ZeGeVege festival 2013.


Povratak na ovogodišnji ZeGeVege festival je za mene bio grozničav - putovala sam to jutro od 08.30 do 13.30 sati od juga Hrvatske do metropole i kad sam napokon stigla, odjurila sa starim u restoran i pokupila fotić od Elisee (hvala draga!), već je bilo 15 h, a festival je jučer trajao do 17 h. Vidila sam stvarno malo toga, pofotkala sve u jurnjavi, ugrabila zadnje primjerke Alpro napitaka od čokolade i vanilije, te paketić veganskih burgera, te otišla kući. Žao mi je što nisam festival mogla bolje "upiti" i dati vam bolji dojam, no mislim da fotke govore više nego što mogu ja. Moram primjetiti da je bilo definitivno više izlagača nego lani, a osim Hrvatske, festival su obogatile i susjedne zemlje poput Slovenije. Kozmetičkim brendovima koji su izlagali i prošle godine poput Melvite, Ulole i Sapunoteke ove godine su se pridružili i veganski proizvodi Alverde i Alnature pod okriljem dm-a.











Ovdje pogledajte reportažu od prošle godine. Vidimo se na ZeGeVege festivalu 2014.!



4 komentara:

  1. Probala sam bas neke veganske burgere, da me ubijes ne mogu se sjetit cije, cini mi se da je pisalo nesto iBi ili tako nesto. Uglavnom, to je bilo jako jako fino, a nisam cak nit vegan nit vegetarijanac. Iako jesu malo skuplji za kolicinu koju nude, prefini su svejedno.

    ReplyDelete
  2. Ja bila jučer i moram priznat da sam išla doslovno ko na pazar (tržnicu) - gurala kolica za shopping! Imam i svjedoka, vidila me Mikka Make Up Box! ;) Nakupovala sam se svega osim kozmetike i puna kolica organske spize dokotrljala kući! :D hehehe! Poslušala i jedno predavanje, vidila Borisa Leinera i osjećala se baš ono kao potpuna osoba. :D

    ReplyDelete
  3. Isto sam samo prošla na brzinu (u petak). Oduševili su me Nijemci s veganskim sladoledom (uzela sam borovnicu-lavandu i mango-kokos). Alpro svaki put ima popust, pa sam kupila mini lješnjakovo mlijeko i Spekulaas pudingiće (omiljeni mi proizvodi). Super mi je i jedna firma iz Srbije koja bude svake godine, ovaj put su imali i sir od suncokreta (što je najbolje od svega, nikad nisam bila ljubiteljica sireva i tek zadnjih godina ih otkrivam, u veganskom obliku). Htjela sam slušati radionice Dunje Gulin (veganski biskviti i veganski keksi), jer me zanima njezina nova kuharica "The Vegan Baker", ali u petak mi se nije dalo čekati radionicu, a u subotu sam zaboravila na vrijeme. Uvijek ostaje sljedeća godina :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata