New in: iHerb (Earth Balance, Pukka Herbs i Mi-Del Cookies)

Danas mi je stigla prva narudžba sa namirnicama za kuhinju (točnije, za prežderavanje i pijačinu) sa iHerba, a pošto sam već prošla kroz veći dio narudžbe, podijelila bih s vama prve dojmove ovih proizvoda. :)



Nisam bila sigurna koliko je sigurno kupovati hranu iz SAD-a ali s obzirom da su ovo vrste namirnica koje volim/želim/tražim + nema ih kupiti kod nas + pogotovo ne u organskoj varijanti i po ovako povoljnoj kombinaciji cijene i pristojne količine, nakon ove narudžbe sam ostala oduševljena. Earth Balance kremasti maslac od kikirikija i lanenih sjemeniki je tako božanstveno kremast, maziv i ukusan da sam odmah "stukla" 3 velike šnite kruha s njim čim sam došla kući s paketom. Zbog lana u sastavu služi kao sjajan izvor omega 3 masnih kiselina (alpha-linolenic acid) a sadržava i 20% niacina (vitamina B3) koji služi za smanjivanje stresa i kolesterola te poboljšava cirkulaciju. Mi-Del čokoladni bezglutenski kolačići su malčice prehrskavi za moj ukus no to definitivno nadoknađuju odličnim punim okusom i zdravim sastavom (iako nisu veganski). Pukka Herbs čajevi su me intrigirali zbog odličnog dizajna kutija proizvoda (znam da Pukka proizvodi i svoju liniju organske kozmetike), a pošto se nisam mogla odlučiti koji okus čaja uzeti ovo pakiranje s 5 vrsta čajeva mi je odlično sjelo. Već sam isprobala čaj od bosiljka koji je iznimno ukusan i odlično sjeda poslije obroka (zbilja, čaj od bosiljka? :D To nisam nigdje pronašla na domaćem tržištu, a vjerujte mi, uvijek tražim nove okuse čajeva oko sebe.), a upravo sad pripremam vodu za čaj od đumbira. Kao poklon sam dobila putnu rašpicu za pete od iHerb-a. :) Paket je stigao luđački brzo - ZA TJEDAN DANA! Zadnji paket prije par tjedana je stigao za 9 dana, a ako ovako nastave postati će brži i od preporučenih pošiljka u Lijepoj Našoj. Planiram uskoro naručiti još fine klope od njih, uglavnom čajeve, namaze i grickalice pa ako imate kakvih prijedloga, šibnite u komentarima. Preferiram veganske proizvode.. ;)



14 komentara:

  1. keksici! od cega su? definitivno moram probati napraviti domace sa bademovim brasnom :)

    ReplyDelete
  2. Nisam još uvijek naručivala hranu, ako i to počnem gotovo je hahahah :D
    Baš me zanimaju ovi čajevi i namaz. Odoh vidjet koliko su kalorični :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam na što misliš, no ja sam se odrekla dekorative neko duže vrijeme, a preparativu kupujem samo ono hitno/nužno pa ajd barem mogu hranu kupovati. :)

      Delete
  3. Jooj ja si sad gledam Dessert Essence umivalicu za masnu kožu, njihovu Coconut kremu za kovrče, koju matirajuću kremu... no nisam dovoljno recenzija pročitala. Što misliš, isplati li se riskirati? Strašno me privlači i mislim da bi mogla biti zadovoljna. I mene zanimaju čajevi jer sam ljubiteljica, svakako ću pročekirati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliš, isplati li se riskirati naručivati bez Paypala, na iHerbu općenito? Po meni svakako da, jer su cijene odlične s obzirom na količinu proizvoda, većina ih ima certifikate, organski su i mnogima su pakiranja ekološka, a mnogo namiranica i hrane nema za kupiti kod nas, pa je stvar osobnog izbora, ja sam komotna po pitanju svega i znatiželjna, pa je meni ovo super :D

      Delete
    2. ne, već se bojim naručiti, nisam sigurna da ću biti zadovoljna učinkom. Zadnje si vrijeme pikiram LRP Effaclar Mat liniju za umivanje i matiranje. Ali opet, ovo me privlači zbog cijene, sastava, CF... ma nemam što izgubiti jel da? :D

      Delete
    3. Aha, onda ako mene pitaš, da - nemaš što izgubiti, ako ti se ne svidi, uvijek možeš probati ili nešto :)

      Delete
  4. Nisam ni ja nikad naručivla hranu, samo neke dodatke prehrani. Moram priznati da si me zainteresirala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš, ja nisam gledala nikakve dodatke jer ih ne pijem osim Evinih kapi za PMS, no ajd to je biljna tinktura i navodno jako blaga.

      Delete
  5. Zapravo, možeš uzeti bilo koje začinsko bilje koje se kod nas prodaje za začinjanje hrane i od toga napraviti čaj. Malo je sitnije pa ćeš trebati jako fino cjedilo (ili filter vrećice), ali funkcionira. Ja, obrnuto, čaj od mente koristim za začinjanje hrane.

    Imam nekoliko preporuka američkih proizvoda (imam ih vise, ali ih ne nalazim na iHerbu):
    - čajevi Celestial Seasonings, probala sam uglavnom voćne, Sugar Plum Spice je diiiiiivan zimski caj
    - Stash cajevi, crni (bez kofeina) s cokoladom i ljesnjakom ima aromu kao Mozart kugle
    - Hain vegetarian brown gravy mix
    - Orgran No Egg, tako da možeš veganizirati bilo koji kolač (jeftiniji je nego u Sloveniji, ali ne znam koliko je s poštarinom)
    - sriracha, svakome treba sriracha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na prijedlozima :)Celestial Seasonings čajeva srećom ima na iHerbu i baš sam nedavno stavila par okusa na WL. Jedva čekam isprobati :)

      Delete

 

Newsletter pretplata