Concrete Minerals Electric Eye Primer

Dobar primer za sjenila je jedan od mojih top 5 dekorativnih komada kozmetike koji uvijek volim imati sa sobom, a Concrete Minerals Electric Eye Primer je upravo jedan tako dobar komad.


Trenutno trošim svoj prvi komad koji sam ugrabila na oglasima forum.hr-a iako se uglavnom može naručiti preko službene Concrete Minerals stranice gdje mu je cijena s poštarinom 90 kuna. Vrijedi li tih novaca? Pogledajmo prvo pakiranje. Dolazi u metalnoj posudici sa upečatljivom naljepnicom na vrhu, a sve odreda je meni jako drago. Ono što mi nije drago je činjenica da bih trebala zabadati prste unutra svaki put, no srećom  za to koristim Ecotools kist i to onaj plosnati širi za korektor iz 5-dijelnog seta koji možete pronaći u Kozmo drogerijama. Na dnu posudice je naljepnica sa informacijama poput gramaže (9,9 grama) i sastava.



Proizvod je 100% CF iako nije veganski jer sadrži pčelinji vosak. Vjerujem da bi ga se moglo zamijeniti sa npr. rižinim voskom iako ne znam bi li pritom cijena ostala ista. Što se tiče teksture, jako je kremast, bogat i "masan". Nije suh poput Artdeco ili Essence primera, posebice potonjeg koji se instantno suši na koži poput korektora. CM primer će idealno "zaključati" pigmente iznad sebe a pritom blendanje sjenila nije niti malo otežano. Kad sam ga prvi put koristila bila sam ugodno iznenađena tom činjenicom.

Što se tiče djelovanja na pigmentiranost sjenila - ukratko, tu je. Nije spektakularna, no postoji. Iako ja preferiram koristiti već pigmentirane proizvode kojima samo treba pomoć oko postajnosti na koži. Za vas sam swatchala svoje najslabije pigmentirano sjenilo: Inglot AMC Shine 44 koje u panu izgleda savršeno ali na koži katastrofa... Sa CM primerom postaje itekako vidljivo i nosivo.


Postojanost sjenila na koži preko ovog primera je sjajna - čitav dan ne mrdaju niti malo, a imam normalne do  masne kapke. Ovo bi vjerojatno bila najbolja odlika CM Electric Eye Primera.

Kupiti ili ne? Svakako, ovo je definitivno najbolji primer kojeg sam ikad probala i vrijedi tih novaca. Svakako ću ga kupiti opet bez puno razmišljanja. Posebno ga savjetujem onima koji traže sjajan primer koji nije testiran na životinjama.

P.S. Sretan nam drugi blogorođendan!! :)



3 komentara:

  1. Zvuči baš dobro,samo sam se ja umorila više od kupovanja ovih primera :( čitam hrpu recenzija, kupim na preporuku i na kraju razočaranje, blah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jbg, tako se može gledati i na pudere, maskare, itd. Budem ti poslala ovaj primer kad mi bude pri kraju da isprobaš prije kupnje ;) Voodoo Blonde

      Delete
  2. Lijepo odradi posao :) Trenutno koristim Elfov Eyelid primer i dobar je. Prije nisam koristila primere, but boy was I wrong :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata