Paul Mitchell Awapuhi Shampoo & The Conditioner

Paul Mitchell proizvode sam prvi put isprobala ove godine, točnije u svibnju kad sam prvi put posjetila Galant studio u Zagrebu koji mi je postao "it" lokacija i jedva čekam da ih posjetim opet. Neki od prvih proizvoda koje sam isprobala i kupila kod njih su Awapuhi šampon (blagi šampon s bogatom pjenom za svakodnevno pranje i pročiščavanje kose) i The Detangler (regenerator koji se ne ispire i služi za njegu kose i kože).


Mogu mirne duše reći da su oba ova proizvoda moji HG proizvodi.

Awapuhi šampon ima srednje gustu formulu, biserno je bijeli i ima ugodan miris. Odlično čisti moje masno tjeme a ne isušuje već suhe vrhove. S njim sam mirna bez pranja 2 dana s tim da mi se na kraju drugog dana tjeme već lagano počinje mastiti. Iako u sastavu ima SLS (što objašnjava gustu i bogatu pjenu), ne iritira i ne pogoršava moj seboreični dermatitis (za koji sam ovo ljeto shvatila da ga "okida" morska voda). Pakiranje od 300 ml mi traje skoro 2 mjeseca, a kosu perem svaka 3 dana. Pošto je šampon srednje gust, ne treba ga puno za cijelo tjeme (osim ako ne perete cijelu kosu sa šamponom). Trenutno koristim treće pakiranje od 300 ml i planiram kupiti 500 ml na netu pošto su cijene kod nas mnogo skuplje (120 kn za 300 ml u salonima, a max 90 kn na HQHairu). Nešto više o njemu pročitajte ovdje.

Sastav:

The Conditioner je regenerator koji se ne ispire, a nanosi se u manjoj količini na mokru ili vlažnu kosu. Preporučila bih svim korisnicima da nanose manju količinu pa postepeno dodavati jer sam se nebrojeno puta zeznula sa previše ovog proizvoda u kosi. Srećom je nemastan no prevelike količine mogu kosu učiniti preopuštenom i "žvakastom". Boje je neba i ima miris jako blagog after shave balzama. Namijenjen je njezi kose i kože. Kad mi je frizerka prvi put pokazala ovaj proizvod i rekla da si nekad maže ruke s njim, ostala sam šokirana jer nikad nisam čula za takvo nešto. No nakon isprobavanja na koži sam se uvjerila kako je zbilja dobar kao lagani losion no ne bih ga trošila u tu svrhu jer mi se više sviđa djelovanje na kosi. Odlično raspetljava kosu i pravi jaku konkurenciju mom Tigi Bed Head Dumb Blonde Leave-in regeneratoru. Kod nas se u salonima može kupiti mini pakiranje od 50 ml koje dođe 60 kn, a ja već koristim svoje veliko pakiranje od 300 ml. I za njega je cijena mnogo niža na netu nego kod nas. Više o njemu pročitajte ovdje.

Sastav:

*Paul Mitchell je tvrtka osnovana 1980. godine i od tad do današnjeg dana njihovi su proizvodi i sastojci 100% lišeni okurtnosti prema životinjama, a najveći dio asortimana im je vegansko (ovdje pronađite iznimke u asortimanu). Česti su suradnik i Cruelty-free International-a kojih i sama podupirem. Njihove proizvode možete pronaći samo u profesionalnim salonima i specijaliziranim trgovinama.


Sa zadovoljstvom koristim njihove proizvode i sretna sam što sam pronašla ovako odličnu a etičku kozmetiku. Koristim još hrpetinu njihovih proizvoda, a neki od njih su: Tea Tree Lavender Shampoo, Seal & Shine Mist, Super Skinny Daily Treatment, Super Skinny Relaxing Balm i Super Skinny Serum (recenzije naknadno). Kao i uvijek, ovaj post je 100% lišen PR-a i sve izrečeno je samo moje iskreno mišljenje i dobra volja da vam pokažem proizvode koje obožavam.



3 komentara:

  1. Potpisujem sve od od! :D Obožavam i šampon i regenerator. Čak i moj tata koji uvijek gunđa oko moje prevelike stalaže s proizvodima za kosu kriomice posuđuje awapuhi :D Stvarno odlični proizvodi i razmišljam da naručim kao i ti veliko pakiranje od 500ml jer se vise isplati.
    I da, što se tiče pretjerivanja s regeneratorom totalno potpisujem, nije mi se jednom dogodilo xD

    ReplyDelete
  2. Ne sviđa mi se baš sastav ovih proizvoda, a pogotovo DMDM Hydantoin- to je formaldehid :(

    ReplyDelete
  3. Probala sam samo onu Smoothing liniju i dobra je. I onaj piling za vlasiste. Sad razmisljam koji bih sampon pocela koristiti, nekako mi u zadnje vrijeme kosa bas jako isusena :(

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata