Empties #11

Danas imam JAKO dobar dan. Vrijeme je predivno, imala sam samo jedno predavanje jutros na faksu sa super ekipom, na satu smo pravili skulpture umjesto da smo slušali predavanje o tektonskim pločama i sličnom, počeo je 16. međunarodni Crtani romani Šou u Tvornici kulture, dobila sam ponudu za nekoliko poslova, itd. itd. Iako imam posla preko glave sa zadaćama i učenjem za prvi kolokvij, morala sam dio ovog divnog dana posvetiti i blogu. Evo pregled nekih proizvoda koje sam potrošila u posljednje vrijeme:


Organic Surge Nourishing Fresh Ocean Shower Gel - divan gel za tuširanje, nije isušivao niti iritirao kožu, a pakiranje mi je trajala poprilično dugo (skoro 2 mjeseca). Kupiti ću opet u drugoj mirisnoj varijanti. Batiste XXL Volume šampon za suho pranje kose - najjača formula Batiste šampona koju sam do sad isprobala, vrhunski odmaščuje kosu iako traži više doziranja i pažnje prilikom korištenja za razliku od drugih varijanti. Ovo je vrsta proizvoda kojeg uvijek moram imati kraj sebe, a iza njega sam se ipak opet vratila Blush verziji. Paul Mitchell Awapuhi Shampoo - moj HG šampon za kosu, imala sam u zalihama još jednu bocu koju trenutno koristim, a uskoro slijedi narudžba nove boce. Nezamijenjiv. Miyu prirodna kozmetika Sunny days mlijeko za tijelo s mrkvom - proizvod kojeg sam koristila ovo ljeto, no nisam ga do kraja potrošila jer se baš nisam najbolje našla s njim. Ostavlja prejasan bijeli trag na koži i sporo se upija, no lijepo je njegovao kožu izloženu suncem i solju. Pošto preferiram laganije losione, ne bih ga kupila opet, a osobno nisam primjetila da mi je pomogao brže preplanuti. Nikel gel za umivanje s hamamelisom - najbolji gel za umivanje koji sam do sad isprobala, no zbog nešto više cijene (70 kn, dm) nisam ga opet kupila. Čisti dobro bez isušivanja, a kako sam koristila za jutarnje uklanjanje viška sebuma s lica umjesto odstranjivanje podloge i dr. makeup-a ne bih znala kako funkcionira za ovo drugo. Jason Naturals deo stick za muškarce bez mirisa mi je bio jako dobar na početku, kad sam ga koristila u kolovozu no kako je stigla jesen sa malo konkretnijom odjećom od manje prirodnih materijala, to sam se više znojila i neugodno mirisala, pa ga više ne koristim jer mi nije djelovao na neugodno mirise. Kemig ulje avokada -proizvod koji sam potrošila za miješanje s drugim uljima za njegu kose. Meni je osobno pretežak za kosu i ima neugodan miris, pa kosu njegujem isključivo čistim kokosovim uljem. Weleda biljni gel za pranje zubiju je formula koja je jako nježna za one koji često krvare tijekom pranje zubiju i/ili imaju osjetljive zube i zubno meso, no meni nije dovoljno čistio zube i usnu šupljinu. Essence All Abotu Matt! prozirni puder u prahu - moje otkriće godine i definitivno savršen proizvod. Očekujte recenziju uskoro, a sad mogu reći da sjajno matira, zaglađuje i fiksira. Merry Hempsters Vegan Lipbalm Vanilla mi je bio super na početku no njegova su me preslatka aroma, zrnata tesktura (vjerojatno za eksfolijaciju usana?) i loša kvaliteta naljepnice na kraju razočarali. Essence Nail Art Sealing Top Coat - najbolji završni lak koji sam isprobala. Sad su mu promijenili pakiranje, no mislim da je formula ista i dalje sjajno čuva lakove od guljenja i tipweara. Naomi Campbell Cat Deluxe edt sam dobila na poklon od dečka za rođendan prije par godina i tek sam ga sad potrošila. Lijep i nježan miris, no zbilja mi je dosadio i nije bio prepostojan na mojoj koži. Trilogy Everything Balm (tester) me oduševio kao balzam za njegu zanoktica i usana, no posebno za zanoktice. Planiram uskoro kupiti full size pakiranje, a dočekati ćete i recenziju. Herbfarmacy Wash Off Cleansing Mousse (tester) - pjena koja dobro uklanja makeup-a na licu, no nisam bila zadovoljna sa skidanjem maskare, sjenila i tuša pa sam odlučila da neću kupovati full size proizvod. Ms. Manicure blok za poliranje noktiju - proizvod kojem sam vjerna godinama, no sad sam nabavila s-He blok za poliranje koji je mnogo bolji i izdržljiviji za jednaku cijenu. Balea maramice za dezinfekciju ruku su jeftine i - to je to. Imaju prejak miris na alkohol i isušuju, pa ih nakon nekoliko pakiranja nisam više kupovala.

Javite u komentarima ako ste probali neki od ovih proizvoda i koji su vaši dojmovi. :)



3 komentara:

  1. Možeš sada kupiti Nikelovovu umivalicu u DM-u za pol cijene :D trenutno je 25% na prirodnu kozmetiku i još mozes iskombinirati kupon za 25% iz knjizice :D

    Awapuhi obožavam, definitivno je moj najdraži šampon ikad.

    ReplyDelete
  2. Essence puder stvarno odlično matira, ali mi nije drag kad ga nanosim, kao da stavljam štaub šećer ili sodu bikarbonu na sebe xD

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata