Catrice Gel Eyeliner - Black Jack with Jack Black

Danas ću vam se iskupiti manjkom postova s još jednom recenzijom proizvoda kojeg sam kupila početkom ljeta i s kojim, do današnjeg dana, nisam nikako na "ti" - Catrice tušem u gelu u mat crnoj nijansi "Black Jack with Jack Black".


Iako je ovaj proizvod jako hvaljen na raznim portalima i blogovima, zbog puno razloga je mene razočarao. Kupila sam ga nakon što sam potrošila svoj genijalni Essence Gel Liner (kojeg više ne nalazim u drogerijama, jeste li ga vidjeli igdje?) i očekivala sam od njega puno upravo zbog brojnjih pohvala (čak na makeupalley stranici ima ocjenu 4.9 od 5). Pakiranje je odlično, čvrsta i masivna staklena teglica sa jednako čvrstim plastičnim poklopcem na odvrtanje, a slova je ne nisu izbrisala niti nakon više mjeseci. Ono što je mene razočaralo je formula ovog tuša - prekremasta je i naravnomjerno se nanosi. Isprobala sam razne kistove - tanki špicasti kist kojeg koristim sa svim tuševima, kosi za popunjavanje obrva i čak tanki plosnati za ruževe i sjajila. Tijekom ljeta sam ga zbog visokih temeperatura nakratko ostavila u frižideru jer je možda krivac bila vrela južnjačka klima, no i to nije pomoglo. Za punu ravnomjernu crtu mi treba više od jednom sloja, a postojanost mu je sramotna. Također, kada ga nanosim u cat eye stilu, flick ili špic na kraju često ostaje izrazito nepravilan, bljedunjav i suh.


Fotka iznad prikazuje loš završetak flicka ili vrha tuša na kapku, te razrmljanog istog na donjeg kapku. Nisam nespretna po pitanju nanošenja tuševa jer ih koristim preko 10 godina, no kod ovog Catrice tuša sam svaki dan imala ovakav scenarij:


Davala sam mu zbilja dovoljno šansi, a ovih dana ću ipak ponovno kupiti Essence Gel Liner koji mi je zbilja bio odličan, posebice za cijenu od 23 kune. Catrice Gel Eyeliner u Kozmo drogerijama, nekim dm-ovim poslovnicama i Nami dođe 34 kune, no mislim da mu je osim cijene veća i količina u usporedbi s Essence tušem. Sreća u nesreći, Catrice tuš nije bio pretjerano skup pa nisam potrošila puno novaca na njega. Čak sam razmišljala da kupim Inglot AMC Gel Liner za kojeg sam čula dosta pohvala, iako mu je cijena oko 80 kuna, pa me zanimaju vaši dojmovi u vezi njega ako ga koristite. Javite sve u komentarima. :)



12 komentara:

  1. Joj ova fotka me uvijek nasmije iako sam ju već sto puta vidjela :D
    Nisam probala ovaj,ali sam bila zainteresirana za gel liner jer imam osjećaj da bi mi mogao duže trajati nego klasični jedino se bojim da neću znati nanijeti fino.Ali sad bar znam koji ne ulazi u izbor :)

    ReplyDelete
  2. Meni je isto Essence gel liner puno bolji nego Catrice i isto ga ne mogu nać nigdje. :( Uopće ne znam kaj bih kupila, možda uzmem Maybelline, ali isto mu je cijena kojih 70kn, ako ne i više.

    ReplyDelete
  3. Essence gel liner je nažalost izašao iz asortimana. :/

    ReplyDelete
  4. Nema vise za kupiti ni catrice ni essence crnog gel linera :(

    ReplyDelete
  5. ne znam kako to da svi hvale taj essence gel liner, ja sam ga kupila davno, i apsolutno mi je grozan...eto, svi proizvodu su nekome dobri, a nekome loši....

    ReplyDelete
  6. Ja imam Catrice gel eyeliner u nijansi Jack Black with Goldie Hawn, isto mi završetak bude tako malo razmuljan, ali ja taj završetak popravim s Eveline celebrities tušem, tako da mi odgovara ovaj gel eyeliner :)

    ReplyDelete
  7. I ja ga imam i jos uvek se svadjamo. Nikako da se naviknem na njega, a i nesto mi je slabo pigmentovan u odnosu na druge lajnere...

    ReplyDelete
  8. Pogledat cu ti taj drugi gel liner jer obicno proizvodi koji izlaze iz asortimana budu u mom kozmu/dmu dok se skroz ne rasproda ahaha :D inače, odustala sam od tuševa bilo kakvih jer imam spuštene kapke i uopće mi ne stoje.. a većina mi se preslika na gornji kapak pa izgleda grozno :D a dodatak svemu jest što nisam baš spretna u iscrtavanju savršene linije.

    ReplyDelete
  9. catrice nisam probala, ali slažem se za essence, odličan mi je :D

    ReplyDelete
  10. meni je ovo nesto najpostojanije na svijetu, kupila sam ga davno, nije se uopce osusio,ali sada cu ga baciti jer je predugo otvoren,ali definitvno jedan od boljih za mene:)

    ReplyDelete
  11. Ja imam isto neki Essenceov al je bio limited, mislim da bi mu bilo vrijeme da ga bacim, al se jos uvijek lijepo maze, nadam se da ce vratit neki gel liner u asortiman jer tako nesto treba svakome

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata