No phthalates / dyes / sulfates / parabens / PEGs


Proizvod je sasvim OK, počevši od omjera cijene i količine (bez poštarine od 4 dolara), nekog minimalnog pozitivnog učinka na kosu, te zdravog i etičkog sastava (bez ftalata, boja, sulfata, parabena i PEG (Polyethylene glycol), te bez testiranja na životinjama). Nije spektakularan ili sjajan kao recimo Paul Mitchell Super Skinny Serum koji je najbolji serum za kosu koji sam isprobala (i toplo vam ga preporučujem), no ako ste se pitali vrijedi li naručiti Giovanni serum sa iHerb-a, moja konačna riječ je: probajte, sigurno ga nećete baciti jer je riječ o solidnom proizvodu. Kao eventualnu manu bih istaknula pomalo nekvalitetno pakiranje jer je vrh pumpice često ispadao iz položaja dok ga nisam agresivnije nabila no čak se i tad pomalo klimao. Ostalih zamjerki nemam. LINK ZA KUPNJU



1 komentara:

  1. Ja nikako ne mogu naći serum koji se držati kosu na hrpi.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata